- קבלת SIM בנתב"ג / ע"י שליח
- תשלום מראש למניעת חיובי יתר
- המחירים הזולים ביותר לחו"ל
- שיחות נכנסות חינם*
- פתוח ללקוחות כל החברות
*כולל סינון שיחות חינם
לבדיקת חבילות נוספות
שאלות ותשובות
מאיפה אני אוסף כרטיס SIM?
בעמדת השירות של 019mobile הנמצאת בשרוול D במתחם הדיוטי פרי בנתב"ג. (מפת הגעה) והשנייה בטרמינל 1.
מה הן שעות הפעילות של חנויות 019 בנתב"ג?
במהלך השבוע, החנות שלנו בדיוטי פרי פתוחה 24 שעות ביממה, החנות בטרמינל 1 פתוחה בין השעות 3:00 לפנות בוקר עד 22:30.
בימי שישי וערבי חג החנויות פתוחות עד השעה 15:00, בשבתות וערבי חג החנויות שלנו סגורות.
בימי שישי וערבי חג החנויות פתוחות עד השעה 15:00, בשבתות וערבי חג החנויות שלנו סגורות.
אני מעוניין לקבל את כרטיס ה – SIM עד לבית - מה עושים?
אין בעיה! בתהליך הרכישה תוכלו להזמין את הכרטיס במשלוח חינם עד הבית.
האם כרטיס SIM שאקבל מתאים לכל טלפון?
בהחלט. הכרטיס מגיע בכל הגדלים המתאימים לכל הטלפונים.
בעמדה שלנו בדיוטי פרי נשמח לעזור לך להתקין את הכרטיס.
בעמדה שלנו בדיוטי פרי נשמח לעזור לך להתקין את הכרטיס.
רגע, איך מחליפים כרטיס SIM?
אין צורך... הגיעו לעמדות שלנו בשדה התעופה ונעשה את ההחלפה בשבילכם.
נזכרתי ברגע האחרון שאני רוצה כרטיס sim נוסף, מה עושים?
אין שום בעיה... פשוט הגיעו לאחת מהעמדות שלנו בנתב"ג (ראה שאלה 1) ותוכלו לרכוש כרטיס נוסף
האם יש סיכוי שאקבל חשבונית עם תשלום גבוה יותר מאשר בחבילה שרכשתי?
שום סיכוי שבעולם! ברגע שתסיימו את החבילה שרכשתם לא תוכלו לחרוג ממנה.
אם תרצו לרכוש חבילה נוספת, עשו זאת בקלות כפי שכתוב בתשובה לשאלה הבאה.
אם תרצו לרכוש חבילה נוספת, עשו זאת בקלות כפי שכתוב בתשובה לשאלה הבאה.
אם ארצה להוסיף חבילת גלישה או שיחות נוספת?
אהה זה פשוט 😊 נכנסים לקישור המצורף ורוכשים חבילה נוספת, או שולחים הודעת וואטסאפ למספר 055-9882717 או מתקשרים למספר 055-999-9999 ורוכשים חבילה נוספת.
האם הוואטסאפ שלי נשארי איתי?
ברור שכן...
האם אני אשאר זמין במספר שלי?
ההחלטה היא שלכם! אם תרצו להישאר זמינים בחו"ל במספר הנוכחי שלכם,
נעזור לכם לבצע זאת ע"י ביצוע הפניית שיחות (ללא עלות) בעמדת השירות שלנו בדיוטי פרי, ללא כל עלות.
נעזור לכם לבצע זאת ע"י ביצוע הפניית שיחות (ללא עלות) בעמדת השירות שלנו בדיוטי פרי, ללא כל עלות.
איך מתקשרים אלי מישראל?
אם ביצעת הפניית שיחות. מתקשרים למספר "הרגיל" שלך בישראל ומקישים את הקוד שקיבלת מאיתנו על מנת לעבור את סינון השיחות.
אם לא ביצעת הפניית שיחות. מתקשרים למספר הזמני שקיבלת מאיתנו למספר הזמני שקבלת מאיתנו ומקישים את הקוד שקיבלת מאיתנו על מנת לעבור את סינון השיחות.
אם לא ביצעת הפניית שיחות. מתקשרים למספר הזמני שקיבלת מאיתנו למספר הזמני שקבלת מאיתנו ומקישים את הקוד שקיבלת מאיתנו על מנת לעבור את סינון השיחות.
איך עובד סינון השיחות?
באישור ההרשמה תקבל מאיתנו את קוד הסודי. רק מי שתחליטו לשתף אותו בקוד הסודי יוכל להתקשר אליכם.
האם אפשר לבטל את סינון השיחות?
אין אפשרות לבטל את סינון השיחות
אני לא רוצה לקבל שיחות בזמן שאני בחו״ל- האם זה אפשרי?
בהחלט! בהרשמה מאיתנו תקבל קוד סודי שרק ע״י הקשה שלו אפשר להגיע אליכם, אז ... העבירו אותו רק למי שתרצו או ... לאף אחד.
אוקי, רכשתי חבילת שיחות. איך אני מבצע שיחה לישראל ואיך אני מבצע שיחה מקומית?
כדי לבצע שיחה לישראל, פשוט חייגו את המספר הרגיל. בלי קידומות ובלי הקדמות.
כדי לבצע שיחה מקומית בחו"ל, חייגו + ואת קוד המדינה שאליה אתם רצים לחייג (למשל בארה"ב 1+) ואז את המספר הרגיל.
כדי לבצע שיחה מקומית בחו"ל, חייגו + ואת קוד המדינה שאליה אתם רצים לחייג (למשל בארה"ב 1+) ואז את המספר הרגיל.
איך שולחים מחו"ל הודעת סמס לישראל ?
משלוח הודעת SMS מחו"ל לישראל מתבצעת ממש כמו ששולחים SMS כאשר אתם בארץ.
כיצד אני מברר את היתרה שנותרה לי לשימוש במסגרת החבילה.
פשוט מתקשרים 0559310000 ומקבלים הודעת סמס עם היתרה.
אני נוסע לשתי מדינות, איזו חבילה לבחור?
חבילות הגלישה שלנו מתאימות לרוב היעדים בעולם.
לשאלות ובירורים, פשוט התקשרו 019*
לשאלות ובירורים, פשוט התקשרו 019*