טסים לחו"ל בחופש הגדול – כך תבחרו חבילת גלישה הכי משתלמת

הקיץ כבר כאן ומאות אלפי משפחות מתכננות חופשה מעבר לים. הבעיה היא שבין יתר הסידורים וההתארגנויות, צריך להשקיע מחשבה בבחירה נכונה של חבילת סלולר משתלמת. בעזרת חבילה כזו ניתן לדאוג לזמינות גבוהה של גלישה בחול באינטרנט ולהימנע מתלות ברשתות ציבוריות או יקרות. אז כיצד מוצאים אותה ולאיזה שיקולים כדאי להתייחס?

התאמת חבילת גלישה ליעד החופשה

השלב הראשון בבחירת חבילת גלישה בחול הוא סינון בין האופציות לפי היעד שאליו טסים. עוד לפני שנכנסים לעובי הקורה וקוראים את הפרטים הקטנים בחוזה מול חברת הסלולר, כדאי לוודא שהחבילה מתאימה ליעד. נכון להיום, ההבדל הוא בין חבילות שאפשר להפעיל רק באירופה, בארצות הברית או במזרח הרחוק אבל יש גם חבילות בין-לאומיות ללא הגבלה.

הגדרת צרכים של גלישה בסלולר בחו"ל

בדיקה של סוג השימוש מקלה על השוואה בין חבילות גלישה בחול וחוסכת זמן והוצאות. את הבדיקה אפשר לעשות באמצעות נתונים שמגיעים מהמכשיר עצמו, או בעזרת יצירת קשר עם חברת הסלולר ומעקב אחר דוח החשבון החודשי. באופן עקרוני, צריך לבדוק האם השימוש הוא בעיקר לצרכי שיחות, גלישה באינטרנט ומשלוח הודעות.

תוקף חבילת גלישה בחו"ל

חבילת גלישה בחול הכי משתלמת היא זו שאפשר להשתמש בה מהרגע שממריאים ועד שנוחתים חזרה. עם זאת, לא לכל החבילות יש את אותו תוקף ובחלק מהמקרים עדיף אפילו להחליף חבילה תוך כדי החופשה. בכל מקרה, אפשר לבדוק מראש את תוקף החבילה וכאמור להתאים אותה לאופי השימוש.

תדירות חופשות וטיסות לחו"ל

החופש הגדול בישראל נמשך מעל חודשיים ואין פלא שחלק מהמשפחות מעדיפות לטוס במהלכו מספר פעמים לחו"ל. מי שמשתייך לאוכלוסייה יצטרך לבדוק האם אפשר להפעיל ולכבות את החבילה לפי דרישה והאם ניתן יהיה להשתמש בה גם בכמה חופשות שמתקיימות לאורך תקופה מסוימת – אך לא ברצף.

משתלם להשקיע בחבילת גלישה בחול

בסופו של דבר, בחירת חבילה גלישה בחול לפי היעד, הצרכים, התוקף ותדירות הטיסות היא עניין משתלם עבור כל המשפחה. כך נערכים מראש לחופשה מעבר לים – ומונעים עוגמת נפש על רקע היעדר חיבור תקין לאינטרנט.

  • 4325 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות