איך משלמים באפל פיי

אנחנו כבר כמעט בסוף הרבעון הראשון לשנת 2022, תשלום בעזרת הטלפון הנייד החכם כבר הפך לפופולרי בארץ בשנת 2021 ועדיין ישנם אנשים אשר שואלים איך משלמים באפל פיי? ובכן אפליקציות שונות של תשלומים דרך הנייד אינן חדשות וכבר פועלות שנים רבות, אך החיסרון העיקרי שלהן הוא שהן עדיין אפשרויות רק במכשירים מסוג אנדרואיד. אז מה עושים המשתמשים שיש להם אייפון מחברת אפל? נהנים מאפליקציית אפל פיי שנכנסה לארץ בסערה ונתנה מענה לכל המשתמשים. ועכשיו נעבור למענה על השאלה- איך משלמים באפל פיי?

לשלם בעזרת הטלפון הנייד החכם זה לא העתיד זה ההווה:

כיום אין כמעט אדם בארץ או בעולם שאין בידיו טלפון נייד חכם עם אפליקציות רבות שמקלות על החיים שלו. ממש כמו שכמעט בכל הבתים יש אינטרנט אלחוטי מתקדם ולכל משפחה או כל אדם בודד יש חבילת סלולר משתלמת במיוחד שמשלבת את האמצעים הטכנולוגיים שברשותו ומותאמת עבור צרכיו.

הטכנולוגיה היום מתפתחת בקצב מסחרר וכבר כמעט שלא ניתן לעקוב אחר מספר האייפונים שיצאו בשנים האחרונות ומהם השדרוגים שקיימים בכל אחד ואחד מהם. מה שכן אפשר זה להתעכב לרגע על אפליקציה מאוד רלוונטית ומתקדמת שמאפשרת למשתמשי אייפון לבצע תשלומים דרך הנייד בעזרת אפליקציית אפל פיי.

אז מה זה אפל פיי? מדובר אפליקציית שירות התשלומים המובילה בעולם מבית חברת אפל שמאפשרת למשתמש לשלם ישירות דרך אחד המכשירים הבאים שברשותו: טלפון נייד של אייפון, שעון מבית אפל וואצ', אייפד וגם מחשב מאק.  אין צורך במגע שכן דרך השירות נעשית סריקה שמחליפה את כרטיסי האשראי. בלי ארנק, בלי כרטיס אשראי ובלי מזומן- הכל נעשה ישירות דרך המסך.

איך משלמים באפל פיי? בשלב הראשון יש להוריד את האפליקציה למכשיר החכם שלכם- אייפון, אייפד או שעון חכם. לאחר מכן יש להזין את פרטי האשראי בהתאם והם ישמשו כאמצעי תשלום לכל דבר. ברגע שרוצים לשלם פותחים את האפליקציה ומצמידים את הנייד למסך ממש כמו כרטיסי האשראי היום.

היתרונות של אפלקיציית אפל פיי:

שיטת התשלום של אפל היא כאמור שיטת התשלום המתקדמת בעולם. מה הופך אותה לכזו?

-אין צורך בדרישות מיוחדות רק אימות דו שלבי להגנה ולשמירה על הפרטיות שלכם

-בשימוש בשירותי אפל אין צורך להזין מחדש את כרטיס האשראי שלכם, שכן הוא כבר שמור במערכת, רק לאשר שזה אכן הכרטיס שלכם.

-ניתן להזמין כרטיס אשראי מבית אפל וזאת על ידי צילום בלבד ללא בירוקרטיה של הזמנת כרטיס אשראי חדש כמו בשאר חברות האשראי הקיימות.

-פרטי האשראי אינם נשמרים בתהליך התשלום אלא מועבר לבית העסק קוד אבטחה מוצפן שמאשר את הרכישה

  • 1114 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות