סינון תכנים לילדים

אחד התפקידים של הורים בעידן הנוכחי הוא להגן על ילדיהם מפני חשיפה לתכנים לא נאותים ברשת האינטרנט. היות והחל מגיל מסוים כבר אי אפשר למנוע מילדים את הגישה לרשת, כל שנותר הוא לסנן עבורם את התכנים ולדאוג שהם ייחשפו רק לאלו שמתאים לגיל וליכולת התפיסה שלהם.

איך עושים זאת? ריכזנו עבורכם שלושה טיפים שיכולים לסייע במשימה:

1. בחירה של ספק מתאים

בחירה נכונה של ספק אינטרנט מקלה על הורים שמעוניינים בסינון תכנים לילדים. בעזרת הספק ניתן לסנן מלכתחילה תכנים פרובוקטיביים, אלימים או שיווקיים ולנטר את התנועה ברשת. היתרון של סינון דרך הספק בא לידי ביטוי בשליטה על גלישה מכל המכשירים שמחוברים לאותה רשת – ולא רק שליטה על מכשיר ספציפי אחד.

2. חינוך דרך ההורים ובתי הספר

הורים צריכים לוודא שבתי הספר מעניקים לילדים שלהם את החינוך המתאים לגבי סינון תכנים ברשת האינטרנט. במקביל, עליהם לקחת אחריות ולהסביר לילדים על הסכנות שאורבות להם ועל הנושא של בריונות רשת. אף על פי שחינוך לא בהכרח מונע את החשיפה לתכנים מסוימים, הוא בהחלט מעודד את הילדים לפנות למבוגרים בעת מצוקה ולבקש עזרה.

3. שימוש בתוכנות סינון ומעקב

יש גם פתרונות טכנולוגיים שעולים בקנה אחד עם הרצון של ההורים להגן על ילדיהם ברשת האינטרנט. בין היתר, הורים יכולים להתקין אפליקציות ניטור ומעקב על הטלפון הנייד של הילדים, לחבר תוכנות ייעודיות למחשב הנייד בבית או להשתמש בתוספים על גבי הדפדפן. לכל כלי סינון ומעקב יש יתרונות אחרים והסוד הוא להתאים אותם לאופי הגלישה של הילדים.

לסיכום, הורים יכולים וצריכים לסנן תכנים באינטרנט עבור הילדים. אנו במובייל 019 מבינים את הצרכים שלך ומזמינים אותך לשמוע פרטים נוספים.

  • 21504 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות