טסים לחול בצורה בטוחה – טיפים לטסים לחו"ל

הקורונה עדיין כאן אבל השמיים פתוחים ואתם יכולים לחזור ולטוס, אספנו עבורכם טיפים חשובים לשמירה על הבריאות בעידן הקורונה

אט אט נפתחים השמים והיקף הטסים והעוברים בשדה התעופה עולה. המספריים עדיין נמוכים בהשוואה לשנים קודמות ועדיין אחוז הטסים נמצא במגמת שיפור משמעותי בהשוואה לחודשים קודמים. בשביל לטוס בריאים, ליהנות בטיול וגם לחזור בריאים חשוב להקפיד על כללי בטיחות החל מרגע היציאה מהבית, דרך השהות בשדה התעופה וכמובן במהלך הטיול.

  1. להסתובב עם המקומיים –  בין אם אתם טסים לחול לצרכי עבודה ובין אם לצורך חופשה וגם אם מדובר במדינה המוגדרת ירוקה, מומלץ מאוד לצמצם ככל האפשר מגע פיזי מיותר עם זרים.  רכשו מראש את כל כרטיסי הטיסה, נסו לצמצם מגע ישיר ללא מסיכה עם עוברי אורח שאינכם מכירים. קחו אתכם מראש ציוד היגייני ייעודי כמו  מגבונים, אלכוג'ל, סבון מחטא, מלאי של מסכות- כך תוכלו תמיד להיות מוכנים ולא תצטרכו לרכוש דבר בחו"ל או למצוא שנגמר לכם משהו הכרחי.
  2. ביטוח הוא תמיד חשוב כשטסים לחוץ לארץ אבל שימו לב שאתם מבטחים את עצמכם כולל הסעיף שהתווסף בביטוחים בתקופת הקורונה. אלה מבטיחים לכם לקבל החזר כספי במקרה שחליתם בקורונה ואינכם יכולים לטוב.
  3. הקפידו להישאר בקבוצה של המשפחה או החברים שלכם ולא להיות עם קבוצה גדולה של אנשים בעיקר כאלה שאתם לא מכירים. גם אם צריך להיות ביחד בשדה התעופה ובמטוס עצמו- שמרו מרחק עד כמה שניתן והישארו בקבוצה שלכם.
  4. וותרו על תחבורה ציבורית- בכדי לא להיות במגע עם אנשים שאתם לא מכירים במקומות הומים סעו כמה שניתן במוניות פרטיות או שתשכרו מכונית אם זה מתאפשר. במידת האפשר לכו ברגל אך הימנעו מרכבות הומות ואוטובוסים עמוסים.
  5. שימו לב איפה אתם אוכלים – תמיד חשוב למצוא מקום נקי ומסודר לאכול בכדי לא לקבל כאבי בטן או חלילה יותר מזה. היום עוד יותר חשוב לשמור על היגיינה ולשים לב מה אוכלים ואיך אוכלים לכן וותרו על המסעדה בבית המלון ובמשעות שלא מגישות את האוכל החוצה ואם אפשרי קנו בעצמכם רכיבים ומוצרים והכינו אוכל לבד.
  6. דאגו לעקוב ולרשום הכל- איפה היתם ואיפה ביקרתם, עם מי היתם לאורך זמן ואיפה ישנתם. מה אכלתם וכל פרט נוסף חשוב בכדי שאם תידבקו תוכלו לדעת בדיוק עם מי היתם וכך תוכלו לעדכן במידת הצורך

כמובן שלא צריך להיות היסטריים אבל כן חשוב להישמע להוראות ולכללים ולשמור על עצמכם כמה שיותר. טיילו, אכלו, בקרו ותיהנו אבל שמרו על מרחק, על שטיפת ידיים ועל עטיה של מסכה בהתאם. כמו כן אם אתם מרגישים חולשה, יש לכם חום, אתם מצוננים או מרגישים שלא בטוב באופן פתאומי חשוב מאוד שתלכו להיבדק וכן תדווחו על כך לפני שאתם חוזרים לארץ.

 

ולמרות הכל, סעו, תהנו, תבלו בשלום ותחזרו בשלום ובבריאות

 

  • 2531 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות