חבילת סלולר במחיר קבוע לכל החיים

מחירים נמוכים לחבילות סלולר שונות נשמעים לפעמים טובים מכדי להיות אמיתיים עד שנתקלים ביוצא מהכלל שמוכיח שאפשר למצוא מפעילי סלולר שמתכוונים לכל מילה שהם אומרים. החבילות הסלולריות של 019 מובייל במחירים קבועים לכל החיים הן הבטחה שמתקיימת ולא רק לצורכי פרסום, ואת זה יודעים כבר מאות אלפי ישראלים שהצטרפו אלינו ונהנים מאז מכל השירותים המתקדמים ביותר. מצטרפים חדשים מוזמנים לבדוק אותנו לאורך זמן ולגלות שאנחנו לא גובים את המחיר הנמוך בישראל רק לתקופה קצרה, אלא פועלים בהתמדה להוכיח שאפשר לקבל שירותים מצוינים גם כל הזמן.

019 מובייל – מי אנחנו?

019 מובייל פועלת מאז שנת 2013 כמפעיל עצמאי וירטואלי על בסיס פריסת אנטנות רחבה, יעילה ואמינה ונהנים ממנה כבר 350,000 ישראלים שנתנו בנו אמון ויש להם שירותי סלולר מתקדמים במחיר קבוע לכל החיים כבר שנים. כשאנחנו אומרים מתקדמים אנחנו בהחלט מתכוונים לדור 5, הדור שאפשר למצוא כבר בטלפונים סלולריים רבים והוא זה שמאפשר את התקשורת המהירה והנוחה ביותר. אנחנו חברת הסלולר שמתאימה לאנשים שכבר חיים את העתיד ורוצים לקבל הרבה יותר מהכל, מהר יותר, אמין יותר, בטוח ונוח יותר ובמחיר הנמוך ביותר שאפשר, ובלי הפתעות.

למה 019 מובייל היא החברה שמציעה את חבילות סלולר הטובות ביותר?

כשמחפשים חבילות סלולר דור 5 לכל מי שמחובר היום באמצעות הסלולרי שלו לשירותים המתקדמים ביותר מסתכלים קודם על המחיר, ואחר כך מחפשים את האותיות הקטנות. אצלנו יש מחירים אטרקטיביים ואין אותיות קטנות וזה מה שאנחנו מציעים לכולם וללא יוצא מהכלל, ולא רק בהצטרפות. מחירים נמוכים אפשר לראות בכל מקום, אלא שאצלנו הם נשארים כאלה לכל החיים. אנחנו יכולים להציע חבילות משתלמות ופריסה רחבה לכולם ולא רק למצטרפים חדשים שמחפשים את המחירים הנמוכים ביותר. לחבילות הסלולר שלנו יש יתרון אחד ברור – אין הפתעות לא נעימות אלא מחיר קבוע לכל החיים. אין סמסים שמעדכנים אתכם על תום מחיר המבצע, אין אותיות קטנות, אין שום מלכודות מכירה של שנה ראשונה במחיר נמוך ואחר כך קפיצת מחיר משמעותית בשנים שאחר כך והשוס הגדול – כשאתם בחו"ל אתם לא משלמים על שיחות נכנסות מישראל!

מצטרפים חדשים לחבילת הסלולר ונשארים

הרגלי הניוד של ישראלים מוכרים מאוד וזה קורה בעיקר בגלל תנאי החבילות הסלולריות שמשתנים כל הזמן והצרכנים לא תמיד תופסים זאת בזמן. גם כאשר מודעים לכך שהמחיר עשוי להשתנות לאף צרכן אין באמת מעקב אמיתי ואפילו סמס והודעה מהחברה לא תמיד עוזר, מה גם שמחירי החבילות החדשות שמוצעות לכם לא נשאר אותו דבר כמו שהיה כשהצטרפתם. זה מה שחברת 019 מובייל מבטיחה לשנות בתנאים שלה – אין חבילות שמשתנות אלא מחיר קבוע לכל החיים שמשחרר אתכם מהצורך לעקוב אחר ההודעות ולהתחנן למחיר חדש ואטרקטיבי. המחיר הזה נכון לחבילות סלולר דור 5 שהוא הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שמשרתת אתכם ביעילות במחיר הנמוך ביותר בישראל, וגם בחו"ל.

מה זה בכלל דור 5 ולמה אתם צריכים אותנו?

דור 5 הוא הטכנולוגיה המתקדמת שנועדה לתמוך במספר גדול של חיבורים למתקנים בו זמנית שמעבירים מידע רב מאוד במהירות רבה. זה מה שכולם מצפים לקבל כשהם קונים חבילת סלולר – חיבור אינטרנטי מהיר באמת כמו במחשב, רוחב פס גדול שמתאים לעומס הנתונים שמאפיין כל פרוטוקול תקשורת כיום ובצורה אמינה ובטוחה. דור 5 הכרחי לכל מי שמשתמש בסלולר שלו היום מכל מקום בישראל ובעולם כדי לצרוך את השירותים המתקדמים ביותר. זה כולל כל מה ששמעתם על החידושים הטכנולוגיים כיום כמו בינה מלאכותית ובית חכם ואפילו משחקי מחשב של מציאות מדומה ושירותים מתקדמים לאזרח שניתנים היום על ידי ארגונים רבים. פריסה רחבה כמו שלנו מכסה טוב יותר את אזורי השימוש בסלולר והקליטה שלכם טובה יותר בכל מקום.

מוקד השירות שלנו זמין לשיחות שלכם כל הזמן

אם אתם מחפשים חבילות סלולר עם אינטרנט נייד זמין באמת, מהיר ובטוח, עם אפשרות לקבל שיחות בחו"ל חינם ומבלי לשלם עליהן הון תועפות, לדבר הרבה גם לצורכי עבודה, אלפי דקות שיחה וסמסים וחבילות שיחה לחו"ל, התקשרו כעת לבחור את החבילה ולשמוע על יתרונות נוספים של 019 מובייל למצטרפים חדשים.

  • 2028 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות