ספק אינטרנט מומלץ

כולנו משתמשים באינטרנט יום יום ואנו צריכים לשם כך ספק אינטרנט איכותי שיספק אינטרנט מהיר. אולי זה נראה לכם מובן מאליו ושאין הבדל בין הספקים אך תתפלאו לגלות שלכל ספק אינטרנט יש הצעות שונות שחשוב שתשקלו היטב.

מה זה בכלל ספק אינטרנט?

ספק אינטרנט מאפשר לכולנו לגלוש באינטרנט כשאנחנו בבית, או בעבודה אנו בדרך כלל משתמשים בתשתית האינטרנט הביתית ולא במפעיל הסלולרי אלא אם אנחנו בחוץ. ספק אינטרנט הוא זה שאחראי שיהיה לכם אינטרנט וחשוב להבין שהספק הוא לא התשתית. התשתית קיימת בכל מקרה כדי שהבית שלכם יוכל להתחבר לאמצעי תקשורת, אך את ספק האינטרנט ניתן להחליף מתי שרוצים. הספק הוא זה שמספק לכם את הראוטר, הוא זה שמטפל בתקלות והוא זה שמשדרג לכם את האינטרנט כשאתם צריכים.

מה צריך לבדוק לפני בחירת ספק אינטרנט?

  • לפני שאתם ממהרים לקבוע שכל ספק האינטרנט מציע אותו דבר, חשוב לבדוק מה יש לספק אינטרנט להציע לכם לעומק. יכול להיות שספק אינטרנט אחד יציע מחיר שונה אך חשוב לזכור שלא רק המחיר הוא זה שאמור לעניין אתכם. אם ספק אינטרנט מציעה לכם מחיר נמוך יותר, תבדקו מה בדיוק העניין ואל תתביישו לשאול בפנים מדוע זה כך. יכול להיות שהאינטרנט שלו איטי יותר או לא מתאים לכמות מכשירים מסוימת.
  • ישראלים מעדיפים לשלם יותר על מוצר איכותי, אך לא תמיד איכות השירות נקבעת לפי המהירות. יכול להיות שספק אינטרנט אחד יציע לכם 100 מגה של גלישה אך ספק אינטרנט אחר יציע לכם עסקה נוחה יותר. מה חשוב לבדוק? קודם כל, מה המחיר החודשי ומה הוא כולל. האם הוא כולל ראוטר? האם הראוטר מגיע בשכירות או שאנו צריכים לקנות אותו? יש יתרון לשכירות ויש יתרון גם לקנייה וזה תלוי מה אתם צריכים או מעדיפים.
  • השירות הוא אולי נקודת התורפה של חברות תקשורת בפרט וחברות גדולות באופן כללי. חשוב לבדוק מה יש לכל ספק אינטרנט להציע לכם. אם ספק אינטרנט מציע לכם שירות תיקונים מהיר ונגיש תוך 24 שעות אז חשוב שגם תבדקו מה יש ללקוחות אחרים לספר כי יכול להיות שבפועל זה לא קורה. כמו כן, חשוב לבדוק את האחריות שהוא מספק על הראוטר או על בעיות אחרות שיכולות לקרות.

ספק אינטרנט וספק תשתית (באנדל)

בעבר, לקוחות אשר היו מעוניינים להתחבר לאינטרנט בישראל, התבקשו להתחייב לשתי חברות שונות. האחת סיפקה גישה לשרתים המחוברים לרשת האינטרנט, והשנייה אפשרה שימוש בכבלי תקשורת. כיום דברים מתנהלים אחרת וניתן להתחבר לאינטרנט בחבילה גלישה משולבת וכמובן במחיר אטרקטיבי יותר, דרך אחת מהספקיות המשלבות את השניים. 019 מובייל מציעה מספר חבילות, בהתאם לצורכי הלקוח, המספקות ספק אינטרנט + ספק תשתית במחירים חסרי תקדים ללא התחייבות.

  • 18413 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות