כל הדרכים לגלוש מהסלולרי בחו"ל

חופשה בחו"ל היא הזדמנות מעולה לנקות את הראש ולרענן את השגרה. עם זאת, גם מעבר לים כדאי שיהיה לנו אמצעי תקשורת נוח וזמין ולכן תמיד עדיף לטוס עם הטלפון הנייד. אם רוצים לשדרג את החוויה, כל מה שצריך לעשות הוא למצוא חבילת גלישה בחול – ולהתאים אותה אל היעד ומשך החופשה.

כמו כן, יש עוד כמה דרכים לגלישה בחול וכדאי מאוד להכיר אותן במהלך תכנון הנסיעה – כדי לדעת כמה זה עולה.

גלישה בחול באמצעות חיבור לרשת WIFI

רשת אינטרנט פתוחה מאפשרת גלישה בחינם ללא מגבלות של מספר מכשירים. ברוב המקרים מדובר על רשתות שנמצאות בבתי מלון או מסעדות ובתי קפה, אך החיסרון הוא מהירות גלישה מוגבלת. כמו כן, סביר להניח שרק לקוחות המקום יוכלו להשתמש בחבילה והיא כמובן לא זמינה כאשר עוזבים את אזור הקליטה של רשת ה-WIFI.

רכשו חבילה סלולר מראש

חבילת גלישה בחול היא הדרך הכי נוחה להמשיך לצרוך תכנים באינטרנט או להתכתב דרך אפליקציות עם חברים, קרובים ובני המשפחה. העלות של חבילת גלישה בחול נקבעת לפי משך התקופה וסוג היעד, כמו גם בהתאם למהירות הגלישה שאותה בוחרים. בתוך כך, יש לציין שכיום המחירים זולים ומשתלמים גם עבור מי שטסים ליעדים רחוקים.

מודם אלחוטי

לא רבים מכירים את האפשרות של שימוש במודם אלחוטי בנפח גלישה מסוים כדי לאפשר גלישה לכמה מכשירים במקביל. מודם אלחוטי הוא פתרון מעולה עבור משפחות או קבוצות חברים, אך גם כאן נדרשת הגדרה טכנית מסוימת לצורך הפעלה ראשונית.

התאמת גלישה בסלולר לצרכים ולהעדפות

בסופו של דבר, יש דרכים שונות לגלישה שטסים לחול אבל לכל אחד מתאים פתרון אחר. לכן כדאי להשוות בין חבילת גלישה בחול, כרטיס סים ומודם ולנצל במידת הצורך רשתות WIFI בחינם.

  • 4744 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות