לעבוד דרך האינטרנט

לעבוד דרך האינטרנט – איך עושים את זה ולמי זה מתאים

לעבוד מהבית דרך האינטרנט נשמע כמו חלום לאחד  ו"סיוט" לאחר. כולם היום משתמשים בחבילת אינטרנט מהיר לצרכים כאלה ואחרים, צפייה בסרטים, משחקי מחשב, שימוש באינטרנט ככלי לימודי אבל נעים להכיר האינטרנט הוא גם כלי עבודה, למי מאיתנו אין בבית מחשב, בין אם נייד או נייח. כל שעליכם לוודא זה שהאינטרנט שלכם מספיק מהיר, שהמחשב שלכם בחיבור קווי ולא מסתמך על רשמת הWIFI ותתחילו לעבוד

מה זו עבודה דרך האינטרנט?

עבודה דרך האינטרנט כשמה כן היא- עבודה אבל דרך האינטרנט. כלומר, לא לצאת למשרד ולקבל לקוחות לפגישות פרונטליות, אלה לתפעל את כל העסק- וגם עסקים של אחרים דרך הרשת עצמה.
ישנן עשרות רבות של תפקידים שניתן לבצע דרך האינטרנט מהבית.
ניהול רשתות חברתיות –  רשתות חברתיות הן פלטפורמות בהן אפשר לעדכן ולהתעדכן בכל רגע נתון – מהטלפון הנייד או מהמחשב ולתפעל את מה שצריך כולל כתיבת פוסטים, העלאת תמונות, תגובות לאחרים וניהול קמפיינים ממומנים.

רוב האנשים אשר מתפעלים מדיות חברתיות ללקוחות עושים זאת מרחוק ומנהלים את כל העסק אונליין- כלומר דרך הרשת. כמובן שצריך הכרות עמוקה וטובה עם הפלטפורמות השונות ואיך הן עובדות, לעקוב אחר חידושים באופן קבוע, ללמוד תוכנות חדשות כל הזמן ולהיות עם אצבע על הדופק ולהתאים את העסק לרשת. הרשת משתנה מדי יום ביומו ואנשים ועסקים שלא עומדים בקצב- פשוט ייעלמו, וחבל.

ניהול הזמנות ומשלוחים – ניהול אתרי סחר דרך האון ליין, מענה לטלפונים, ניהול ההזמנות

הזנת תוכן באתרי אינטרנט – בעלי אתרים רבים מתקשים בניהול שוטף של האתר, תוכלו להציע לכם את שירותיכם כמנהלי אתרים, לקבל מבעל העסק את החומרים במייל ולהזין אותם בתוך האתר

כתיבת מאמרים לאתרים – אם ניחנתם ביכולת כתיבה טובה תוכלו לנצל את הכישרון שלכם עבור כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת בלוג – ניהול וכתיבה של בלוג אינטרנטי

בניית אתרי אינטרנט – קבלת הזמנה מלקוח, קניית דומיין ואחסון ובניית האתר עצמו יכולים להתבצע בצורה מצויינת דרך האינטרנט ללא פגישה פרונטאלית עם הלקוח

עבודה דרך האינטרנט- למי זה מתאים?

עבודה דרך האינטרנט מתאימה בעיקר לאנשים שלא אוהבים לצאת מהבית ושמעדיפים לעבוד בנוחות של הבית שלהם ולא במשרד עם עוד אנשים. אנשים כאלה יכולים לעבוד שעות על גבי שעות וימים על גבי ימים מול המסך ולעדכן את הנתונים שצריך. כפי שמצויין לעיל זה יכול להיות הזנת נתונים באופן חזרתי או כתיבת תוכן לאתרים, ואפילו ניהול מדיה חברתית כזו או אחרת כפי שכבר ציינו- כל עוד מי שמאחורי הקלעים יודע את העבודה ומבצע אותה, על הצד הטוב ביותר כמובן.

לא מספיק לרצות להישאר בפיג'מה ולעבוד מהסלון או מהמיטה, לאנשים שמנהלים עסק או מספר עסקים דרך האינטרנט צריכה להיות משמעת עצמית מאוד חזקה בכדי לסיים משימות ללא מישהו שבודק אותם כל הזמן, וכמו כן היכולת לשבת מול המסך במשך שעות רבות- מסך קטן או גדול. כמו כן יש צורך להיות זמינים שכן כאשר אתם מנהלים עסק ועובדים דרך האינטרנט דברים קורים מעכשיו לעכשיו ואם לא תהיו זמינים תפספסו לא מעט הזדמנויות או אפשרויות לפעולה ולתגובה.

כמו שכבר צוין לעיל- לא לכל אחד זה מתאים ולא כל אחד יכול, אבל עם אינטרנט מהיר ואפשרויות הגלישה שקיימות- מי שרוצה ומוכן- יכול לפחות לנסות!

  • 3226 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות