חנויות און ליין שאתם חייבים להכיר

החנויות סגורות? הגיע הזמן שתתחילו לקנות און ליין דרך האינטרנט, זה מהיר ונמצא בלחיצת כפתור. אינטרנט ביתי מהיר, מחשב טוב או טלפון נייד וצאו לדרך.

קונים און ליין? כדאי שתכירו את החנויות האלה:

סביר להניח שאם אתם קונים און ליין זה לא חדש עבורכם ואתם כבר מכירים את האתרים הגדולים הבינלאומיים וגם הישראליים דרכם הכי טוב והכי כיף לבצע רכישה. כי רכישה און ליין צריכה להיות מהירה, יעלה, קלה ליישם וחווייתית בכדי שנרצה לחזור לאותו אתר ולבצע בו רכישה נוספת. לצערנו רוב החברות הישראליות טרם הפנימו את העובדה שכמעט כל הרכישה הפכה לאון ליין ובעיקר מעצבים פרטיים או בעלי עסק משקיעים באתרים של מכירות ברשת ופחות החברות הגדולות. עם זאת, יש כמה חנויות ורשתות כמו לדוגמא גולף וסופר פארם שמאפשרות רכישה קלה ונוחה.

קצת פארם וקוסמטיקה – רשת סופרפארם- אחת הרשתות שהכי מרוויחה מהמצב הקיים זה אין ספק. החנויות פתוחות כל הזמן והרשת פועלת ודווקא בתקופה זו מגדילה מכירות. האתר שלהם היה קיים עוד לפני והיום מאפשר גם עם להזמין תרופות עם מרשמים דיגיטליים ולרכוש מוצרים שיש בחנויות מבלי להגיע עד הבית או להזמין מוצרים שמוצעים למכירה בבלעדיות באתר או במחיר מיוחד לרוכשים באתר. השיטוט באתר קל ונוח, הקטגוריות ברורות ומסודרות היטב, עם זאת ישנם מוצרים שניתן למצוא בחנויות שלא תמיד מעודכנים באתר. הרכישה מהירה והשירות מגיע מהר כך שאם אין לכם כוח ללכת לסופרפארם הקרוב אליכם קנייה באתר מומלצת ביותר.
רשתות נוספות ששווה לבקר בהן iherb.com שמציע את כל המותגים המובילים פלוס ויטמינים ותכשירים שבחלק גדול מהמקרים עולים הרבה פחות מבארץ.

 

אם כבר הזכרנו איפור- אחד האתרים היותר מוכרים ומומלצים לרכישת מוצרי ביוטי וטיפוח איפור ובישום הוא ladymakeup שמוכר לכולנו בתור האתר הפולני. האתר מציע מבחר רחב ומגוון של מוצרים של חברות מוכרות יותר, מותגים עולמיים ואירופאיים מוצלחים במחירים מינימליים מה שמאפשר להתפרע ולהזמין הרבה. יש מבצעים ויש הרבה מוצרים שלא ניתן להזמין בארץ או שהם יקרים פה בהשוואה לאתר. המשלוח עם זאת מייקר את ההוצאה ולכן שווה לבצע רכישה גדולה אם כבר נכנסתם וההמתנה לעיתים לוקחת זמן אבל לגמרי שווה את הזמן.

אתר נוסף שכדאי לכם להכיר ואותו אתם בטח מכירים באפליקציה הוא SHEIN מדובר באתר בגדים יפים ואיכותיים, עם טבלאות מסודרות של מידות כך שבקלות אפשר להתאים את המידה, להתחדש בלוק חדש לגמרי במחירים טובים ומשתלמים והמשלוח הוא מהיר מאוד יחסית למשלוח מחו"ל כך שעד שחנויות האופנה בארץ יתאפסו על מערך הרכישה והמשלוחים בארץ בקרו באתר הזה לבנתיים.
אתר טוב עם בגדים איכותיים במיוחד NEXT.co.il, שימו לב באתר יש גם ליין לנשים גבוהות. ובגדי ילדים במחירים מצחיקים. המשלוח לישראל ללא עלות. אתר אופנה נוסף עם בגדים לנשים, גברים וילדים הוא www.asos.com , אסוס מחזיקים גם בליין מוצרי קוסמטיקה ומוצרים לבית. המשלוח חינם מסכום מסויים ויש המון קופונים ומבצעים שווים, כדאי לעקוב.

 

יש עוד הרבה אתרים, שווה לבדוק מראש את תנאי ההחזרה וההחלפה וגם את זמן המשלוח הצפוי ועלותו לפני שמבצעים הזמנה וכמובן לבדוק אם יש קופונים ברשת עבור רכישה באחד האתרים.
שימו לב שבשביל חווית קניות באינטרנט ,חווית גלישה חלקה ובלי הפרעות, אתם צריכים אינטרנט ביתי חזק ומהיר.

  • 4348 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות