למה כל עסק חייב וואטסאפ עסקי

לכל אחד ואחת מאיתנו יש היום טלפון נייד חכם ולכן אין ספק שיש לנו גם ווטסאפ. אם בעבר עוד הינו משלמים שקל להודעה רגילה הרי שהיום ניתן לשלוח הודעות, להעביר מדיה ואף לפתוח קבוצות ולהעלות לשיחת ווידיאו דרך אפליקציית הווטסאפ ללא עלות. אחת ממטרות האפליקציה הכל כך שימושית בחיינו היא לסייע לעסקים להתנהל בצורה טובה יותר. כך שאם אתם בעלי עסק ועוד לא ידעתם שקיימת כזו אופציה כדאי שתכירו את ווטסאפ לעסקים:

ווטסאפ לעסקים למי זה מתאים?

התשובה לשאלה הזו היא- לכולם. קודם כל ווטסאפ מתאים לכולם שכן זו הדרך המהירה היעילה והזולה ביותר לתקשר היום בין הטלפונים החכמים הניידים כולל אפשרות של הורדת ווטסאפ במחשב והתכתבות תוכך כדי עבודה. בכדי שהווטסאפ שלכם יתפקד כמו שצריך אתם חייבים לוודא שני דברים חשובים- שיש לכם חבילת סלולר טובה ומעודכנת ושיש לכם חבילת גלישה שמאפשרת לכם חיבור איכותי ומהיר לרשת האינטרנט- אחרת אין ווטסאפ (ועוד הרבה מאוד דברים אחרים…)

ווטסאפ מאפשרת להעביר מסרים באופן מיידי בין אנשים והכלי העסקי של ווטסאפ לעסקים מאפשרת להעביר הודעות בין אנשים לעסקים ומציעה אפשרויות נוספות ושימושים עסקיים חשובים שמי שמשתמש בהם יכול להתייעל באופן משמעותי ולספק לקהל הלקוחות שלו שירותים ומידע בצורה הטובה ביותר והכי חשוב היום- באופן מיידי.

אז אם אתם עסקים קטנים ובינוניים או גדולים, עצמאיים, ארגונים ,מעסיקים ,חנויות פיזיות או חנויות דיגיטליות , בעלי שירותים ובעלי מקצוע ואפילו גופים ציבוריים או גופים ממשלתיים האפליקציה הזו היא בדיוק מה שאתם צריכים.

הפעולות שניתן לבצע על ידי התחברות לאפשרות של ווטסאפ עסקים:

  • מתן שירות לקוחות על ידי מענה ללקוחות מסירה של מסמכים באופן דיגיטלי ותמיכה טכנית. שירות לקוחות מיידי ומהיר הוא דרך נהדרת לפתור בעיות עוד לפני שהן בכלל צצות.
  • ערוץ נוסף של שיווק- ניתן לשווק ישירות אל קהל היעד הרלוונטי או לאפשר להם לפנות אליכם ישירות לווטסאפ דרך האתר שלכם או דרך המדיה החברתית. כך הלקוח לא צריך לחפש את הנייד שלכם או את המייל בכדי לפנות אליכם הוא פשוט יכול ללחוץ על כפתור החיבור לווטסאפ ולשלוח לכם דרכו הודעה ישירה לנייד.
  • מכירה ישירה- תוכלו לספק שירותי מכירה על ידי נציג מכירות שיתפעל את הווטסאפ, הודעה אוטומטית לפניות של לקוחות וקבלת מידע ומסמכים לצורך סגירת עסקה.
  • מחלקת פניות לקוחות- לקוחות יכולים לפנות ישירות לווטסאפ העסקי על מנת להגיש תלונה הערה או בקשה לבעל העסק על שירות או מוצר שרכשו ממנו. זמינות ללקוחות בדרך נוספת מייעלת את מתן המענה עבורם.
  • ווטסאפ עסקי מאפשר תקשורת לא רק של הלקוחות עם הנציגים של הארגון או של העסק אלא גם תקשורת פנים ארגונית בתוך קבוצה עסקית של העובדים עם ההנהלה על מנת לשפר ולייעל את השירות הניתן ללקוחות החיצוניים.

הווטסאפ העסקי מאפשר אופציות רבות לשימוש בשירות עצמי כמו התממשקות למערכות חיצוניות או שימוש בבוטים שיתנו מענה לפניות. בצורה כזו הלקוח יכול להזמין שולחן למסעדה, לבדוק את מצב ההזמנה שלו ולקבל ססטוס מעודכן של מיקומה וזמן ההגעה אליו, לקבוע תור לקבלת שירות כלשהו, לקבל ייעוץ והסבר על תהליך שהוא נמצא בו כולל סטטוס פניה והסבר מדויק על התהליך.

אין ספק שהשימוש בכלי העסקי של ווטסאפ והפיכת הווטסאפ הרגיל שלכם לשירות ווטסאפ עסקי יכול לייעל לכם באופן משמעותי את התנהלות העסק שלכם ולכן חשוב שתבדקו את האופציה הזו ותלמדו אילו מהכלים הרלוונטיים יש לווטסאפ להציע לכם, וזה הרבה יותר מרק לשלוח הודעה.

  • 1087 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות