מוקד חדש נפתח עבור עולים חדשים

הרגע הראשון שבו נוגעים באדמת ישראל, נרגשים והמומים מעט, בדרך כלל בגלל מזג האוויר וההמולה התזזיתית שאופיינית לישראל, הוא גם הרגע שבו רוצים לספר למישהו שהגעתם, שהכל בסדר, אתם פה ואתם מתחילים חיים חדשים והנה, הרבה יותר קל וזול לתקשר בטלפון. לנוחות העולים החדשים, בני משפחתם והקרובים להם, משרד הקליטה באמצעות אגף נתב"ג ערך מכרז על מנת לספק לעולים אלה סים חדש ומקומי, כדי לעזור להם להתאקלם מהר ולטפל בכל הסידורים הנדרשים. כל הביורוקרטיה, כל המגעים עם הרשויות, כל העצות שאתם מבקשים מקרובים, כל השיחות שעליכם לנהל עם כל העולם, הכל יכול להיעשות כעת באמצעות סים חדש בטלפון שלכם, של 019 מובייל ובתנאים מעולים לעולים חדשים.

מה העולים מקבלים עם הנחיתה בנתב"ג?

עם נחיתתם בישראל נציגי משרד הקליטה בנתב"ג יעניקו לעולים החדשים סים לטלפון הסלולרי. חברת 019 מובייל זכתה במכרז אחרון זה ולכן היא שמחה לעמוד לרשות העולים החדשים ומשפחתם בכל שאלה ועניין, ולהציע חבילות מצוינות שיענו על כל הצרכים שלכם. הסים של חברת 019 מובייל מעניק לכם מגוון גדול של חבילות סלולר במחירים אטרקטיביים, זולים ונוחים התנאים מעולים ללא הגבלות. כל מה שאתם צריכים מטלפון סלולרי מוצע לכם בחבילה כזאת – מספר ישראלי עם שיחות וסמסים, גלישה באינטרנט ומוקד שירותים זמין לכם בלבד – 0553000019 בשלוש שפות – עברית, אנגלית ורוסית.

מה מציעה לכם חברת 019 מובייל?

חברת 019 מובייל היא חברה מהמובילות והדינמיות בישראל, שמספקת שירותי סלולר וחבילות מגוונות במחירים מצוינים וכדאיים ללקוחות רבים. כרטיס הסים מתאים להפעלה בסוגי מכשירים שונים, לבחירת הלקוחות העולים. החבילות כוללות, על פי התנאים, גלישה בנפח 10GB, שיחות וסמסים ללא הגבלה בתוקף חצי שנה מיום קבלת הסים בנתב"ג והפעלתו הראשונית, כך שנשמח לעמוד לרשותכם לאחר מכן כדי להעניק לכם תנאים מצוינים ושירות מתקדם. אין צורך להמתין להפעלה מרגע הכנסת הסים משום שהוא מספק מידית את כל השירותים מהרגע הראשון, כולל שיחות וגלישה באינטרנט. מספר הטלפון וכרטיס הסים רשומים על שמם של העולים ואפשר לנייד אותו כרצונם. עם זאת, אנחנו ממליצים לבדוק את החבילות המעולות שאנחנו מציעים ללקוחותינו, משום שגם העולים נכללים בזכאים להטבות אלה.

הכירו את חברת 019 מובייל, כעת גם לרשותכם

חברת 019 מובייל היא חברה צעירה שפועלת בשטח כבר עשר שנים והיא חרתה על דגלה להציע חבילות ושירותים באופן יצירתי יותר, בהתאמה לאפיון הצרכים של הלקוחות. כל אחד יכול למצוא בה חבילה שמתאימה לצרכים שלו, בין אם אלה מספר שיחות, דקות גלישה, סמסים וטכנולוגיה חדישה של דור 5 לגולשים. החבילות אידיאליות לעולים חדשים בגלל הדגש שאנחנו שמים גם בקשר ובשיחות עם חו"ל, שהן משמעותיות לעולים חדשים. תוכלו למצוא מבצעים ומחירים מעולים במיוחד למי שרוצה לשמור על קשר רצוף עם חו"ל, והשיחות הנכנסות בזמן שהותכם בחו"ל הן חינמיות. גם בנסיעות שלכם לחו"ל תיהנו מהמחיר הזול ביותר לגלישה בחו"ל.

שירותיות במיוחד לעולים חדשים, בשפתם

אין דבר מבלבל יותר מאשר לא להבין שפה חדשה ובמיוחד בשירותים חיוניים כל כך כמו טלפון סלולרי ואינטרנט. המוקד של 019 יעיל מאוד ואדיב וישמח לנהל אתכם שיחה בשפה שלכם, כדי להבטיח שתקבלו את החבילות הטובות והכדאיות ביותר. אם אתם מרוצים מהשירות וגיליתם את הסוד הגלוי שחבילות סלולריות של 019 הן מהזולות ביותר בתנאים הטובים ביותר גם בגלישה וגם בשיחות עם חו"ל, אתם מוזמנים לבדוק את החבילות המוצעות במחיר זול וקבוע לכל החיים, כדי להתחיל את החיים בישראל עם חבילת הסלולר הנוחה ביותר.

  • 2445 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות