לפני שטסים לחו"ל, בודקים על סים בינלאומי

קשה לדמיין חופשה בחו"ל במאה ה-21 בלי מכשיר טלפון עם גישה לאינטרנט. כתוצאה מכך, לפני שטסים חייבים לבדוק גם את סל האפשרויות של רכישת סים לחול ולברר מה המשמעות הכספית שלו.

הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לבחירת סים לחול לפני חופשה לבד, עם בני זוג או עם המשפחה והילדים:

1. תמיכה במכשיר

מגוון המכשירים החכמים גדול מאי פעם ויש גם היצע רחב של דגמי סים לחול. בעת בחירת חבילה, חשוב בין היתר לבדוק גם איזה סים מתאים לכל מכשיר, מה עושים אם רוכשים סים לא מתאים ולמי אפשר לפנות אחרי שנוחתים ביעד. את רוב הבדיקות שקשורות לתמיכה במכשיר של סים לחול ניתן לבצע עוד מהארץ. הטיפ בהקשר הזה הוא לא לחכות לרגע האחרון ולהכניס את הנושא של בדיקת סים לחול עוד לפני שמזמינים טיסה. כמו כן, יש לזכור שההבדל העיקרי הוא בין סים רגיל, מיקרו סים ונאנו סים.

2. בחירת סים לחו"ל במדינת יעד

מומלץ לבדוק את מפת הכיסוי והקליטה של סים ישראלי לחול עם ספק הסלולר שלך. בדיקה מראש של התאמת הסים למדינת היעד היא חלק חשוב בהכנות לקראת הנסיעה. אין טעם לרכוש סים לחול שלא נתמך במדינת היעד ויש להביא בחשבון חופשה שכוללת ביקור בכמה מדינות שונות.

3. חבילת הגלישה והשיחות

כמובן שאי אפשר לבחור סים לחול בצורה יעילה בלי לבדוק מה כלול בחבילה. חבילה משתלמת אמורה לכלול נפח גלישה גדול באינטרנט במהירות דור 4 (אם נתמכת בארץ היעד), אפשרות לשיחות יוצאות ונכנסות, שליחת וקבלת הודעות SMS ושירות לקוחות בעברית. אפשר להשתמש במפרט המלא של כל חבילה על מנת להשוות בין סימים וניתן גם להתייעץ עם הנציגים שלנו לבחירת החבילה האולטימטיבית.

4. מעקב אחר היתרה בכרטיס סים לחול

בכל הנוגע לסים לחול, בדיקה מראש יכולה לסייע למצוא חבילה שבה ניתן לעקוב אחר היתרה. המעקב חשוב בחופשות ארוכות והוא מתאים למי שטס לחו"ל אחרי צבא, למשפחות שמתכננות טיול ארוך עם הילדים ולבני זוג בירח דבש רומנטי. בעזרת סים לחול עם אפשרות לבדיקת יתרה מהמכשיר או ממחשב נפרד ניתן למנוע חריגה מהתקציב ולחסוך בהוצאות.

5. פיצ'רים נוספים בבחירת סים לחו"ל

סים לחול קונים רק אחרי שמשווים בין הפיצ'רים השונים. האם השירות כולל גם אפשרות להישאר זמין במספר שלך? מה בנוגע לזמינות בוואטסאפ? יש אפשרות לקבל את כרטיס הסים עד הבית במשלוח? ומה אם ארצה להגדיל את חבילת הגלישה או להזמין שיחות נוספות? האם שיחות נכנסות בתשלום? כדאי לתת את הדעת על כל הנושאים הללו ולברר אילו פיצ'רים נוספים עומדים לרשותך

לסיכום, יש הרבה דברים שצריך לבדוק לפני שטסים לחו"ל ובהם מחירי טיסות ובתי מלון, רשימת אטרקציות ופעילויות, תנאי מזג אוויר ועוד. עם זאת, בדיקות לגבי סים לחול הן חלק בלתי נפרד מתכנון החופשה – ביכולתך לרכוש כרטיס Sim לחול אונליין ממש כעת – או לפנות אלינו ואנו נשמח לספק פרטים נוספים.

  • 13741 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות