כיצד בוחרים את חבילת הסלולר הכי זולה?

תשלום חודשי על חבילת סלולר הוא חלק בלתי נפרד מהתקציב המשפחתי. השימוש בטלפון הנייד הולך וגדל ויחד איתו התלות שלנו בחבילת סלולר יציבה, איכותית ומשתלמת. כתוצאה מכך, אין פלא שרבים מחפשים אחר חבילת סלולר הכי זולה ומוכנים להשקיע בזה זמן ומאמצים. הבעיה היא שמדובר במשימה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב וגם התחרות בין חברות הסלולר לא תמיד מסייעת.

שלב ראשון: הגדרת צרכים וחיפוש מידע

הדרך הכי טובה לבחור את חבילת הסלולר הכי זולה היא קודם כל להתחיל בהגדרת צרכים. אדם מבוגר שמשתמש בטלפון הנייד לשיחות עם המשפחה בלבד זקוק לחבילה אחרת מאשר מתבגר או בני נוער שגולשים באינטרנט, מתחברים לרשתות החברתיות וצופים בסרטונים. בנוסף, משפחה עם כמה ילדים יכולה למצוא חבילת סלולר זולה שמתאימה למספר משתמשים וכך לחסוך בהוצאות.

אחרי שמגדירים את הצרכים ואת מסגרת התקציב ניתן לבדוק את האפשרויות שעל הפרק. רצוי לאסוף מידע מאתרי האינטרנט, ליצור קשר עם נציגי חברות הסלולר ולקבל המלצות מחברים או בני משפחה. ידע הוא כוח ובכל הנוגע לבחירת חבילת הסלולר הכי זולה יש לו גם משמעות כספית אדירה.

שלב שני: מה כוללת החבילה שלכם?

עלות נמוכה של חבילות סלולר עלולה להסתיר שירות מוגבל. מבחינתכם כלקוחות, חובה לשאול  מה כוללת חבילת הסלולר הכי זולה, במה שונה אותה חבילה מחבילות סלולר אחרות. לא צריכים להיות מומחים לטכנולוגיה וסלולר בשביל לזהות את ההבדלים בין חבילות ללא הגבלת גלישה, חבילות שמיועדות למי שטס לחו"ל לעיתים קרובות וחבילות שכוללות רק שיחות טלפון או הודעות SMS.

הדגש העיקרי בבחירת חבילת הסלולר הכי זולה הוא התאמה לצרכים ולמטרות. בשביל זה תצטרכו לדעת היטב מה כוללת החבילה שלכם ולא להתבייש לשאול לגבי נקודות לא ברורות. קראו גם את חוזה ההתקשרות מול חברת הסלולר, בדקו האם יש לכם אפשרות לעזוב וודאו שאין התחייבות או תשלומים נוספים ומיותרים על שירותים שאתם לא צריכים.

שלב שלישי: שירות לקוחות בראש סדר העדיפויות

התנהלות מול חברת סלולר יכולה להפוך לסיוט אם מוקדי שירות הלקוחות שלה אינם מקצועיים. הפתרון הוא לבדוק מה רמת השירות של חברת הסלולר עוד לפני שרוכשים ממנה חבילה. גם כאן מקורות המידע הכי אמינים כוללים חברים ובני משפחה שיכולים להמליץ על חבילת סלולר הכי זולה, אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

כפי שניתן לראות, התהליך שבו תחפשו חבילת סלולר זולה ויעילה עשוי להיות ארוך ומתסכל. מצד שני, זו הדרך הכי טובה לחסוך עשרות ומאות שקלים בחודש. לא כדאי להתעצל כאשר משווים בין חברות סלולר וחשוב לא פחות לוודא רכישה של חבילה בהתאמה אישית. אלו דרישות לגיטימיות במאה ה-21 וכל מי שמשתמש בטלפון נייד חייב לוודא שהחבילה שלו עונה עליהן בצורה יעילה וכמובן חסכונית.

  • 10371 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות