חדש בטוויטר נגן פודקאסט מובנה באפליקציה

לכל אחד ואחת מאיתנו יש חשבון אחד בלפחות מדיה חברתית אחת וכולנו אוהבים להתעדכן מדי שעה (או כמה פעמים בשעה) מה קורה בכל אחת מהמדיות האלה. פייסבוק, אינסטגרם ועכשיו גם טוויטר, הבינו מזמן שלאפשר כתיבת פוסטים ותגובה עליהם הוא לא מספיק ויש להוסיף אפשרויות נוספות ולשדרג את המדיה באופן תמידי בכדי להישאר רלוונטיות ולהתחרות באפליקציות חדשות שקמות וצוברות תאוצה. כך לדוגמא טוויטר שהחליטה לתת מלחמה חזרה לאפליקציות הספוטיפיי ונגן הפודקאסטים של אפל ולהשיק נגן פודקאסט משלה.

טוויטר מציגה- נגן פודקאסט חדש:

רוב המשתמשים מכירים את אפליקציית טוויטר כפלטפורמה לצורך "ציוץ" דעות הודעות ותגובות, אך בתוך האפליקציה קיימת גם פלטפורמת אודיו ומעתה אפשר יהיה לשמוע באותה פלטפורמה פודקאסטים מומלצים בהתאם לנושאים שמעניינים את המשתמש.

פודקאסטים נהיו מאוד פופולאריים ונפוצים בשנים האחרונות וגם טוויטר הבינה שבכדי להישאר עדכנית ולהשאיר את המשתמשים כמה שיותר בפלטפורמה שלה עליה להוסיף נגן פודקאסט ולאפשר למשתמשים באפליקציה להאזין לפודקאסטים שהם אוהבים.

כיום האפליקציה מאפשרת דרך פלטפורמת האודיו שלה לנהל צ'אט עם מספר רב של משתמשים או לנהל שיחת אודיו כאשר ניתנת אפשרות האזנה בלבד. מעתה יהיה ניתן למצוא בתוך פלטפורמת האודיו של טוויטר פודקאסטים לבחירה והאזנה.

נותנת תחרות לספוטיפיי ונגן הפודקאסטים של אפל:

עם השדרוג החדש טוויטר תספק תחרות לנגני הפודקאסט המוכרים והנפוצים שכבר קיימים בשוק. האפליקציה תפעיל אלגוריתם חכם שיעקוב אחר התנהלות המשתמשים באפליקציה, הרגלי השימוש שלהם בה והרגלי ההקשבה שלהם וכך תוכל להציע להם את הפודקאסטים הרלוונטיים בנושאים שמעניינים אותם.

בשלב הראשוני האפשרות להורדה והוספה של נגן פודקאסט באפליקציית טוויטר יהיה זמין רק בשפה האנגלית וכרגע אין אזכור לשפות נוספות או מדינות שאינן דוברות אנגלית. כמו כן התוספת המובנת בתוך פלטפורמת האודיו תהיה זמינה רק למשתמשים באפליקציית טוויטר בסלולאר ולכן לפני שאתם ממהרים להוריד את האפליקציה לנייד שלכם או לעדכן את הפלטפורמה הקיימת, חשוב שתוודאו שיש לכם חבילת סלולר איכותית וטובה שתאפשר לכם להאזין לפודקאסטים שמעניינים אתכם ולמה שאתם אוהבים לשמוע גם דרך אפליקציית הטוויטר.

המדיות החברתיות כאמור לא נשארות מאחור ולכן סביר להניח שבכל רגע נקבל עדכון או הודעה על פלטפורמה חדשה או עדכון בפלטפורמה קיימת של אחת מהן או של כמה מהן וזה אומר שכדאי לנו לעקוב, לבחור את אלה שמתאימות לנו אבל בעיקר לדאוג שיש לנו מספיק נפח אחסון בנייד, נייד חכם איכותי וחבילת סלולאר טובה!

  • 1055 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות