סים לחו"ל

כמה כיף שחזרנו לטוס ועכשיו אפשר כבר להזמין כרטיסי טיסה, מלונות ונופשים ולטוס מאושרים ושמחים ללא מסכות וללא צורך בבדיקות קורונה, או צורך בבידוד. ועכשיו כשחזרו הטיסות אז ישנה עלייה בביקוש של חבילות לחו"ל , של גלישה ושיחות, שכן לא משנה איפה אנחנו בעולם תמיד נרצה להיות בקשר עם המשפחה בארץ, בעיקר כשמדובר בנסיעת עסקים וצריך קשר ישיר לעבודה. לכן עלינו לדעת מה הן האפשרויות של חבילות סלולר וגלישה בחו"ל ואיזו הכי משתלמת עבורנו – להסתמך על רשת האינטרנט האלחוטית במדינת היעד, לרכוש חבילת גלישה דרך חברת הסלולר שלנו או לרכוש סים לחו"ל? טוב ששאלתם.

בחירת חבילת סלולר לחו"ל דרך המפעילה הסלולרית שלכם או רכישת סים לחו"ל דרך חברה חיצונית?

כאשר אנחנו טסים לחוץ לארץ יש לנו את האפשרות לרכוש חבילת גלישה לחו"ל אצל מפעילת הרשת הסלולרי שלנו. לרוב מדובר בחבילות בטווחי מחיר שונים המציעות שעות גלישה, דקות שיחה ואפשרויות שליחת הודעות לארץ ובמדינה בה אתם נמצאים. אפשרות נוספת כאשר טסים לחוץ לארץ לחופשה או לנסיעת עסקים היא לרכוש סים לחו"ל.

סים לחו"ל הפך לאחת דרכי התקשורת הנוחה והיעילה ביותר בשנים האחרונות, ומכיוון שהמחיר משתלם יותר רבים מעדיפים לרכוש את אותו הסים מאשר לרכוש חבילת גלישה ושיחות לחו"ל מחברת הסלולר שלהם שבסופו של דבר תשתלם פחות מבחינת זמן ומבחינת עלויות.

רכישה של סים לחו"ל הינה רכישה קלה ויעילה ובשנים האחרונות הפכה לנפוצה למדי ובצדק. אם בעבר לא היה אינטרנט אלחוטי ,WIFI ברוב המקומות בעולם היה חובה לרכוש סים לחו"ל או חבילת גלישה מותאמת לחו"ל אחרת לא היה אפשר לקבל שיחות, להוציא שיחות או לגלוש. כאשר נכנס האינטרנט האלחוטי לחיינו, הWIFI הזמין כמעט בכל המקומות בעולם גרם לרבים לוותר על רכישת סים לחו"ל ולטוס אפילו ללא חבילת גלישה, שכן הם הסתמכו על הרשת הזמינה בארץ אליה הם טסים. בשנים האחרונות חל שינוי ולא ניתן להתחבר בקלות כמו בעבר לאינטרנט אלחוטי וגם לא תמיד ללא עלות ולכן ניתן לראות בבירור את העלייה בביקוש לרכישת סים לחו"ל.

במקום להסתמך על רשת אינטרנט אלחוטית זמינה וללא עלות, במקום אליו אנחנו טסים הרבה יותר קל ומשתלם לרכוש סים לחו"ל ולבצע איסוף במוקד המקומי בנתב"ג. בעלות משתלמת שלא מהווה הוצאה כבדה ובשירות טוב ואיסוף מהיר רגע לפני העלייה למטוס- אין סיבה שלא לרכוש את המוצר ואת השירות.

 אילו שירותים ניתנים על ידי רכישה של סים לחו"ל ומה חשוב לבדוק לפני שרוכשים סים לחו"ל?

אם אתם מתעניינים ברכישה של סים לחו"ל לפני נסיעה לחוץ לארץ לחופשה או לצורך עסקים כדאי שתדעו שקיימים שני סוגים של סים- הסוג האחד הוא סים מקומי אשר מתאים לשימוש בארץ היעד אליה אתם נוסעים ולכן הוא גם נמכר רק בה ותוכלו לרכוש אותו כאשר תגיעו אל היעד. הסוג השני הוא של סים הוא סים בין לאומי ואותו ניתן לרכוש לפני הנסיעה בנתב"ג. סים בין לאומי הוא סים של חברות תקשורת שונות והוא פועל בהרבה מאוד יעדים ברחבי העולם ומאפשר לכם להתחבר ולהיות בקשר ברוב המקומות אליהם תטוסו. את הסים אוספים רגע לפני הטיסה בתחנת האיסוף של החברה בנתב"ג מחברים לנייד וטסים.

בכדי לבחור את סוג הסים המתאים ביותר עבורכם טרם הנסיעה חשוב שתבדקו קודם כל אם היעד אליו אתם טסים דורש סים מקומי, או שהוא מקבל גם סים בין לאומי. לאחר מכן עליכם לדעת מה הוא השימוש העיקרי שתעשו בנייד שלכם ושלצורך כך תצטרכו סים. האם אתם מתכוונים לנסוע הרבה בדרכים וצריכים גישה לאפליקציית מפות שמתעדכנת בזמן אמת? האם אתם נוסעים לנסיעת עסקים או משאירים ילדים קטנים בבית ולכן עליכם להישאר זמינים כל הזמן? או שאולי אתם יוצאים לנופש והדבר היחיד שתרצו לעשות בזמן החופשה הוא לעדכן תמונות במדיה החברתית שלכם ולשלוח תמונות לחברים בבית. כל אחת מהסיבות תשפיע על בחירת הסים שלכם.

אחרי שהחלטתם שאתם צריכים סים ובדקתם איזה סוג סים אתם צריכים חשוב שתבדקו את החברה ממנה אתם רוכשים את השירות. כמו כל חברת תקשורת יש כאלה שמספקות שירות טוב ותשתית טובה ויש כאלה שפחות ולכן בדקו את השירות, את איכות התשתית בארץ ובחו"ל וגם כמובן שאלו אנשים שכבר רכשו את המוצר ואת השירות מאותה חברה ורק לאחר מכן רכשו סים לחו"ל בהתאם.

  • 4817 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות