אינטרנט במעבר דירה

בעבר היה מסובך יחסית לעבור דירה. לארוז ולפרוק, להחליף את הכתובת ולדאוג שכל הדואר יגיע אלינו, לדאוג לאנשי מקצוע ולהתקין אינטרנט בבית… היום מעבר דירה הוא כבר לא עניין לוגיסטי מורכב שכן את רוב הפעולות אפשר לבצע בצורה יעילה וקלה יותר מאשר בעבר. אחת מהפעולות האלה הן חיבור לאינטרנט בדירה החדשה.

הפעולה הראשונה במעבר דירה- להעביר את האינטרנט לדירה החדשה:

את רוב הפעולות אתם מבצעים דרך האינטרנט וסביר להניח שלא תבינו עד כמה אתם תלויים בו עד הערב הראשון שלכם בדירה. ברגע שתרצו לראות סרט בכדי לנוח מיום המעבר, להזמין פיצה לארוחת הערב כי המטבח עוד לא מותקן או אפילו לקבל קצת שקט מהילדים תגלו שבלי רשת אינטרנט אין לכם יותר מדי מה לעשות… לכן אחד הדברים החשובים ביותר והראשונים שמבצעים במעבר דירה הוא להעביר את האינטרנט.

ברגע שיש לכם רשת אינטרנט זמינה בבית תוכלו להעביר את הכתובת בכל המקומות הרלוונטיים אונליין, להמשיך לעבוד מבלי להיות מנותקים לאורך זמן והילדים יוכלו להמשיך לשחק ולא לשגע אתכם שאין להם אינטרנט.

כל הספקים של התשתיות והספקים מודעים לקושי במעבר דירה והם מציעים מעבר דירה בתהליך פשוט שנעשה אונליין באתר או דרך הטלפון. כך מתאמים התקנה מחדש , בוחרים מוצרים חדשים במידת הצורך וגם משדרגים חבילת גלישה. ברגע שבחרתם חבילת גלישה, ראוטר וכל מה שאתם עוד צריכים על מנת להתחבר לרשת האינטרנט אתם בהחלט מוכנים למעבר דירה.


דברים שחשוב לדעת בעת מעבר דירה:

לפני שאתם מעבירים באופן אוטומטי את אותה חבילת גלישה שיש לכם וממשיכים עם אותה התשתית חשוב שתבדקו את התנאים בדירה החדשה. ייתכן ותצטרכו שדרוגים לרשת שיש לכם כרגע, יכול מאוד להיות שתאלצו למקם את הראוטר במקום אחר בבית ואף לרכוש מגדילי טווח.

בדקו אם יש אינטרנט סיבים אופטיים בבית החדש, עדכנו את ספק האינטרנט שלכם לאן אתם עוברים וסגרו מולו את כל הנתונים לפני המעבר בכדי שכבר ביום המעבר תהיה לכם אפשרות לגלוש במהירות ובקלות ללא תקלות.

 

למעבר דירה מהיר ויעיל כדאי שתתארגנו מראש על כל מה שאתם צריכים ובראש הרשימה תרשמו לעצמכם להעביר את האינטרנט הביתי ולהתאים חבילת גלישה. כך תוכלו לבצע את כל הדברים הקטנים שצריך לטפל בהם במעבר הדירה מהדירה החדשה דרך חיבור אינטרנט מהיר ומתאים ולא תאלצו לחכות עד להגעת המתקין להתקנה של החיבור והוספת פריטים ולא תישארו ללא אפשרות גלישה.

  • 2432 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות