ספק אינטרנט עם סינון

019 ספק אינטרנט עם סינון

בחירת ספק אינטרנט היא לא החלטה קשה. כל שעליכם לבדוק הוא האם ספק האינטרנט בו אתם מתענינים עונה לצרכים שלהם ומספק לכם את כלל הפתרונות הראויים.

ערכו סקר מחירים מקיף, בדקו אילו ו שירותים כל ספק מציע, בדקו מהי מהירות הגלישה הרלוונטית, הגדירו מראש מה הם הצרכים הביתיים שלכם ואל תשכחו לבצע השוואת מחירים. זה אולי נשמע הרבה אבל זה מאוד פשוט וקל בעיקר כשרוב חברות האינטרנט השונות היום מעוניינות להציע את השירותים שלהם ולכן הם יקלו עליכם את החיפוש וישלחו לכם את כל המידע שיש להם כולל מחירונים ומבצעים העיקר שתבחרו בהם כספק האינטרנט שלכם.

כל הנאמר לעיל נכון בנוגע לכל ספק אינטרט אך היום עם תרבות חופש המידע והגילוי כי יחד עם היתרונות הרבים של האינטרט, ילדיכם הקטנים חשופים לכל פיסת מידע שקיימת גובר הצורך לבחור בספק אינטרנט עם סינון תכנים, ספק שמלבד מהירות ומחיר בהשוואה למתחרים, גם יסייע לכם להגן על ילדיכם ולשמור עליהם בתוך נבכי הרשת.

אם בעבר סינון תכנים היה מנת חלקם של המגזר הדתי בלבד, הרי שהיום היכולת לסנן תכנים באינטרנט גברה, ושימוש בספק אינטרנט עם סינון תכנים, היא צורך בסיסי וחיוני אצל כל משפלה.

אנחנו ב019 מציעים שירותי ספק אינרטנט עם סינון במחירים מצויינים. מוזמנים ליצור איתנו קשר לפרטים נוספים .

אל תתפשרו על כל ספק בחרו ב019 כספק אינטנט עם סינון תכנים 

אנו ב019 מציגים שירותי ספק אינטרנט איכותי ומהיר הכולל אפשרות לסינון וחסימת אתרים בחינם.  מחירי החבילות שלנו משתנים בהתאם לגודל החבילה. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם נציג התמיכה שלנו ולקבל פרטים נוספים על חבילת ספק אינטרנט עם סינון.

שירותי ספר אינטרנט מסונן ומאושר על ידי ועד הרבנים.

ספק אינטרנט מסונן המתאים לשימוש ביתי.

שירותי סינון באינטרנט המאפשרים חסימת אתרים ספציפיים.

השירות מתאים במיוחד להורים שחשוב להם לנטר את צריכת המידע של הילדים ולהגן עליהם מפני הסכנות ברשת.

מיותר לציין כי אפשרות הסינון מאפשרת לכם כיבוי והדלקה בצורה נוחה. כך שבכל שלב תוכלו לבטל את הסינון ולגלוש באינטרנט חופשי.

מגוון טיפים מבית 019 ספק אינטרנט עם סינון:

לנו ב019 חשוב לתת לכם כהורים מלבד ספק אינטרנט עם סינון גם כלים וטיפים כיצד נכון לגלוש ולהשתמש באנטרנט

לא לתת פרטים אישים –  דברו עם הילדים והסבירו לכם שאין למסור מידע אישי ופרטים אישיים באתרי האינטרנט .

לא לחשוף מידע לאנשים זרים  – הסבירו לילדים שאם אדם פונה אליהם באנטרנט  וטוען שהוא מבית הספר ומעוניין לדעת באיזה בית ספר הם לומדים ואיך קוראים למורה, אין לתת לו מידע.

להסביר לילדים – כהורים מוטלת עליכם האחראיות להסביר לילדיכם את הסכנות האורבות ברשת, הסבירו להם שכמו בעולם המציאותי גם בעולם הוירטואלי יש אנשים טובים ויש רעים. וכמו שברחוב אם אדם זר מציע לך סוכריה או לבוא איתו למקום נסתר ואסור ללכת איתו! כך גם בעולם הוירטואלי, אם פונה אליכם אדם זר שאתם לא מכירים, מתעניין בחייכם האישיים ומנסה לגרום לכם לתת מידע או לעשות דברים שאינם מעוניינים בהם, שתפו את ההורים. ייתכן ומדובר באדם נורמטיבי אך ייתכן ומדובר באדם רע וצריך לעצור אותו. נסו ללמד את הילדים להפעיל שיקול דעת. לבחור בין הנכון ללא נכון, לדעת להחליט ולבחור נכון.

להזהר ולהסביר על כוחה של הרשת החברתית –  הסבירו לילדים שלרשתות החברתיות יש כוח הרסני ולמילה יש כוח. מה שכותבים לעולם נשאר ובנוסף בשונה מויכוח עם ילד מהכיתה בו אמרתם לו מילה לא יפה ושמעו אתכם 2 ילדים, כשרושמים משהו באנטרנט כל העולם יכול לראות אותו, בנוסף הוא יכול להשאר שם לתקופה ארוכה. גרמו לילדים להבין את המשפט "מה ששנוא עלייך" למדו אותם לשים את עצמם בנעליים של הצד השני כדי להמנע מסיטואציות לא תקינות.

 

 

  • 10627 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות