המדריך לבחירת חבילות סלולר לחיילים

אם יש לכם בן חייל או בת חיילת אתם בטח דואגים להם ורוצים להיות איתם בקשר כמה שיותר. לא תמיד יש להם את הזמן או את האפשרות לשוחח אתכם וגם לא תמיד יש להם קליטה או מקום להטעין את הנייד שלהם אבל כאשר יש להם זמן ואפשרות- כדאי מאוד שתהיה להם חבילת שיחות וגלישה מותאמת. היום כל חברות הסלולר מציעות חבילות סלולר לחיילים ואתם רק צריכים לבחור עבורם או ביחד איתם את החבילה המתאימה ביותר.

כל מה שחשוב לדעת בבחירת חבילת סלולר לחיילים מתוך חבילות סלולר קיימות:

כאשר הילדים שלכם משרתים בצבא אתם רוצים להיות איתם בקשר קבוע- לקבל מהם הודעות שהם בסדר ולשלוח להם הודעות שאתם מתגעגעים וגם לדבר איתם מתי שהם זמינים ויכולים לעדכן אתכם במה קורה איתם. כמובן שהחיילים עצמם רוצים להיות בקשר עם המשפחה ועם החברים, עם בני או בנות הזוג וגם לראות מה קורה בעולם החיצוני מבחינת חדשות ומדיות חברתיות.

בכדי שחיילים יוכלו לעשות את כל זה הם צריכים מכשיר סלולרי עם חבילת סלולר מתאימה עבורם והדרך הנכונה לבחור היא לא רק המחיר והעלות של אותה חבילה אלא לקיחה בחשבון של כמה פרמטרים חשובים נוספים. כאמור, יש לא מעט חבילות סלולר המותאמות לחיילים ולכן חשוב לדעת בדיוק כמה הם ישתמשו בטלפון הסלולרי שלהם במהלך החודש ובדיוק לאיזה שימוש.

אם ניקח חייל ממוצע הנתונים מראים שהוא מדבר בטלפון כחמש מאוד דקות בממוצע בחודש והן מתחלקות לחצי באמצע השבוע וחצי בסוף השבוע. כמו כן הוא שולח יותר ממאה הודעות בעיקר בסופי השבוע . מעבר לנתונים הממוצעים האלה פה נכנס כל חייל והסיפור שלו עם הצרכים והדרישות שלו בהתאם. אז איך בוחרים חבילת סלולר לחיילים שתתאים לחייל או לחיילת שלכם?

הנתונים שיש לקחת בחשבון בבחירת חבילות סלולר לחיילים שלכם:

  1. גמישות. אם החייל או החיילת לא יודעים מתי הם יכולים לבצע שיחות ויכול להיות שלא יוכלו שבוע שלם להוציא שיחות או הודעות, חשוב שתהיה גמישות. אם יוכלו לשלוח הודעות ולהוציא שיחות רק בסופי השבוע הגמישות תתבטא בכך שהמחירים לא יעלו באופן משמעותי.
  2. מחיר בסיסי- כאשר החייל או החיילת יודעים מהו מחיר הבסיס לחבילה שלהם והם יודעים מה הם מקבלים עבור אותו מחיר בסיסי כל תוספת הינה בעלות שמתווספת וכך הם יכולים לחשב מתי משתלם להם לבצע פעולות נוספות בתוספת תשלום ומתי לא.
  3. עלויות בסיסיות של עלות של דקת שיחה, עלות של שליחת הודעה, תשלום חודשי קבוע אם קיים ונפח של חבילת הגלישה. בחלק מהחבילות התשלום החודשי הקבוע יהיה על רכישה של מכשיר חדש עבור החייל או החיילת במסגרת החבילה של החיילים ולכן חשוב לבדוק זאת לעומק.
  4. קליטה טובה ותשתית איכותית של חברת הסלולר הנבחרת וחבילת הסלולר הנבחרת צריכה להיות בראש העדיפות כי גם אם החיילים ישלמו מחיר נמוך על החבילה ויחסכו- זה לא יהיה שווה אם לא תהיה להם קליטה בבסיס שלהם.

חבילה קבועה- נכון להיום חיילות משרתות במשך שנתיים וחיילים משרתים במשך שלוש שנים ולכן חשוב שאחד הנתונים הקבועים החבילה יהיה שהיא לא משתנה מבחינת תנאים ולא משתנה מבחינת מחיר בתקופה זו. כמובן שכאשר נגמר השירות הצבאי ניתן להפסיק את

  • 947 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות