מה זה נדידת נתונים?

לשלם סכום מופרך בשביל להתקשר מחו"ל? לבדוק מה העלויות דרך המלון או לחפש טלפון ציבורי בכדי ליצור קשר עם הארץ בזמן חופשה? כבר עשורים שהאפשרויות האלה לא רלוונטיות שכן אף אחד לא משאיר את הטלפון החכם שלו אפילו רגע אחד לבד גם לא כשטסים לחו"ל. אז איך בכל זאת יוצרים קשר -מתקשרים, מסמסים ומתחברים לרשתות החברתיות או ממשיכים לעבוד? מבררים מראש על חבילת חו"ל או סים לגלישה בלבד וגם כמובן- מפעילים נדידת נתונים בחו"ל.

נדידת נתונים בחו"ל – מה זה ולמה זה קורה?

האפשרות של נדידת נתונים בנייד שלנו קיימת אך מושבתת באופן קבוע. הסיבה היא שבארץ לכל אחד מאיתנו יש את חבילת הגלישה שלו ואת התוכנית שלו מול חברת הניידים אליה הוא שייך ויש לנו נגישות לרשת האינטרנט באופן קבוע. כאשר אנחנו עוזבים את הארץ וטסים לחו"ל (וזה הזמן להזכיר לכם לברר על חבילת חו"ל מול המפעיל של הסלולארי שלכם!)  אנחנו מגלים שאין לנו רשת אינטרנט זמינה. בכדי לבצע את כל הפעולות שלנו ולהיות בקשר בחו"ל ועם הארץ אנחנו צריכים להתחבר לרשת אחרת מזו שבארץ ולכן עלינו לאפשר מצב של נדידת נתונים.

לכל מדינה בעולם יש את התעריפים שלה לשימוש בסלולארי ואלה יקרים למדי אם אתם לא תושבים של המקום ולא משלמים קבוע לרשת סלולארי מקומית כמו בארץ. לכן, כאשר עוברים לארץ אחרת יש לבצע נדידת נתונים שמאפשרת לנו להשתמש בשירותיה של רשת מקומית. כאשר אנחנו רוכשים חבילת חו"ל אנחנו מקבלים תעריף מהחברה הישראלית ויכולים להתקשר ולתקשר לפי הנתונים והתנאים והמגבלות של אותה חבילה ישירות למפעיל שלנו בישראל.  במידה ולא נזמין חבילה שכזו נאלץ לשלם על כל פעולה שנבצע בנייד. במקרה כזה מומלץ לבדוק מול המפעיל את התעריפים במדינה אליה אנחנו טסים , ולהשוות את המחירים לפי השימוש שלנו בנייד ולקבל החלטה אם לרכוש חבילת חו"ל, לרכוש את האפשרות של סים לגלישה בלבד או לשלם את התעריפים המקומיים.

הפעלת נדידת נתונים

ברירת המחדל בנייד של כולנו הוא השבתה של נדידת נתונים אך בכל פעם שאנו מתכננים לצאת מהארץ ורוצים להמשיך ולהשתמש בנייד או לגלוש ברשת עלינו להפעיל נדידת נתונים.

היום הרבה יותר קל לטוס ולטייל או לבלות בארצות אחרות בעולם וגם התקשורת היא יותר קלה זמינה ומהירה. רגע אחרי שחזרתם לשגרה והזמנתם את הנסיעה המיוחלת לחו"ל וודאו שיש לכם חבילת גלישה מותאמת או סים להתקשרות או לגלישה בהתאם לדרישות ולצרכים שלכם.

  • 33367 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות