מאיזה גיל מומלץ לקנות לילד טלפון סלולארי

אם אתם הורים היום אז אתם שייכים לדור שקיבל את הטלפונים הניידים בכיתה ט', טלפון נייד עם אפשרות לשיחות נכנסות ויוצאות (לרוב בהגבלה) ללא אינטרנט ועם כמה משחקים פשוטים כמו סנייק, הסיבה היחידה לשבת כל היום מול הנייד הייתה כדי לשבור שיא במשחק. ההורים היו משלמים על הודעות וכל חריגה מהחבילה היתה גורמת לחשבון מנופח למדי ובאופן כללי כולנו היינו עם היד על הדופק. לא לכל הילדים בכיתה היה פלאפון נייד, זה לא היה חריג או מיוחד, המצלמה הייתה באיכות נמוכה ונהננו ממה שיש והחיים היו נראים אחרת.

כיום המצב, מעט שונה, כמעט לכל הילדים יש טלפון סלולארי ובמציאות של היום הוא די הכרחי. בנוסף מרבית הטלפונים חכמים מה שאומר ששיחות נכנסות או יוצאות מבחינת הילדים הם המינימום שבמינימום. והאינטרנט והמצלמה הם שם המשחק

אז נשאלת השאלה החשובה ביותר- באיזה גיל לקנות להם את הנייד שלהם?

שימו לב השאלה החשובה ביותר היא לא איזה נייד לקנות אלא מתי לקנות. יש הורים שכבר בכיתה א' יקנו לילד שלהם נייד כי הוא ילחץ ויבקש וירצה- אבל השאלה היא מה הסיבה.

תשאלו את עצמכם בתור הורים- האם הוא באמת צריך עכשיו בגילו טלפון סלולארי?? ואם כן למה הוא צריך אותו? ומה הוא מתכוון לעשות בו? האם בקניית הטלפון החכם יש יותר תועלת מנזק או שמא הפוך?

ההמלצה הרווחת היא לרכוש לילדים שלכם טלפון סלולארי כאשר הם צריכים,, כאשר הם מגיעים לגיל בו הם מסתובבים לבד, הולכים הלוך וחזור לבית הספר או לחברים או יוצאים בצהריים ואתם רוצים לדעת לאן הם הולכים ועם מי הם מבלים. כאשר הם כבר בגיל בו לכל הכיתה יש וכל הכיתה מתקשרת דרך קבוצת ווטסאפ או שיחת זום או משחק רשת משותף. איזה נייד לקנות? זו כבר שאלה הרבה יותר קשה…
לפעמים כדאי לקחת יוזמה וליזום רכישה של טלפונים המותאמים לגיל הילדים, לכל הילדים בכיתה, כך בצורה המוסכמת על כולם(כלל ההורים), כל הילדים יקבלו טלפון התואם לגילם, לא תיווצר אפלייה בין הילדים והפתרון יהיה אחיד. בנוסף, בגילאים צעירים חשוב לוודא כי הטלפון כולל חסימה וסינון של תכנים לא ראויים. טלפון פשוט המכיל את הפונקציות העיקריות וכולל סינון תכנים יהיה פתרון איכותי וטוב עבור ילדיכם.

מה עוד חשוב לדעת לפני שקונים טלפון נייד:

אם ילדיכם כבר נמצא בגיל החטיבה הצעירה ומעלה וקניית טלפון חכם היא האפשרות היחידה עבורכם, חשוב שתדעו לקראת מה אתם הולכים.
אם כשהם רק יצאו לשוק, טלפונים סלולאריים היו מיועדים לשיחות בלבד בכדי שנוכל לתקשר גם כשאנחנו מחוץ לבית ואפילו בנסיעה, הרי שהיום השיחות הן הדבר הכי פחות רלוונטי בניידים. הן בנויות בנייד ולא מייחסים להן יותר מדי חשיבות. למה כן? שטח איחסון להורדת אפליקציות, מהירות המעבד, גרסה מעודכנת בנייד, כמה מצלמות יש בו ואיכות המצלמות וכל מה שעוד טלפון חכם יכול להציע. אז אם אתם רוצים שהילד שלכם יהיה אתכם בקשר לרכוש לו טלפון של פעם או טלפון עם כרטיס שיחות זה הפתרון אבל אם אתם רוצים לרכוש לו טלפון נייד כי הוא מעוניין להיות חלק ולהוריד משחקים ואפליקציות כדאי שתבדקו את השוק.

לא צריך להשקיע בטלפון הסלולארי הכי מתקדם:

נכון שזה מגניב האפליקציות ומשחקי הרשת והמצלמות והאיכות והגאדג'טים השונים אבל תזכרו שהם רק ילדים! לכן לא צריך לרכוש עבורם את האייפון הכי חדש שיוצא לשוק או את המכשיר הכי מתקדם שקיים. גם כי חבל על הכסף, גם כי תמיד יהיה מכשיר יותר חדש וגם כי, הם ילדים. והם צריכים את הנייד בעיקר כדי שתוכלו לראות מה הם עושים, עם מי ואיפה. וגם כמובן בשביל להיות אתכם בקשר. וזכרו אתם ההורים, אתם מנהלים את הילד ולא הפוך, תמיד אפשר להגיד לילד, זה מה שאנחנו קונים לך, כשתהיה גדול תוכל לקנות מה שתרצה.

 

  • 4177 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות