עד כמה זה חכם לתת שעון חכם לילד?

כהורים אנחנו מגוננים על הילדים שלנו בכל דרך אפשרית ולא בוחלים באמצעים שיאפשרו לנו לוודא שהם מוגנים מכל רע. לכן אם אתם מתלבטים אם לרכוש שעון חכם עבור הילד שלכם דעו שלא מדובר רק בפריט אופנתי מתקדם או בשעון טכנולוגי חדיש אלא בפריט שיסייע לכם לדעת איפה הילד שלכם, להיות בקשר קבוע איתו ולשמור עליו גם כשאתם לא לידו. אז עד כמה זה חכם לרכוש עבור הילד שעון חכם? חכם. מאוד חכם.

שעון חכם מאפשר לנו לשמור על הילד גם מרחוק:

כאשר מדובר בילדים קטנים יחסית לא תמיד קיימת האפשרות לרכוש עבורם טלפון חכם וגם כאשר הילדים גדולים יותר- טלפון חכם לא מספק לנו ההורים את השקט שצריך. אין לנו שליטה על השיחות ועל ההתכתבויות שלהם ועל האפליקציות שהן מורידות והשימוש בו יכול להפוך לתלות במסך. שעון, ובמקרה הזה שעון חכם הוא פריט שאפשר לתת לילד בגיל מוקדם יחסית כאשר הוא כבר קורא שעון, מבין את הקונספט של זמן והבונוס עבורנו- אנחנו גם שולטים בו והוא גם מאפשר לנו מעקב מלא אחרי הילד

השעונים החכמים שהל היום הם הרבה הרבה הרבה יותר מרק שעון. הוא מראה את השעה, הוא מאפשר לבצע פעולות שקשורות בזמן כמו מדידת זמן או לשים סטופר אבל הטכנולוגיה החדישה והמתקדמת עליה הוא מבוסס מאפשרת גם לקבל ולשלוח דרכו הודעות, לענות לשיחות, לבצע שיחות ווידיאו מרחוק ואפילו לבצע מעקב קבוע אחר מקום ההימצאות של הילד. השעון החכם הוא בעצם שעון לכל דבר אבל הוא מגיע עם תוכניות מותאמות אישית לביטחונו האישי של המשתמש ובמקרה שלנו- הילד.

השעונים החכמים מחוברים לרשת GPS שמאפשרת מעקב אחר הילדים ולדעת איפה הם נמצאים בכל זמן נתון. כך גם ההורים רגועים כי הם יכולים לבדוק את מיקומו של הילד מבלי להתקשר אליו והילד רגוע כי הוא יודע שאם יצטרך את הוריו בכל מקרה שלא יקרה- הם יוכלו להיות איתו בקשר מרחוק, לדעת איפה הוא וכמובן להגיע אליו.

שעון חכם אשר מותאם בעיצוב ובצרכים לילדים:

שעונים חכמים הם לא המצאה חדשה ואם אתם חובבי גאדג'טים בוודאי נתקלתם בהם לא מעט. אבל שעון חכם הוא פריט יקר למדי, עדין ומותחכם ולאו דווקא מתאים לילדים. מסיבה זו חברות שעונים רבות פיתחו שעונים חכמים המתאימים לילדים- שעון פשוט, במחיר המותאם לכל כיס ומותאם לצרכיו של הילד מבחינת עמידות, נוחות ואפליקציות שיש בו.

שעון חכם המותאם לילדים הוא בעל עמידות גבוהה כולל עמידות במים והוא לא נפגע בקלות כך שהילד יכול לשחק איתו ולרוץ איתו ולא לפחד שהשעון יפגע ויהיה צורך לרכוש שעון חדש ויקר. כמו כן שעון חכם המותאם לילדים הוא שעון שיש בו את הפונקציות הבסיסיות ביותר החשובות עבור ניהול סדר היום של הילדים ושמירה על הביטחון שלהם. כך ההורה יכול להשבית את השימוש בשעון בזמן שהילד בשיעור בבית הספר או בחוג בכדי שלא יסיח את דעתו ולהחזיר אותו לפעילות לאחר מכן.

שעון חכם לילד מעניק שקט נפשי לכל ילד ולכל הורה:

אין כמעט בתים היום שאין בהם אינטרנט אלחוטי ואין בהם חבילת גלישה משפחתית מותאמת. הילדים שלנו נמצאים רוב הזמן מול המסך דבר שמצריך חבילת גלישה טובה ומתאימה לצרכים שלהם. גם כאן יש קשר לשעון חכם שכן- הוא מוציא אותם מהמסמך ומאפשר להם לבצע פעולות פשוטות והכרחיות דרך השעון עצמו ללא צורך בשימוש בנייד, וכן יש צורך באינטרנט אלחוטי בכדי לתפעל אותו.

במידה וההורים נמצאים בבית והם מקבלים התראה מהשעון החכם של הילד שהוא נמצא במקום מרוחק מהבית או נמצא במיקום אחר מהמיקום הוא הוא אמור להיות, הם יכולים על ידי חיבור פשוט לרשת האינטרנט הביתית שלהם לנהל איתם שיחת ווידיאו ולוודא איפה הם נמצאים ושהכל בסדר איתם.

התקשורת היום היא ברוב רובה אלחוטית ולכן כאשר יש צורך לעקוב אחרי מכשירים חכמים שמתקשרים ביניהם ברשת אינטרנט אלחוטית חשוב לדאוג לחבילה סלולרית שתאפשר גישה מהירה לרשת ואפשרות יצירת קשר מהירה עם הילד בכל זמן נתון.

שעון חכם לילד מעניק לכל הורה שקט נפשי ומפחית את החרדות הן אצל ההורים והן אצל ההורים. כהורים אנחנו יכולים לדעת איפה הילד נמצא בכל זמן וגם לשלוט מרחוק בתפעול של השעון בעת הצורך, וכילדים הוא יודעים שבכל מקום ובכל מצב הם יכולים ליצור קשר עם ההורים בקלות וביעילות. אז כפי שכבר ענינו על השאלה עד כמה זה חכם לתת שעון חכם לילד? חכם. מאוד חכם. שעון חכם!

  • 2114 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות