איך לבחור חבילת סלולר לילדים

לאחר שבחרנו טלפון נייד חכם לילדים המשימה הבאה שלנו היא לבחור חבילת סלולר לילדים. חבילת סלולר לילדים צריכה להיות מותאמת עבור השימוש שלהם מבחינת הצרכים שלהם, הדרישות שלנו וכמובן כל מה שצריך להיות בטלפון נייד חכם שנמצא בשימוש של ילדים. כיום ישנם מכשירים ניידים חכמים מכל מיני סוגים ושל כל מיני חברות המתאימים לילדים וגם חבילות גלישה מותאמות וכל מה שעלינו ההורים לעשות הוא סקר שוק, בדיקה של חבילות סלולר קיימות וכמובן לבחור את זו המתאימה ביותר עבור הילדים שלנו.

דברים שחשוב לדעת כאשר מבררים על חבילות סלולר מומלצות המותאמות לשימוש אצל ילדים:

הדרישה לטלפון נייד מגיעה אצל הילדים של היום מאוד מהר וכמובן שאין מה לדבר על טלפון שהוא לא טלפון נייד חכם. האמת היא שאי אפשר להאשים אותם שכן עם כל הקדמה הטכנולוגיה וההתפתחות של הטכנולוגיה והתקשורת של העולם- אי אפשר להסתדר בלי מכשיר שכזה. כמו כן בתור הורים העובדה שלילדים שלנו יהיה מכשיר סלולר חכם הוא יתרון חשוב שכן נוכל לבדוק איפה הם בכל זמן נתון, לבצע מעקב אחר המיקום שלהם דרך אפליקציות רלוונטיות וכמובן להיות איתם בקשר מתי שנצטרך או מתי שהם יצטרכו.

חברות התקשורת השונות וחברות הסלולר הקיימות הבינו מהר מאוד ששוק הילדים הוא נתח שוק מאוד חשוב וגדול ומשמעותי, ולכן מציעות חבילות סלולר וגם חבילות גלישה מותאמות לילדים בכדי לסייע להורים לבחור את החבילה המתאימה ביותר וכמובן את מכשיר הסלולר המתאים ביותר.

כאשר ההורים מחליטים לרכוש חבילת סלולר כלשהי לילדים שלהם יש כמה נתונים ופרמטרים שעליהם לקחת בחשבון, כמו הגיל של הילד והאפשרויות העומדות בפניו. כאשר מדובר בילד קטן יחסית אנחנו נרצה בתור הורים להגביל את שעות המסך שלו ולכן קיימת האפשרות של רכישת חבילת סלולר בסיסית אשר מוצעת אצל כל חברות הסלולר. חבילת סלולר בסיסית שכזו מאפשרת לילדים להיות בקשר עם ההורים שלו ועם החברים שלו בהודעות או בשיחות יוצאות ושיחות נכנסות ולגלוש בזמן מוגבל על מהירות נמוכה יחסית שלא תאפשר גלישה ארוכה למדי. חבילה בסיסית מאפשרת ביצוע של פעולות בסיסיות בלבד ולכן יש דגש על הגיל של הילד ועל הרלוונטיות של הטלפון והשימוש בו.

ככל שהילדים גדולים יותר הדרישות שלהם גדלות וגם הצורך שלהם בשימוש במכשיר הסלולרי שלהם גדל. לכן מעבר לחבילת גלישה בסיסית לילדים חברות הסלולר השונות מציעות גם תוכניות גלישה וחבילות סלולר המותאמות לילדים, עם נפח גלישה גדול יותר. כך הילדים יהיו פנויים לגלוש ביותר אתרים, להתחבר למסך לזמן ארוך יותר ואף לבצע פעולות שונות שלא ניתן לבצע עם חבילת גלישה בסיסית.

קחו בחשבון שעל כל חבילת גלישה שתבחרו תמיד תוכלו להוסיף נפח או תוספות של שירותים ופעולות כמו שימוש באפליקציות, שיחות לחוץ לארץ ועוד.

נקודות חשובות ורלוונטיות שכדאי שתיקחו בחשבון כאשר אתם בוחרים חבילת סלולר לילדים שלכם :

  1. וודאו שיש בחבילת הגלישה שבחרתם שירות בסיסי של סינון תכנים וחסימת תכנים. חברות הסלולר מחויבות לספק שירות בסיסי זה ללא עלות, אך במידה ותרצו להגדיל ולהרחיב את ההגנה על הילדים בעת הגלישה תוכלו לעשות זאת על ידי תוספת תשלום.
  2. מומלץ להתקין בנייד שלכם וכן גם בנייד של הילדים אפליקציה המאפשרת לכם לנהל את הזמן בו הם משתמשים במסך וגם לנהל בקרה על התכנים שם צופים בהם. רצוי לעשות זאת לאחר תיאום ציפיות והסבר על הסכנות שברשת, על מדוע לא כדאי להיות רוב היום מול המסך וכמובן בהתאם לגיל של הילד. ישנן אפליקציות כאלה ללא עלות ויש גם כאלה בעלות חודשי המתריעות בפני ההורים על תכנים לא ראויים לפי ההגדרות שהם קובעים מראש.
  3. רגע לפני שאתם רוכשים להם טלפון חכם נייד ובוחרים חבילת גלישה מותאמת עבורם זה הזמן לשבת איתם לשיחה על הסכנות הטמונות ברשת, על כללי גלישה בסיסיים וכמובן לעבור על הגדרות הפרטיות שלהם בחשבונות האישיים במדיות החברתיות ולוודא שהם מוגנים כמה שניתן. מומלץ להסביר להם על למי עונים ועל מה מדווחים, מתי נותנים פרטים ואילו פרטים וכמובן לעקוב אחר הנעשה כמה שניתן בכדי לוודא שאינם משתמשים בנייד בצורה לא תקינה גם לא בתום לב.
  • 4372 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות