מה נפח חבילת גלישה המתאימה לצרכים שלך?

בכל רגע נתון אנחנו עסוקים במסך הסלולר שלנו: מדברים בטלפון, מסמסים, שולחים הודעות וואטסאפ, שולחים ומקבלים מייל, נהנים ממוסיקה, צופים בסדרות, גולשים בפייסבוק, מעלים תמונה באינסטגרם, מבצעים רכישות או משחקים במשחק מרתק וכן, גם מנווטים את דרכנו ליעד. כדי לבצע את כל אחת מהפעולות האלו אנו זקוקים לחבילת אינטרנט. איזו חברה סלולרית מציעה את חבילות הגלישה הכי משתלמות ואיזו מהן הכי מתאימה עבורך?

איך לבחור את חבילת גלישה סלולר משתלמת

שוק חברות הסלולר התחרותי מביא כל אחת מחברות הסלולר להציע חבילות גלישה מגוונות בעלות נפח שונה הנע בין 1 ג'יגה ועד 100 ג'יגה. חלק מהחברות מציעות במסגרת החבילה גם דקות שיחה והודעות ללא הגבלה לצד חבילות גלישה ותוכן. חברות אחרות מציעות רק חבילות גלישה ותוכן. לכל צרכן סלולר צרכים משלו. על מנת לדעת באיזה נפח גלישה לבחור על מנת שישתלם וגם יספיק לך מומלץ לבדוק את היסטורית הגלישה שלך.

בנוסף לכך, מומלץ לבדוק את החשבוניות שלך: אם בחשבוניות מופיע נפח ממנו חרגת (מופיע בחשבונית כחיוב נוסף או בהאטת גלישה), ניתן לדעת כי יש לך צורך בחבילת גלישה בנפח גדול יותר. כמו כן, ניתן לחשב את נפח הגלישה הממוצע שלך בכל חודש וכך לבחור את ו המתאימה.

כיצד לצמצם את נפח חבילת הגלישה שלך ?

נקיטת כמה פעולות פשוטות, יכולה לסייע לך לחסוך בנפח חבילת גלישה הדרוש לך בטלפון הסלולרי ביניהם: גלישה באמצעות ה-WI-FI  בעבודה או בבית, כיבוי ההתראות המיותרות בטלפון, ביצוע של הורדת תמונות וסרטונים לטלפון רק במקומות בהם קיימת נקודת WI-FI, כיבוי העדכון האוטומטי של האפליקציות השונות, כיבוי הניגון האוטומטי של סרטונים בפייסבוק. ולבסוף, ניהול מעקב אחר ניצול החבילה שלך ברמה יומית וחודשית יסייע לך לבדוק מהו נפח הגלישה הדרוש לך.

חבילות סלולר זולות בדיוק בשבילך

חברת 019 מובייל מאפשרת לך ליהנות ממגוון חבילות גלישה המתאימות לך בדיוק ובמחירים משתלמים במיוחד. החברה מציעה ללקוחותיה חבילות גלישה איכותיות ומהירות ברשת בדור 4 עם שירות מתקדם ומחירים משתלמים במיוחד. זה הזמן להצטרף למאות אלפי לקוחות מרוצים, להיכנס לאתר ולבחור את החבילה שלך.

  • 8564 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות