מדיניות ביטול עסקה - 019mobile
דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)
  • סיבים אופטים
    • אינטרנט ביתי
  • שיחות לחו"ל
  • חבילות סלולר
  • טסים לחו"ל
    • טעינה חוזרת לשוהים בחו"ל
  • אזור אישי
  • צור קשר
*019 :חייגו





מדניות ביטול עסקה

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, לקוחות רשאים  זכאים לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר\ים במקרים הבאים:

עסקת מכר מרחוק –

  • ניתן לבטל עסקה שבוצעה מרחוק (עסקה בטלפונית או באתר החברה ) בתוך 14 יום בלבד מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מבניהם.
    לקוח שהינו אדם עם מוגבלות או עולה חדש או אזרח ותיק רשאי לבטל את העסקה עד 4 חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מבניהם.
    עסקת רוכלות –
  • אם ביצעתם את העסקה והזמנתם את המוצר בנסיבות בהן מדובר על פי החוק בעסקת רוכלות   (עסקה הנעשית במקום עבודתו או/ו מגוריו של הצרכן והעוסק הגיע ללא הזמנה מוקדמת של הצרכן )  באפשרותכם לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר עד 14 ימים מיום ביצוע העסקה.
    לקוח שהינו אדם עם מוגבלות או עולה חדש או אזרח ותיק רשאי לבטל את העסקה עד 4 חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מביניהם.

ביטול עסקה פרונטלית–

ניתן לבטל עסקה שבוצע  פרונטלית ( עסקה הנעשית במרכז שירות או מכירה של העוסק)
בתוך 14 יום בלבד מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מבניהם.
לקוח שהינו אדם עם מוגבלות או עולה חדש או אזרח ותיק רשאי לבטל את העסקה עד 4 חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מבניהם.

בכל המקרים המתוארים  לעיל ביטול העסקה יתאפשר רק במקרים ובתנאים הבאים :

לא נעשה שימוש במוצר, המוצר מוחזר באריזות המקורית והאריזה ללא מפגם.

הצגת חשבונית או אישור על ביצוע העסקה.

 

 

אופן החזרת המוצר –
על הלקוח שהודיע על ביטול העסקה, להשיב את המוצר לחברה במועד הודעת הביטול או בסמוך לכך, ובכל מקרה – לא מאוחר מ7 ימי עסקים, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש לרבות חיבור המוצר לחשמל או למכשיר חשמלי אחר.

יובהר כי לא ניתן להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש.

ביטול עסקה טרם הגעת המוצר אל הלקוח –
ביטול העסקה לפני שליחת המוצר – ביטול העסקה יהיה ללא דמי המשלוח.

ביטול העסקה לאחר שליחת המוצר –
ישלם הלקוח את עלות המשלוח (המשלוח הלוך) ובנוסף יחזיר הלקוח את המוצר לחברה.
יכול הלקוח לעשות שימוש בחברת המשלוחים של החברה והחברה תחייב את הלקוח במחיר השליחות כפי שעודכן באתר החברה המתעדכן מעת לעת

את המוצר יש להחזיר לכתובת: רח' הרצל 5 ,אופקים . אין אפשרות להחזיר על ידי שליחה בדואר ישראל

החזר כספי ודמי ביטול –

בביטול עסקה שלא עקב:
פגם או אי התאמה במוצר או אי אספקה במועד שנקבע בעסקה – תחזיר החברה בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו, למעט דמי טיפול בסך 5% מערך העסקה או ₪ 100, לפי הנמוך מבניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק.

בביטול עסקה עקב אי התאמה במוצר או עקב אי אספקה של המוצר במועד שנקבע בעסקה, תחזיר החברה בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו

ביטול עסקה בגין ציוד שהתקנו אצלך ע" טכנאי וביטלת את העסקה בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר  או מועד קבלת המסמכים בגין העסקה, לפי המאוחר מבניהם, החברה רשאית  לחייב אותך בגין הוצאות ההתקנה, בסכום של 89  ₪, או סכום אחר שייקבע בדין.

ביטול עסקת מכר מרחוק–

ניתן לפנות אלינו לביטול עסקה בציון פרטים כולל ת.ז. ואמצעי תשלום, באמצעות שירות לקוחות בטלפון 1800-019-019 בימים א עד ה בין השעות 8:00 -16:00 ובימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00 – 13:00

במרכזי השירות שלנו בנתב"ג

לכתובת המייל info@019mobile.co.il

 

 

בקשה לביטול עסקה

* כל השדות הינם שדות חובה
האם אתה לקוח החברה?
?
מס' תעודת זהות כפי שמופיע במערכות החברה כולל ספרת ביקורת
?
ארבע ספרות אחרונות כפי שמופיע במערכת
צירוף קבצים
ניתן לצרף עד 3 קבצים מסוג DOC / PDF / JPG / PNG במשקל מקסימלי של 5MB לקובץ
הסר קובץ
+בחירת קובץ
שולח פנייה ...

פנייתך התקבלה בהצלחה

מס' פנייה:
יש לשמור מספר זה לבירורים נוספים עד לסיום הטיפול
שימו לב:
  • אנו נטפל בפנייתכם עד 7 ימי עסקים
  • לאחר מילוי הטופס המקוון יישלח אליכם מייל אישור עם מספר פנייה.
  • יש לשמור את המייל לבירורים נוספים עד לסיום הטיפול בפנייה.
  • אם לא התקבל מייל אישור על מילוי הטופס - המשמעות היא שהבקשה לא נמסרה.
טופס מקוון לפניות הציבור
שירות לקוחות
טלפון 1800-019-019
ימים א'-ה' | 8:00 - 16:00
יום ו' ערבי חג | 8:00 - 13:00

ווטסאפ 055-9882646 או צאט באתר
ימים א'-ה' | 8:00 - 16:00
יום ו' וערבי חג | 8:00 - 11:45

info@019mobile.co.il

תמיכה טכנית
טלפון 1800-019-019
7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

ווטסאפ : 055-9882646 או צאט באתר
בימים א' – ה' | 8:00 - 21:45
יום ו' וערבי חג | 8:00- 13:45.

לקוחות השוהים בחו"ל 24/7
ווטסאפ 055-9882717
בטלפון 055-999-9999
  • אינטרנט ביתי
  • סיבים אופטיים
  • ספק אינטרנט ביתי
  • שיחות לחו"ל
  • חבילות סלולר
  • טסים לחו"ל
  • מחירים ותעריפים
  • הסכמי התקשרות
  • תנו לגדול על שקט
  • מידע על גלישה בטוחה
  • סינון תכנים NETFREE
  • סגירת דור 2 ו-3
  • Relo - שמירת המספר בחו"ל
  • כניסת סוכנים
  • מגוון חבילות סלולר
  • משווקים \ חנויות
  • שרות לעסקים
  • שיתופי פעולה
  • מפת אתר
  • הקלטת שיחות
  • אובדן מכשיר
  • טעינת Prepaid
  • תנאי התקשרות פריפייד
  • IPV6
  • בלוג
  • בדיקת מהירות
  • תנאי שימוש באתר
חברת 019 שרותי תקשורת בע"מ
 
© 2016 019 MOBILE. All rights reserved

יצירת קשר

שירות לקוחות
טלפון 1800-019-019
ימים א'-ה' | 8:00 - 16:00
יום ו' וערבי חג | 8:00 - 13:00

ווטסאפ 055-9882646 או צאט באתר
ימים א'-ה' | 8:00 - 16:00
יום ו' וערבי חג | 8:00 - 11:45
מייל - info@019mobile.co.il


תמיכה טכנית
טלפון 1800-019-019
7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

ווטסאפ : 055-9882646 או צאט באתר
בימים א' – ה' | 8:00 - 21:45
יום ו' וערבי חג | 8:00- 13:45.

לקוחות השוהים בחו"ל
טלפון 055-999999
ווטסאפ 055-9882717
7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

שרות פיננסי -
עדכון הוראות קבע ותשלום חובות
ווטסאפ
055-9837846
בימים א – ה | 8:00 – 15:00


טיפול בעולים חדשים -
בטלפון 055-3000019
בימים א – ה 9:00 – 18:00
במייל: info@019mobile.com


מחלקה משפטית -
מייל: info2@019mobile.co.il

פניות ותלונות הציבור -
טופס מקוון לפנייה

מוקד תיווך ללקוחות החברה -
לבעלי מוגבלות בשמיעה או\ו בדיבור
ווטסאפ 055-2910100
7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

הצהרת נגישות

אנו בחברת 019 מובייל רואים חשיבות גבוה לנגישות עבור כלל לקוחתנו.
אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה מתקדמת ברמה AA ומאושר ע"י יועצי נגישות.
אם בכל זאת נתקלתם בתקלה או בהערה על נגישות האתר נשמח לשמוע.
נא לציין בפניה עבור רכז הנגישות.
בדואר: אירוס 10 ת.ד 4075 , אריאל
במייל: negishut1@019mobile.co.il
או בפקס: 077-470-4924

מוקד תיווך לכבדי שמיעה ודיבור

לקוחות יקרים,
אנו מאפשרים לכם לקבל שירות טלפוני באמצעות העברת מספרים ע"י נציג דרכו ניתן להעביר מסרים ליעדים שונים בארץ

ניתן לקבל את השירות ע"י שליחת מייל לכתובת
negishut@019mobile.co.il
או דרך הווצאפ
במספר 055-2910100

אנו נטפל במקרים של:
בירורים והעברת מסרים – מול גופי שירותים וגופים ציבוריים
סיוע בקביעת תורים
פניה לשירותי חירום וקריאה לעזרה

על מנת שנוכל לטפל בפנייתך במהירות ובאופן יעיל הקפידו לציין את הפרטים הבאים:
1. שם מלא
2. מספר ת.ז במקרה ויש צורך בזיהוי באמצעות מספר זהות
3. מספר טלפון ליצירת קשר או כתובת מייל לחזרה
4. נושא הפנייה, עם כמה שיותר פירוט על מנת שנוכל לטפל בפניה


שעות פעילות:
המוקד פועל 24 שעות ביממה,7 ימים בשבוע. בימי חג וביום כיפור המוקד אינו זמין והפניה תטופל בצאת החג