אייפון 14 – מה חדש?

עוד לא הספקנו להתאושש מההשקה של אייפון 13 והנה כבר חברת אפל המובילה חושפת את מכשירי הדגל לשנת 2023 המתקרבת אלינו במהרה ובראשם צועד בגאווה אייפון 14 (ומיד אחריו בחזה לא פחות מנופח- אייפון 14 פלוס, אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס). לרובנו זה לא באמת אומר דבר מעבר למספר האייפון (וגם זה כשלעצמו לא מחדש לנו הרבה) אבל למי שמתעמק ומבין ואוהב את הניידים של חברת אפל- כדאי לו לקרוא מה חדש על כל אחד מהסוגים, מה טווח המחירים וכמובן- לבחור איזה מכשיר הוא מעדיף לרכוש עבור עצמו.

אייפון הוא מצרך שקיים כמעט בכל בית:

אכן כן, הכותרת היא לא טעות, אין בית היום שאין בו לפחות מכשיר סלולארי אחד וברוב הבתים סביר להניח שתמצאו לפחות אייפון אחד. אולי לא הדגם החדש והחדיש ביותר אבל בהחלט אייפון. זה דבר ידוע שאוהבי האייפון לא יחליפו אותו בסוג אחר של טלפון נייד אלא רק ישדרגו ולכן כדאי שתכירו את הפיצ'רים של אייפון 14 ותחליטו אם הגיע הזמן לשדרג או שאפשר לחכות עוד קצת.

כמשתמשים בטלפונים סלולארים, סביר להניח אייפון- אתם כבר יודעים שיש צורך בחבילת אינטרנט ביתי שתתמוך בגלישה שלכם ולכן לפני שאתם חושבים על אייפון חדש- לא משנה איזה מספר- תבררו על חבילות גלישה שספק הסלולר שלכם מציע בכדי לוודא שאתם בוחרים את זו שמתאימה ביותר לביצועים המשוכללים שהנייד החדש שלכם יכול לספק. ברוב המקרים הספק ידבר איתכם על סיב אופטי שכן מדובר ברשת התקשורת המתקדמת ביותר היום עם יתרונות רבים המאפשרים העברת נתונים במהירות רבה באיכות גבוהה ברוחב פס גבוה ללא תקיעות ותקלות. ברגע שיש לכם חבילת גלישה המבוססת על טכנולוגיית סיב אופטי ויש לכם מכשיר חדש (אייפון 14 כמובן) תגלו עולם חדש ומהיר של אפשרויות שיעזור לכם לגלוש, לשחק, לצלם, לצפות בסרטים ולהיות ברשת מבלי לחשוב בכלל על החיבור אל הרשת. כן , כן, אותו חיבור שלקח להורים שלכם שעות של צלצולים מחרישי אוזניים וחיבור לרשת קווית בכדי לגלוש- היום בעזרת סיב אופטי קטן קל ואיכותי תוכלו לגלוש ברגעים ספורים.

הפיצ'רים החדשים והמובילים של אייפון 14:

מספיק כתבנו על החיבור לרשת ועל מהירות הגלישה, סביר להניח שמה שבאמת מעניין אתכם הוא מהם הפיצ'רים החדשים והמעודכנים של אייפון 14 ואנחנו כאן בכדי לעדכן אתכם:

  • המסך בהיר יותר בצורה משמעותית מה שמאפשר תצוגה בהירה וברורה בכל עת
  • קצב הריענון של המכשיר הוא מהיר ביותר כך שלא צריך להדליק את הנייד לבדוק אם קיבלתם הודעה או עדכון אלא פשוט להביט במסך וכל עדכון או הודעה יתקבל בצורה אחרת עם אנימציה או מוסיקה משלה בצורה כזו שאתם תוכלו להגדיר אותן לקבוע ולשנות בהתאם.
  • ניתן להישאר באפליקציה אחת ולבצע בה פעולות תוך שליטה על אפליקציות אחרות מבלי הצורך לצאת מהאפליקציה ולהיכנס אליה בכל פעם מחדש.
  • השבב בתוך דגמי הפרו הינו, לטענת חברת אפל הוא השבב המהיר ביותר שהטמיעו אי פעם בטלפון סלולארי חכם והוא חזק ב40% מכל מעבד סלולרי שקיים וצורך 20% פחות אנרגיה.
  • מערך הצילום מגיע עם חיישן חדש ויכולת צילום בזום כפול 2 ובסום כפול 3 עם עדשה מיוחדת שתאפשר צילומים של תמונות וסרטונים באיכות גבוהה למדי. אפיון חדש של המצלמה יאפשר לחתוך חלקים מכל תמונה ולשמור במקביל על איכות תמונה גבוהה וכן להתמודד עם שיפור משמעותי במצבי תאורה בעייתיים.
  • יכולת צילום הווידיאו שודרגה אף היא והיא מציעה ייצוב של הצילום גם אם הצלם תזזיתי במיוחד
  • השדרוגים הרבים לא יפגעו בחיי הסוללה שאמורה להחזיק מעמד לאורך יום שלם!
  • התקנה של eחבילוSim ללא צורך בחיבור לאינטנרט אלחוטי וללא מגירה לסים.
  • פיצ'ר בטיחות חדש הותקן באייפונים החדשים (ובמקביל גם בשעונים החכמים של אפל) והוא מציעה חיבור ללווייני תקשורת גם כשאין קליטה ויש צורך להעביר הודעת חירום . הפיצ'ר החדש יכוון את האייפון להתחבר ללוויין הקרוב ביותר לבאמצעות תוכנה לחייג אל מוקד החירום ולענות על שאלות קצרות בנוגע למצב שלכם ולמיקום שלכם על מנת לשלוח הודעה לכוחות ההצלה הרלוונטיים ואף לשתף את המיקום שלכם דרך הלוויין גם כשאין קליטה.

 

סביר להניח שיש עוד לא מעט פיצ'רים מגניבים ושבקרוב כשהוא יצא למכירה תוכלו למצוא את עצמכם מבלים שעות בלשבת עם הנייד החדש ולמצוא מה אפשר לעשות בו ומה אפל מצאו לנכון לשפר ולשדרג. עד אז מומלץ, כאמור, לבדוק את חבילת הגלישה שלכם, לוודא שיש לכם חיבור סיב אופטי לגלישה מהירה, רציפה ואיכותית ולהתחיל לגלוש וליהנות!

  • 1140 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות