חופשה חלומית – עצות יעילות לשימוש בטלפון נייד בחו"ל

ישראלים אשר טסים לחול צריכים לקחת בחשבון שורה ארוכה של נושאים, אך להתייחס בעיקר לעניין של גלישה בטלפון הנייד. הסיבה לכך היא שכולנו רגילים להשתמש בטלפון על מנת לצרוך חדשות, לגלוש באינטרנט וכמובן לשמור על קשר עם משפחה וחברים. אז רגע לפני שאנחנו טסים לחול, יש כמה עצות יעילות לשימוש נכון בטלפון הנייד גם מעבר לים.

בדקו מה כלול בחבילת סלולר לחול

עוד לפני שעולים על טיסה, צריך לבדוק מה בדיוק כלול בחבילת הגלישה והסלולר ומה התוקף שלה. באופן עקרוני, חבילת הכל כלול מתייחסות לשיחות וגלישה מהטלפון הנייד אבל יכולים להיות הבדלים בין היעדים. אם רוצים למנוע הפתעות לא נעימות בחשבון הסופי, צריך לבדוק את זה מראש.

הורידו יישומים ואפליקציות

שימוש במכשיר טלפון נייד בארץ לא דומה לאופן שבו כדאי להשתמש בו בחו"ל. בעוד ליד הבית אנחנו מרשים לעצמנו לצרוך נתונים דרך אפליקציות בלי חשבון, מעבר לים כדאי לעקוב אחר היישומים ולוודא שאף אחד מהם לא גוזל את חבילת הגלישה. למעשה, זו עצה יעילה גם עבור אנשים שלא טסים לחול עכשיו אלא בעתיד.

גלישה בחול והתאמת הסלולר

שיטות שידור שונות קיימות במקומות שונים בעולם. היות וכל שיטת שידור תומכת בתדרים אחרים, לא כל המכשירים הסלולריים מקבלים תמיכה אחרי הנחיתה כאשר נוחים ומגיעים למצב של גלישה בחול. אם מתכננים לטוס עם הטלפון הנייד, צריך לברר מול ספקית הסלולר שהמכשיר תואם את הרשת המקומית ביעד ולוודא את זה גם באתרי האינטרנט הרלוונטיים.

התאמת חשמל ומטענים

מטבע הדברים, כאשר רוצים לבצע שיחות מחול אין אפשרות להשתמש בטלפון נייד בחו"ל אם לא מביאים עבורו את המטען המתאים. חוץ מהמטען שאותו אסור לשכוח, כדאי לבדוק את זרם החשמל והשקעים במדינה ולהצטייד במתאם. אם רוצים לחסוך בסוללה, אפשר להעביר את המכשיר למצב טיסה.

שימוש נכון בסלולר בחו"ל חוסך בהוצאות

לסיכום, שימוש בטלפון נייד שטסים לחול דורש התאמות מסוימות אבל הוא בהחלט שווה את ההשקעה. כל מה שצריך לעשות הוא לבדוק מה כלול בחבילת סלולר לחול , לוודא שאין אפליקציות מיותרות, להתאים את המכשיר לרשת המקומית – ולא לשכוח חשמל ומטענים.

  • 3816 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות