XIAOMI 13 פורץ את החומה הסינית ומגיע לשוק הבינלאומי

אם אתם מחובבי הטלפונים החכמים הניידים ואוהבים לדעת ולגלות על הדגמים החדשים והחדישים ביותר שיוצאים לשוק- הכתבה הזו היא בשבילכם. תשמחו לגלות שהטלפון החכם הנייד מדגם XIAOMI  13 יימכר בשוק העולמי ולא יהיה מוגבל לסין כמו הדגם הקודם לו Xiaomi 12S Ultra

עוד מעט הוא מגיע: ה- XIAOMI  13

אז נכון, הוא לא נוחת בשוק מחר אלא ייקח לו עוד כמה חודשים טובים עד שתוכלו לרכוש אותו וליהנות ממנו אבל הבשורה הטובה בנידון היא שהדגם האולטרה הבא של חברת שיאומי יימכר בשווקים העולמיים הגלובליים ולא כמו הדגם הקודם לו שנמכר בשוק הסיני בלבד. בלי ההגבלה הזו הדבר אומר שהדבר היחיד שאתם צריכים לדאוג לו הוא חבילה סלולרית לטלפון ואחת טובה ולחכות למכשיר!

נעים להכיר ולנעים להמליץ  על ה- XIAOMI  13 

בנתיים מי שמשתף בחוויות שלו בנוגע לשימוש במכשיר הוא מייסד חברת שיאומי שגם מתפקד במנכ"ל שלה והוא מחמיא למכשיר ומסביר שמכיוון שהסקירה שלו ושל מאות המשתמשים בתוך סין לדגם הקודם ה- Xiaomi 12S Ultra היתה סקירה חיובית ומשמעותית, התקבלה ההחלטה לשווק את דגם האולטרה הבא מחוץ לגבולות המדינה ולכן בקרוב הוא יימכר בשווקים מחוץ לסין, והשמועות אומרות שמנכ"ל החברה מתכוון להציג את הדגם החדש לעולם כבר בחודש דצמבר של שנת 2022 כלומר ממש אוטוטו. כמה מרגש!

אז מה מיוחד כל כך ב – XIAOMI  13 ? טוב ששאלתם.

בחידושים של הדגם ניתן למצוא חיישן בגודל 1 אינצ' לפחות (מה שקיים בדגם הקודם לו ולכן מצפים לחיישן בגודל זהה או גדול יותר), שיפורים בגזרה של התוכנה ושל עיבוד התוכנה. כמו כן צפוי שיתוף פעולה על LEICA שהיה קיים גם בדגם הקודם והוכיח את עצמו כשיתוף פעולה מוצלח.

חידוש מיוחד שעדיין לא נחשף בשלב זה של הפצת הבשורה על המכשיר הוא העובדה שהוא יהיה בין המכשירים הראשונים שיכללו את מערכת השבבים של קוואלקום- Snapdragon 8 Gen 2  אז מומלץ לעקוב אחר עדכונים.

כמו בסדרה הקודמת גם בסדרה הזו שתצא לשוק ממש בקרוב הצפי הוא לדגם סטנדרט וגם לדגם פרקו אשר יופיעו ביחד עם מכשיר האולטרה המדובר שלו כולם מחכים. אם אתם אוהבים גאדג'טים, יש לכם מכשיר מסדרת שיאומי ורוצים לדעת מה יהיה במכשיר החדש בסדרה החדשה כדאי מאוד שתתעדכנו ותהיו בעניינים בחודשים הקרובים!

  • 960 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות