דרכים נוספות לשיפור מהירות הגלישה

כמה פעמים קרה לכם שבדיוק בחלק המותח או המצחיק של הסרטון הוא נתקע? או שאתם צריכים לשלוח מייל דחוף והאינטרנט לא זז… ואלה רק שתי דוגמאות כי יש המון.

לכולנו נתקע האינטרנט לא מעט פעמים וזה מאוד מתסכל ומעצבן ולרוב אנחנו מתעצבנים על ספק הרשת שלנו בטענה שהוא מכר לנו חבילה איטית מדי ולא מתאימה או שכבר בודקים לגבי מחשב חדש. רגע לפני שאתם משדרגים את חבילת הגלישה הביתית (למרות שאף פעם לא מזיק לבדוק ולברר בנושא) בדקו את הדפדפן שלכם- כי מסתבר שגם הוא יכול להאט ולפעמים אפילו להאט בצורה משמעותית את קצב הגלישה שלכם.

מה באמת מאט את קצב הגלישה שלכם?

ישנם שני גורמים עיקריים שאשמים בקצב גלישה מואט ולא- זו לא תמיד חבילת הגלישה שרכשתם. הגורם הראשון האפשרי הוא הדפדפן. הדפדפן עצמו משפיע מאוד על מהירות הגלישה וזאת בגלל ההרחבות שנמצאות בזיכרון שלו או שהותקנו עליו ונשכחו. אפשרות נוספת היא שהאשם באיטיות הגלישה מקורו באתר בו אתם מנסים לגלוש, לא אחת בשל ריבוי גולשים באתר, או חבילת אחסון שאינה מתאימה לתעבורה באתר, האתר בו אתם נמצאים לא מאפשר גלישה בצורה נורמטיבית. עברו בין אתרים שונים ובדקו האם האיטיות שלכם ברשת באופן כללי או באתר ספציפי.

מה הם הפתרונות המוצעים?

כמובן שלכל בעיה יש פתרון ולכן במהלך השנים הציעו ועדיין מציעים לנו פתרונות שיסייעו לנו להגדיל את מהירות הגלישה שלנו. אחד הפתרונות הוא הרחבות שמטרתן להבטיח לנו אינטרנט מהיר יותר או רכישה של תוכנות רשת וירטואליות שלא תאפשרנה לספקית לדעת באילו אתרים אתם גולשים. אלו לאו דווקא הפתרונות הטובין ביותר, כאשר ישנם פתרונות אחרים מומלצים:

– אם יש לכם הרחבה על גבי הדפדפן שאתם לא צריכים אותה- הסירו אותה. יכול מאוד להיות שהתקנתם הרחבה ושכחתם ממנה, ויכול להיות שיש לכם גם הרחבות מוסתרות או הרחבות לא פעילות על גבי הדפדפן ולכן חשוב שתבדקו גם אם אתם בטוחים שאין לכם. נכון, אותן הרחבות לא מאטות את קצב הגלישה באופן משמעותי במיוחד אבל כל עוד הן לא רלוונטיות ואתם לא זקוקים להם- עדיף לכם להסיר אותן ולהשאיר את המחשב בטוח יותר.
-היכנסו לזיכרון המטמון בדפדפן שלכם ונקו אותו- הוא לא מזרז את הגלישה כפי שהיה נהוג לחשוב בעבר אלא שומר בזיכרון דפים ואתרים לא רלוונטיים מה שיכול להכביד על הדפדפן שלכם בזמן שאתם מבצעים חיפוש של דפים ואתרים שכן רלוונטיים.

– החליפו את ספק ה DNS שלכם- כאשר אתם מחפשים כתובת אינטרנט מסוימת בדפדפן הוא מעביר את הבקשה לשרתי ה DNS של ספקית האינטרנט בכדי לגשת לאותו האתר. לעיתים ספקית האינטרנט תאט את קצב הגלישה ואפשרות הגעה לאותו אתר ולכן מומלץ להחליף את ספק ה DNS שלכם לספק מתקדם יותר.

אנחנו ב019 מציעים אינטרנט מהיר על תשתית סיבים אופטיים, אינטרנט מהיר שמבטיח לכם גלישה במהירות האור אנחנו מזמינים אתכם לבדוק האם הבניין שלכם מחובר לרשת הסיבים האופטיים ולהתחבר לחבילת אינטרנט מהיר.

  • 3449 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות