כמה גיגה צריך לחול

ארזתם מזוודה, מצאתם את המסעדות הכי שוות בעיר, סימנתם חנויות לשופינג, קניתם כרטיסים למוזיאונים ואפילו סגרתם את הביטוח. יש עוד משהו שאתם חייבים לעשות לפני שאתם עולים על הטיסה לחול והוא לברר כמה גיגה צריך לחול?

כשאנחנו בארץ, אנחנו לא באמת שמים לב בכמה גיגה אנחנו משתמשים. מה שחשוב לנו הוא שתמיד תהיה לנו בטריה. אבל בחול? המצב שונה, כי להיות עם טלפון טעון ב – 100%    אבל בלי היכולת להתקשר לאף אחד זו בעיה.

כדי למנוע מצבים לא נעימים שכאלה, אנשים שטסים לחול (ולא משנה אם מדובר בנסיעת עסקים או נסיעה לחופשה) נוהגים לרכוש חבילת גלישה לחול.

מה זו חבילת גלישה לחול?

חבילת גלישה באינטרנט מאפשרת לכם לטוס בראש שקט ככה שתוכלו בכל אחד מהימים להעביר תמונות, לשלוח מיילים, לצלם סרטוני וידיאו בלייב, לעשות שיחות וידיאו, לעשות שיחות רגילות, לשמוע מוזיקה ועוד הרבה דברים אחרים כאילו אתם עדיין בישראל.

למעשה חבילת גלישה לחול היא סוג של תעודת ביטוח שמבטיחה שגם כשאתם נמצאים בחול, אתם תמיד תהיו מחוברים לאינטרנט ולא משנה איפה אתם נמצאים בעולם. אם אתם מתכוונים להסתמך על WIFI, חשוב שתדעו שלא תמיד יש קליטה טובה ואתם עלולים למצוא את עצמכם "מנותקים" לכמה שעות או ימים.

בכמה להגדיל לכם?

איך תדעו כמה גיגה צריך בחול? התשובה נעוצה בסיבה בגללה אתם טסים. אנשים שטסים לנסיעות עסקים ונוהגים לראות מצגות או לנהל שיחות ועידה בוידיאו יצטרכו חבילת גלישה לחול גדולה יותר מאשר אנשים שנוסעים לסופ"ש.

דרך אחת לדעת כמה גיגה תצטרכו בחול, היא לבדוק בכמה גיגה אתם משתמשים בארץ. תוכלו לבדוק את החשבוניות האחרונות שקיבלתם מחברת הסלולר שלכם או להיכנס לאיזור האישי באתר של חברת הסלולר. ההמלצה היא לרכוש חבילת גלישה לחול בעלת 2 גיגה יותר מאשר החבילה בה אתם משתמשים בארץ.

דרך נוספת לדעת כמה גיגה תצטרכו בחול היא להעריך בכמה גיגה תשמשו במהלך הטיול, לדוגמא:

  • שליחת 10 תמונות בוואטסאפ ביום תהיה שוות ערך ל – MB5
  • שליחת 25 מיילים ביום תהיה שוות ערך ל – MB50
  • האזנה למוזיקה במשך 20 דקות תהייה שוות ערך ל- MB20
  • שימוש באפליקציית ניווט במשך 30 דקות תהיה שוות ערך ל- MB50
  • שיחת וידיאו באורך של 15 דקות תהיה שוות ערך ל- MB45

אם ביום אחד של שימוש בנייד בחול תשלחו 50 תמונות, תענו על 25 מיילים, תקשיבו למוזיקה 20 דקות, תטיילו עם אפליקצייה במשך שעתיים ותנהלו שיחות וידיאו במשך שעה, סך נפח הגלישה שלכם יהיה MB244 ביום. אם תכפילו את הסכום הזה במספר הימים שאתם נוסעים,  תהיה לכם הערכה איזו חבילת גלישה אתם צריכים לחול.

לדוגמא, עבור נסיעה לחול שתימשך 5 ימים, יהיה כדאי לכם לרכוש חבילת גלישה שתכסה קצת יותר מ- 1.5 גיגה. אך חשוב לזכור שזהו ממוצע, בסופו של דבר גודל החבילה צריך להיות לפי כמות הגלישה שלכם בנייד בחו"ל.

  • 32071 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות