סיבים אופטיים?? הנה זה מגיע גם אליכם ואתם לא תישארו יותר מאחור!

יכול להיות שאתם צעירים, מעודכנים ומתקדמי מאוד ולא מבינים בכלל איך אפשר היה לחיות פעם ללא אינטרנט כלל, ללא טלפון סלולרי ועוד המצאות שהיום כבר אי אפשר לחשוב עליהן כחדשניות כי הן חלק מהשגרה שלנו. אבל אם תיזכרו בתקופה שבה לפני כמה שנים האינטרנט שלכם היה נתקע כל הזמן, בוודאי תבינו קצת מהקשיים שהיו פעם לכל מי שאפילו המחשב שלו היה בגודל של קופסה ענקית ולא היו לו בכלל אפשרויות לאינטרנט מלבד התחברות למודם עתיק ומקרטע שהיציבות שלו הייתה מוטלת בספק. זה בוודאי לא מה שרוצים כאשר עובדים מהבית כמו שעושים רבים שגילו את היתרונות של עבודה כזאת וזה בוודאי לא מה שמשרת כל מי שרוצה אינטרנט נורמלי גם לצרכים אחרים, כמו הקמת עסק ביתי שעובד מהמחשב או לעבוד ולגלוש במחשב אפילו סתם בשביל התחברות לרשתות החברתיות או ליהנות מסטרימינג חופשי מבלי לקנות טלוויזיה. לכל המטרות האלה 019 מובייל מציעה לכם אינטרנט שמבוסס על סיבים אופטיים, בדיוק כפי שצריך להיות בכל בית ובכל משרד שמכבדים את עצמם ולא רוצים להיתקע במאה ה-20.

מה הסיפור בעצם של סיבים אופטיים?

אם אינכם מהדור שהתחבר לקופסת מודם ישנה במקום הנתב (ראוטר) מודרני שיש לנו כיום, לא תבינו גם עד כמה התשתיות של פעם היו מיושנות. האינטרנט זרם אז בכבלי נחושת מיושנים ללא יכולת להציע לנו אינטרנט איכותי שזורם מהר וגם לאפשר רוחב פס נורמלי כדי להעביר בו תקשורת נתונים מספקת. חברות ומשרדים גדולים הזמינו אותו במיוחד כחלק מהשדרוג העסקי, אבל רוב האנשים פשוט לא נהנו מאינטרנט נורמלי שנים רבות עד שגם הטכנולוגיה הזאת השתדרגה והגיעה למצב שבו תקשורת הנתונים עוברת כיום דרך סיבים אופטיים. זה הגיע יחד עם הגידול במספר המחשבים הביתיים העוצמתיים שיש לרבים מאתנו גם מבלי שנצטרך להוציא על זה כסף רב. ככל שהמחשבים השתכללו והפכו לצורכי נתונים ועדכונים רבים כך היה ברור שכבר אי אפשר להסתפק ברוחב הפס ובתשתית של פעם להעברת האינטרנט. זה כבר הפך לחלק מתשתיות התקשורת הנדרשות בכל בניין ממוצע, חדש או ישן, למגורים ולא רק לעסקים. וכך נולדו הסיבים האופטיים שהחליפו את כבלי נחושת שמעבירים את הנתונים במהירות איטית וכיום הם המילה האחרונה שמקילה על כולם ונותנת לכם את האינטרנט הטוב והאיכותי ביותר אפשר לקבל גם במגזר הפרטי.

 איך זה עובד בשטח?

סיבים אופטיים מעבירים את הנתונים בצורת הבזקים במהירות רבה יותר. לא משנה מה אורך הסיב, המהירות של מעבר הנתונים בו יציבה וקבועה ולא קשורה כלל לעומס עליו. הבעיה היא שלא בכל מקו בישראל נעשתה פריסת תשתית סיבים אופטיים ולכן לפני הזמנת חבילה כזאת מומלץ לבדוק עם שירות הלקוחות לגבי תשתית מתאימה. מובייל 019 יכולה לספק לכם אינטרנט סיבים אופטיים בחבילות מעולות שמותאמות לצרכים שלכם כולל תשתית, או רק ספק אינטרנט. החבילות מותאמות למשפחות או ליחידים, לגיימרים בכל גיל או לבעלי עסקים קטנים מהבית, לעובדים מהבית או לגולשי סטרימינג וגיימינג כבדים שזקוקים לאינטרנט יציב ומהיר, איכותי ללא היתקעות וללא דיליי, ובעיקר לשמירה על זרימה קבועה שאינה משתנה וזה חשוב במיוחד למי שצופה בזום ולא יכול להרשות לעצמו הפרעות בשידור. אינטרנט סיבים אופטיים שמוצע לכם על ידי חברת מובייל 019 עוזר לכם גם לנהל כל אפליקציה וכל מה שאתם צריכים בבית חכם או בשאר התוכנות שעוזרות לכם לנהל חיים טובים ומסודרים ללא הפרעות, וכמובן גם עבודה מרחוק מכל מקום.

 

 

  • 592 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות