אוהבים לשחק ברשת? אתם חייבים אינטרנט מהיר!

בתקופה שאנחנו נמצאים בה כל ילד שיש לו מכשיר כלשהו בבית מטלפון נייד חכם דרך טאבלט ועד נינטנדו חדש מחשיב את עצמו כגיימר ומשחק משחקים ברשת לבד או עם חברים. בכדי לשחק משחקי רשת לאורך זמן, וכל מי שמשחק יודע שמשחקים יכולים להימשך גם שעות רבות- יש צורך באינטרנט חזק ומהיר. אבל מה לעשות שאתם לא היחידים בבית שצורכים את שירותי הרשת?

מהירות חיבור גבוהה ויציבה:

רגע לפני שאתם מתפתים למבצע כזה או אחר של אינטרנט ביתי אתם חייבים לוודא שמהירות החיבור של האינטרנט הנבחר היא גבוהה ויציבה. זמן הגובה של החיבור חייב להיות מהיר וחזק וזאת על מנת שאתם תוכלו לא רק לשחק אלא גם לנצח במשחק ולהקדים את היריבים שלכם בזמן שכל אחד מבני המשפחה עסוק בעיסוקים שלו ברשת- הורדת מוזיקה, בדיקת מיילים או צפייה בסרטונים. ברגע שיש אינטרנט מספיק חזק החיבור של כולם לאותה רשת לא תפגע באיכות המשחק שלכם.
תזמון הוא אחד הדברים הכי חשובים ולפעמים הכי חשוב במהלך משחקי רשת ולכן אם אתם גיימרים אתם כבר יודעים שאתם לא רק צריכים אלא חייבים חיבור אינטרנט שמגיב מהר. למי שלא מכיר את המושג פינג- מדובר בזמן תגובה מהיר במיוחד, שעומד על פחות מעשרים שניות בלבד. כלומר- זה הזמן שלוקח לכם לשלוח בקשה- שהבקשה תעובד על ידי המחשב ואז שהמחשב והרשת יגיבו ותקבלו תגובה- יותר מזה אתם עלולים לא רק לאבד את היתרון שלכם במשחק אלא להיזרק מהמשחק לגמרי…. תארו לכם שאתם באמצע משחק מותח רב משתתפים ואתם נמצאים במתקפה ושולחים בקשה ואז החיבור המקרטע שלכם לא מספיק לעבד אותה ועבר זמן רב מדי ואתם נזרקים מהמשחק באופן אוטומטי…. לא חבל? משחקים רבי משתתפים "זוללים" את הרשת ולכן חובה חיבור מהיר במיוחד כך תוכלו לקבל החלטות במהירות לתת פקודות למחשב והן תבוצענה במהירות שיא שתשאיר אתכם ביתרון על פני היריב שלכם לאורך כל המשחק- בכל משחק.

איך תדעו אם האינטרנט שלכם חזק מספיק?

נכון, יכול להיות שרכשתם חבילת רשת עד מאה מגה והיא אמורה להיות מספיק חזקה. אבל חוזק האינטרנט הביתי שלכם תלוי גם בתשתיות פס של הבניין שלכם או של השכונה שלכם ולא תמיד המהירות הסופית שאל האינטרנט שיש לכם בבית מספיקה לכם בכללי אז בטח שלא למשחקי רשת. רוב האנשים לא יודעים אבל כאשר כל המשפחה גולשת ביחד באותה הרשת, וזה לא משנה מאיזה מכשיר בבית ולאיזה צורך- ממוצע מהירות הגלישה הביתית יהיה פחות משבעים מגה כך שזה לגמרי לא מספיק לגיימרים. מה עושים? בודקים את מהירות הגלישה דרך הדפדפן, מוודאים מול חברת האינטרנט ורוכשים חבילת גלישה מהירה חזקה ויציבה שתאפשר לכם לשחק בכל זמן נתון ללא הפרעות וקטיעות.

019 מציגה חבילת אינטרנט במהירות על! ספק ותשתית אינטרנט ביתי באמצעות סיבים אופטיים, 019 מבטיחה לכם אינטרנט מהיר, לחווית משחק חזקה ויציבה

  • 2621 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות