איך לבחור קורסים אונליין

כמעט כל השיעורים הפרונטליים בשנתיים האחרונות עברו למתכונת של אונליין ותלמידים רבים מצאו את עצמם מתרגלים לסביבת לימודים שונה שלא הכירו קודם לכן. יש שהתרגלו מהר מאוד ואפילו מעדיפים את המתכונת החדשה ויש שעוד מתקשים בלהתמודד עם המעבר ללימודים באופן מקוון. כך או כך נדמה שרוב המקומות שמציעים קורסים עברו לקורסים אונליין או קורסים שמשלבים למידה פרונטלית עם למידה דיגיטלית ואנחנו פה בכדי לתת לכם טיפים לבחירת קורסים אונליין ולמידה דיגיטלית מהנה!

לומדים אונליין? אתם צריכים אינטרנט מהיר:

יכול מאוד להיות שהאינטרנט שלכם עמד בצרכים ובדרישות שלכם עד היום אבל עכשיו הכללים משתנים. בכדי שתוכלו להתחבר לשיעורים אונליין ולעבור קורסים שלמים ברשת ואף לגלוש תוך כדי מבלי שהמחשב שלכם יתקע או יזוז בקצב מאוד איטי- עליכם לברר על ספק אינטרנט ביתי שיציע לכם הצעה משתלמת ומתאימה לאינטרנט מהיר.

בצורה כזו תוכלו לגלוש וללמוד, להיכנס לקורסים, להוציא חומר לעבודות, לעבור בין אתרים ולא לפחד שהגלישה שלכם לא תעמוד בצרכים ובדרישות של הקורס.

לאחר שווידאתם שיש לכם אינטרנט מהיר וחבילת גלישה מותאמת וודאו שיש לכם מחשב נוח שפועל כמו שצריך, רמקול, מצלמה וכל אמצעי טכנולוגי נוסף שתצטרכו בשביל ללמוד בצורה הטובה ביותר. תוכנות כמו אופיס הן חובה לכל משתמש במחשב ותוכנות נוספות לפי תחום הלימודים שלכם ונושא הקורס אליו נרשמתם יש לרכוש בהתאם.

טיפים לבחירת קורסים אונליין:

  1. בחרו נושא שמעניין אתכם ושאתם מתחברים אליו או נושא חדש שלא למדתם מעולם אבל תמיד עניין אתכם. ככה תוכלו להעשיר את הידע שלכם וגם ליהנות ולא תמצאו את עצמכם רשומים לקורס משעמם שיהיה לכם קשה להתמיד בו.
  2. השוו מחירים ותוכניות- ניתן לבדוק בכמה מקומות שמציעים את אותם הקורסים, להשוות את מה שהם מציעים ואת המחיר של כל קורס, לקבל רשמים ממי שעבר כבר את הקורסים ולקבל את ההחלטה לאיזה קורס להירשם.
  3. בחרו קורס שמתאים לאופי שלכם- האם אתם אוהבים ללמוד לבד וצריכים הדרכה של אחד על אחד? או אולי אתם מעדיפים הדרכה קבוצתית בזום ? ויש גם קורסים שמשלבים לימודים אונליין ולימודים פרונטליים בכיתה. בדקו מה בדיוק האופציות של כל קורס ובחרו את זה שעונה על הצרכים והרצונות שלכם.
  4. החליטו אם מדובר בקורס לימודי או בשביל הכיף- מכל קורס תלמדו ותעשירו את הידע שלכם אבל אם אתם לוקחים קורס מקצועי כדאי שגם תהיה לכם אפשרות מעקב אחר ההתקדמות או מבחן סיכום ואם זה קורס למטרות הנאה העיקר שתהנו!
  • 774 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות