אימוני כושר אונליין

כבר שנים שאנשים עסוקים ומלאים בפעילות, ועדיין מעוניינים לשמור על הגזרה ולהתאמן, בוחרים באימוני כושר אונליין. תקופת הקורונה העלתה את המודעות ואת הצורך באימוני כושר אונליין ורבים מצאו את עצמם נרשמים לחדרי כושר או לאימונים פרטיים בצורה מקוונת ומתחילים או ממשיכים להתאמן.
אימוני כושר אונליין מאפשרים לנו להתאמן בסביבה הטבעית שלנו בנוחות שלנו וחוסכים לנו זמן ועלויות. איך עושים את זה נכון?

אימוני כושר אונליין זו הדרך להתאמן היום:

הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק והקדמה הטכנולוגית מאפשרת לנו לעשות הכל ולקבל הכל בלחיצת כפתור אחת. גם אימוני כושר מתאפשרים ברשת מול המסך ללא יציאה מהבית ובחיסכון משמעותי של זמן. לכולנו ברור שצריך להקפיד ולהתמיד גם אם השיעור מועבר בזום או בפייסבוק לייב אבל יש כמה דגשים וטיפים לאימוני כושר אונליין שלא תמיד חושבים עליהם, ובשביל זה אנחנו פה.

טיפים ודגשים לאימוני כושר אונליין:

  1. חבילת גלישה- בשביל שתוכלו להירשם לתוכנית של אימונים או להתחבר ללייב של אימון מבלי שיתקע לכם השידור, או שהאימון יזוז לאט בגלל החיבור לרשת בדקו חבילת גלישה מותאמת עבורכם. כך תוכלו להתאמן בקצב הנכון מבלי תקיעות ואיטיות גם כשהילדים בבית במסכים שלהם.
  2. דאגו שיהיו לכם את כל האמצעים הטכנולוגיים הנדרשים- רמקול באיכות גבוהה, מצלמה שמשדרת לכם את האימון ושתהיה דרך תקשורת נוחה ויעילה לכם ולמאמן שלכם. כל אלה יהפכו את חווית האימונים בבית לחוויה טובה יותר ותסייע לכם להתמיד בה.
  3. הכניסו את האימון ללוח הזמנים שלכם- גם כשעובדים מהבית חשוב לזכור שיש בית ויש עבודה. כך גם באימונים. אם יש לכם שיעור אירובי בשעה שבע בערב פנו את לוח הזמנים שלכם בהתאם כאילו אתם באמת יוצאים מהבית לשיעור אירובי כולל מתיחות ומנוחה לאחר מכן.
  4. התייחסו לתוכנית ברצינות רבה- אם נרשמתם בזמן הסגר וחזרתם לעבוד זה לא אומר שאתם צריכים להפסיק להתאמן- אלא להמשיך רק בתנאים שונים. אותו הדבר אם עכשיו אתם רוצים לחזור לשגרה לצאת יותר ואפילו לטוס לחו"ל. חבילת גלישה לחו"ל תאפשר לכם להמשיך להתאמן גם בחופשה.
  5. התאימו את התזונה לאימונים- אימוני כושר אונליין הם לא קסם ואין להם נוסחה אחרת מאימוני כושר פרונטליים. בשביל להצליח לרדת במשקל, להתחטב או להיכנס לכושר לא מספיק להתאמן מספר פעמים בשבוע- חשוב גם לאכול נכון. התאימו את התזונה שלכם ואל תתפתו לנשנושים מיותרים או אכילה לא מסודרת רק בגלל שאתם בבית.
  • 1319 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות