טסים לחופשה משפחתית? איך לבחור כרטיס סים לחו"ל

כרטיס סים לחול מאפשר להמשיך להשתמש בטלפון הנייד גם אחרי שנוחתים עם המשפחה במדינה זרה. לא משנה אם יוצאים לטיול מאורגן או מתכננים לבד את המסלול, כדאי שלהורים וגם לילדים יהיה טלפון נייד זמין לגלישה, שיחות וקבלת הודעות. מכאן והלאה, השאלה היחידה היא איך בוחרים סים לחול ולמה כדאי לשים לב.

לפי שירות הלקוחות של החברה

חברות רבות מציעות חבילות גלישה ושיחות עם סים לחול, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק דווקא את שירות הלקוחות. בעזרת שירות הלקוחות ניתן לדאוג שיהיה למי לפנות במקרה של תקלה ושניתן גם לשוחח עם נציג אנושי לגבי הגדרת המכשיר במדינת היעד. כמו כן, שירות הלקוחות משמש לפתרון בעיות ולהארכה או קיצור של החבילה.

לפי מהירות הגלישה

המטרה של רכישת חבילת סלולר לחו"ל היא לחסוך בעלויות ולהבטיח נוחות שימוש מרבית – אבל בלי שחוויית הגלישה תיפגע. בפועל, חווית הגלישה נקבעת לפי מהירות הגלישה שיש בחבילה. אם רוצים לבחור סים לחול ומתלבטים בין האפשרויות, רצוי לתת עדיפות לחבילה שכוללת גלישה באינטרנט ולוודא מהי המהירות.

לפי מדיניות החריגה

יש מקרים שבהם אין ברירה אלא לחרוג מחבילת הגלישה. כמו כן, במקרים רבים אנשים חורגים מהחבילה שהם קנו בגלל שהם לא היו מודעים למגבלות. אם רוצים למנוע הוצאות, צריך לבחור כרטיס סים לחול לפי מדיניות החריגה והסכום שאותו נדרשים לשלם. כמו כן, אפשר לבדוק אפשרות להרחיב את החבילה כל עוד נמצאים בחו"ל ולחסוך את עלויות החריגה.

לפי הודעות טקסט ותמונה

יש מקרים שבהם סמסים לא נכללים בחבילה גלישה בחול וצריך לרכוש עבורם חבילה נוספת. גם כאן, הפתרון הוא לבדוק איזה הודעות נכללות בחבילה והאם היא כוללת גם סמסים עם תמונה או רק הודעות טקסט.

כרטיס סים לחול לכל המשפחה

לסיכום, סים לחול מציע יתרונות רבים עבור בעלי משפחות שטסים לחופשה במגוון יעדים ברחבי העולם. אם רוצים לבחור אותו בצורה נכונה, כדאי לבדוק את זמינות שירות הלקוחות של החברה, את מהירות הגלישה, את מדיניות החריגה – ואת עלות ההודעות.

  • 5312 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות