נטפליקס משחקים – כל מה שצריך לדעת

יש לכם טלוויזיה בבית? סביר להניח שלפחות אחת.

יש לכם אינטרנט ביתי? בבית שבו יש לכל דייר לפחות מכשיר חכם אחד אין מצב שאין לכם אינטרנט ביתי מתקדם במחיר משתלם…

יש לכם נטפליקס? הגיוני שכן

אז תשמחו לגלות שכל מה שנשאר לכם זה לעדכן חבילת גלישה של האינטרנט הביתי שלכם בכדי להתחיל ליהנות מהאפשרות החדשה שנטפליקס מציעה והיא- נטפליקס משחקים:

נטפליקס משחקים תציע חמישים משחקים עד סוף השנה הנוכחית:

נכון להיום במערכת של נטפליקס משחקים קיימים עשרים וחמישה משחקים שניתן להוריד במכשירי אפל ומכשירי אנדרואיד ועד סוף שנת 2022 צפויה החברה להכפיל את מספר המשחקים ולהציע עוד עשרים וחמישה משחקים זמינים להורדה. כל המשחקים של נטפליקס משחקים מיועדים למשחק בטלפון החכם הנייד ובקרוב החברה תפתח משחקים מקוריים משלה.

המערכת של המשחקים של נטפליקס מאפשרת לכל שחקן ליצור פרופיל אישי עם שם משתמש ייחודי ולשחק משחקים עם מספר רב של משתתפים כולל להזמין את החברים שלהם שמחוברים גם הם למערכת לשחק ביחד איתם.

עד כה המערכת של המשחקים לא נחלה הצלחה גדולה והאלמנטים החברתיים של המשחקים שהיא מציעה קיימים בפלטפורמות אחרות אבל עד כה לא היו קיימות בנטפליקס וכנראה שהגיע הזמן לכך. המטרה של נטפליקס היא לבסס מודל עסקי חדש שייצר ויצור חיבור בין מה שהחברה מציעה כרגע- שזה לצפות בתוכן קיים ובתוכן מקורי, לבין מה שאנשים משחקים בו. החברה מיהרה לרכוש זכויות לעיבוד משחקים חדשים שיוקשו בשירותי הסטרימינג שלה וגם עובדת על פיתוח משחקים מקוריים משלה.

נפתחת לכיוונים חדשים:

לאחר שהחברה הפסיקה את השירותים שלה ברוסיה עקב מלחמת רוסיה אוקראינה וביחד עם העובדה שהתחרות בעולם הסטרימינג גדלה ואנשים חולקים מנויים וסיסמאות- היא הוציאה הודעה על כך שאיבדה מאות אלפי מנויים בחודשים האחרונים. הודעה זו היתה הראשונה בעשור האחרון ועקב הוצאת ההודעה איבדה החברה כמעט חצי מהשווי שלה בשוק והתוצאות הכספיות מאכזבות על מאוד, מה שיכול בהחלט להסביר את העובדים שהחברה נפתחת לכיוונים חדשים ומחפשת כיצד להיכנס ולהתרחב לעוד תחומי בידור ולספק מענה רחב יותר לקהל לקוחותיה ואולי להחזיר אליה לקוחות ישנים ולהרוויח עוד כמה לקוחות חדשים.

אם אתם מנויים של נטפליקס כבר היום תוכלו להיכנס למערכת ליצור לעצמכם פרופיל אישי עם שם משתמש ייחודי ולהתחיל לשחק במשחקים שכבר קיימים במערכת אחרי שתורידו אותם לנייד שלכם וכמובן כדאי לעקוב אחר ההוספה של שאר המשחקים כמובטח.

  • 2312 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות