איך לשמור על הסמארטפון בקיץ

אנחנו לוקחים אותו איתנו לכל מקום, לבריכה ולים, לטיול ולקניון- ולכן אנחנו חייבים לשמור עליו היטב. אנחנו מתכוונים לסמאטרפון שלכם – אותו מכשיר שמנהל לכם את החיים וסביר להניח שלא תשמחו להיפרד ממנו לכמה שעות או ימים של תיקון או לרכוש חדש. אז מה עושים? שומרים עליו. בעיקר הימי הקיץ בו יש הרבה יותר סכנות למכשיר החכם שלכם.

למרות שאמרו לכם שהוא עמיד למים – לא כדאי לכם לבדוק את זה  לכן הרחיקו את הטלפון הנייד ממים:

ים, בריכה, טיול בנחל – בקיץ כל סיבה לרחצה רטובה וקרה היא סיבה טובה. אבל הטלפונים החכמים שלכם רגישים למים והם יכולים לההרס בקלות אם ישהו במקום רטוב או במקום עם לחות גבוהה מדי. חשוב להרחיק את הטלפון הנייד שלכם מכל מקור מים, לא לקחת אותו איתכם לים או לבריכה וגם לא לחדר השירותים בזמן מקלחת. במידה ואתם מטיילים איתו רצוי לאחסן אותו בתוך שקית ניילון אטומה מיוחדת שנועדה לשמירה על טלפונים ניידים מפני מים ולחות. במידה והנייד שלכם אכן נפל למקור מים או נרטב, יש לכבות אותו מיד ולא לנסות להדליק, לייבש או להטעין אותו. יש לקחת אותו מיד למעבדת טלפונים ניידים שכן גם אם תצליחו לייבש אותו מבחוץ לא סביר שתצליחו לייבש אותו מבפנים.

גם לנייד שלכם חם בקיץ  – אל תשאירו אותו בחום:

חם מאוד בקיץ, מסתבר שכם לסמארטפונים. אם אתם נוסעים עם הנייד, אפילו נסיעה קצרה- אל תשאירו אותו במכונית סגורה שכן הטמפרטורות בה עולות גבוה מאוד מה שעלול לפגוע במכשיר. אל תשימו אותו בשמש ישירה וגם בבית דאגו שיהיו במזגן. רוב הניידים מתריעים על עומס חום- קחו את ההתראה ברצינות וצננו אותם.

תסתמכו רק על המקצוענים שימו לב מה עושים במעבדה:

אם לקחת את המכשיר שלכם לתיקון במעבדה מכל סיבה וודאו כמה דברים- קודם כל שמדובר במעבדה מוסמכת. אם יש לכם עדיפות על המכשיר קחו אותו למעבדה של היבואן או למקום בו קניתם אותו. במידה ולא, קחו את המכשיר למעבדה מוכרת ומוסמכת ואל תתנו לחבר של חבר ש"מבין בניידים" לנסות לפתור עבורכם את הבעיה. שנית- לאחר התיקון וודאו שני דברים חשובים- האחד שהביאו לכם סוללה חדשה למכשיר, מה שחובה לאחר כל תיקון, והשני- שאטמו בחזרה את המכשיר שכן איטום מאוד חשוב על מנת לשמור על התקינות שלו לאורך זמן.

זול לפעמים עולה ביוקר, אל תרכשו מטען לא מקורי:

זה מאוד מפתה לרכוש מטען לא מקורי במחיר נמוך יותר אך ברגע שמדובר במטען לא מקורי אין אחריות לגבי האיכות שלו והוא עלול לגרום לנזק יותר מאשר תועלת ולהרוס את המכשיר כולו. רכשו לפחות שני מטענים מקוריים שיהיו לכם בהישג יד ויבטיחו לכם טעינה בטוחה של המכשיר.

 

  • 1303 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות