גם להיות מול המסך וגם להזיז את עצמכם

איך לעשות כושר און ליין

אין ספק שזה שאנחנו תקועים בבית לא משאיר לנו יותר מדי ברירות, או מוטיבציה, ואנחנו מוצאים את עצמינו רובצים רוב היום על הספה מול המסך (כשאנחנו לא במטבח אוכלים משהו) וגם כבר לא מגבילים את הילדים בשעות מסך, אם בכלל.

אז אם כבר תקועים בבית ויש מסכים, למה לא לגייס את המוטיבציה המינימאלית שנשארה ולעשות כושר אונליין?

להזיז את עצמכם מול המסך:

זו ההזדמנות גם לרדת במשקל, גם לעשות פעילות גופנית וגם לתת דוגמא אישית לילדים- הרי הם רואים ומחקים ואם אתם רק אוכלים ורובצים איך תוכלו להגיד להם לקום ולעשות עם עצמם משהו?

קחו את עצמכם בידיים! עמדו על הרגליים, לבשו בגדי ספורט, נעלו נעליי התעמלות ויחד עם הילדים פנו מקום בסלון לשעת כושר יומית משותפת של כל המשפחה ביחד.

רעיונות לכושר אונליין:

בשביל שהילדים שלכם ירצו לקחת חלק בפעילות ואפילו יובילו- תבקשו מהם לחפש סרטונים של ספורט ברמה שמתאימה לכולם ביוטיוב. ילדים הרי אלופים בלחפש סרטונים ומוסיקה אז למה לא לנצל את זה ולחזק אותם?

בקשו מהם למצוא ריקוד חדש של דמות רשת מובילה ומוכרת שהם אוהבים זה יכול להיות משעשע אם כולם ינסו לרקוד את הריקוד- ההורים, הילדים, הנוער, הקטנטנים… תוכלו גם לצלם אחר כך קליפ משפחתי.

אם החלטתם לעשות ספורט כללי של קפיצות, מתיחות, שכיבות שמיכה וכפיפות בטן- כל התרגילים המוכרים והידועים, בקשו מהילדים להתאים לאימון פלייליסט שיתאים לכל שלב באימון מהמתיחות דרך הקפיצות ועד המתיחות שוב.

גם אם הילדים בהתחלה לא ירצו לרקוד איתכם או להתאמן לפחות שיהיו מעורבים- שאחד יהיה המאמן שסופר זמן ונותן הוראות והאחר יהיה זה שאחראי על המוסיקה.

אפשר אפילו לשחק משחקים כמו תופסת, כיסאות מוסיקליים וכדומה עם מוסיקה שהילדים בוחרים וברגע שאתם זזים ורצים קמים ויושבים חזרה גם זה סוג של אימון.

שימו לב לפרסומות:

מה שחשוב זה לשים לב שבזמן שרצים סרטונים- ולא משנה באיזה נושא- כולל מוסיקה, ביוטיוב אז בין לבין יש פרסומות. ….

ולפרסומות אתם לא תמיד רוצים שהילדים ייחשפו. לא תמיד צריך להרחיק לכת עד לפרסומת שלא ראויה לצפייה של ילדים או פרובוקטיבית מדי לטעמכם, לפעמים זו יכולה להיות פרסומת שמשדרת שוב ושוב על חטיף או משקה שאתם ממש לא רוצים שהילד יבקש וככל שיש יותר את אותה פרסומת אז הוא יבקש יותר את אותו מוצר… לכן רגע לפני שאתם מתחילים פעילות שבה הילדים גולשים ביוטיוב ואתרים דומים- כדאי שתתקינו מסנן פרסומות בכדי שתוכלו כולכם ליהנות מהפעילות בלי הפסקות.

אפשרות נוספת לחסימת הפרסומות היא מראש לבחור בספק אינטרנט המציע חבילת גלישה עם סינון תכנים

ספק אינטרנט מומלץ המציע שירותי סינון תכנים באינטרנט הינו 019

 

  • 2390 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות