טיפים לקנייה בטוחה ברשת

זהירות! קניות און ליין – טיפים לקניה בטוחה ברשת

בלאק פריידי, סייבר מאנדיי, יום הרווקים הסיני, שופינג איי אל, תקופת חגי הקניות אונליין מתחילה ממש בימים אלה וזה אומר שכמעט בכל אתר אינטרנט יציעו לכם מבצעים מעניינים ופרסומות לרכישת מוצרים במחירים שאסור לפספס יקפצו לכם ברשתות החברתיות, במיילים ובגלישה און ליין.
בכל שנה מיליוני אנשים קונים אונליין בעיקר בתקופת ימי ההנחות והמבצעים. בכדי ליהנות מחווית הקניה ברשת ותקופת המבצעים ויחד עם זאת  לא לבזבז יותר מדי כסף, ליפול קורבן להונאה ברשת או להזמין משלוח שלא יגיע- חשוב לקנות נכון וחכם

קבלו שמונה טיפים חשובים לקנייה בטוחה יותר ברשת

1. בחנו את המוצר – לפני שאתם ממהרים להזמין מוצר רק בגלל הפרסום הטוב שלו או שהוא נראה לכם בדיוק מה שאתם מחפשים- חפשו מידע עליו בעוד אתרים, חוות דעת ממשתמשים אחרים ואם אפשר- בדקו את המוצר פיזית בארץ לפני שתקנו אותו גם אם במחיר נמוך.

2. בחנו את המוכר- אל תמהרו לרכוש מוצרים מאתרים לא מוכרים או כל מיני פופאפים שקמים רק לתקופת החגים. וודאו שאתם מבצעים את הרכישות שלכם באתרים מוכרים, ואם מצאתם אתר חדש ולא מוכר- וודאו שהרכישה דרכו נעשית בצורה מאובטח.

3. אל תמהרו לתת את האשראי – אל תמהרו להכניס את פרטי כרטיס האשראי שלכם לכל אתר אינטרנט שמבקש אותם, וודאו כי האתר מאובטח ובמידה ולא העדיפורכישה על ידי שימוש בשירותים כגון PAYPAL.

4. הירשמו מראש- אם אתם יודעים מראש איפה אתם מתכננים לבצע את הרכישות שלכם הירשמו מראש לאתרים אלו. כך הפרטים שלכם כבר יהיו שמורים במערכת ולא תאלצו להזין אותם מחדש וגם תוכלו לקבל עדכונים על מבצעים לפני כולם.

5. וותרו על רכישות קבוצתיות – עדיף לא לבצע רכישה עם קבוצה של אנשים אונליין שמבטיחה מחיר נמוך יותר אך אתם לא הלקוח הבלעדי בעסקה וכך גם השירות.

6. היזהרו מפישינג – אל תלחצו על תמונות ולינקים שנראים חשודים, שמבטיחים מבצעים שאין כמותם או הנחות ענק. על תפתחו כל מייל שמעניק לכם מתנה שווה אבל מתנה את זה במילוי פרטים או לחיצה על לינק מסוים. לרוב מדובר בדרך מתוחכמת לגנוב מכם מידע. אם פנו אליכם ממקום שאינכם מכירים בדקו עליו ברשת ושאלו אחרים כדי לוודא אם מדובר באתר מוכר ובטוח או בהונאה.

7. בדקו את עלות המשלוח – לא תמיד המשלוח חינם לעיתים הוא חינם מותנה ברכישה מעל סכום מסוים או במיקומים מסוימים. בדקו את עלות המשלוח שיכולה להיות יקרה מאוד לעיתים וגם וודאו שיש משלוחים לישראל.

8. תעדו את העסקה שלכם – שמרו את כל המיילים, את צילומי המסך של ההזמנה, מספר ההזמנה, איור וחשבונית. כך תוכלו להוכיח דבר מה בהקשר של הרכישה אם יהיה בכך צורך

9. סינון אתרים – אם יש אתרים ייעודיים אותם תרצו לחסום, כדי למנוע משאר בני הבית לבצע רכישות לא חכמות תוכלו לברר מראש מול ספק האינטרנט שלכם כיצד ניתן לבצע חסימה או סינון  לאתרים ייעודיים

  • 1345 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות