לפתוח בלוג?להכיר אנשים? הכל מחכה לכם און ליין

התקופה האחרונה טומנת בחובה המון זמן פנוי ושעות "מתות" בהם זה רק אנחנו והאינטרנט. הילדים יושבים עם המסכים, אנחנו המבוגרים מול המחשב ונדמה שכל חיינו מתבזבזים על צפייה במסכים דיגיטליים.
אך חשוב שתדעו  כי האינטרנט המהיר שלכם יכול להיות מנוצל בצורה טובה יותר וכי יש מעבר לצפייה אינסופית בסדרות וסרטוני יוטיוב מצחיקים או רענון העמוד הראשי של אתרי החדשות, האינטרנט הוא כלי קסום שיכול לקדם אתכם ברמה האישית והמקצועית.

אז  איך מעבירים את הזמן הפנוי, איך מנצלים את האינטרנט המהיר בתבונה? טוב ששאלתם!

קבלו חמש עצות מאיתנו:

1. מנצלים את הזמן הפנוי ולומדים תוכנות חדשות און ליין

רוצים ללמוד תוכנה חדשה כמו פוטושופ? לא יודעים איך לבנות מצגת כמו שצריך בפאוור פוינט? הגיע הזמן ללמוד. פנו לכם זמן, הורידו את התוכנה שאתם רוצים ללמוד ובמקביל צפו בסרטוני הדרכה ללא עלות שמסבירים בקצב שלכם וברמה שלכם איך לתפעל את התוכנה ואיך לעבוד בה. אחר כך הקצו לכם זמן התנסות כי זה חלק לא פחות חשוב בתהליך הלמידה.( וודאו מראש כי יש לכם אינטרנט מהיר, חלק מתוכנות,חבילת גלישה מהירה היא הכרחית.)

2. כותבים בלוג אינטרנטי 

אם כתבתם יומן בתור ילדים אז אתם בכיוון הנכון. רק שהיום מדובר בבלוג- יומן רשת. אפשר לכתוב אותו באתר מוכר ומקודם, לפתוח את הבלוג בהתאם לתנאי האתר ולהתחיל לכתוב ולקדם אותו שם, אפשר לכתוב אותו כחלק מהאתר שלכם- אם יש לכם כזה, ואפשר לפתוח בלוג עצמאי באתר בלוגים עצמאי ולכתוב כמה שבא לכם ועל מה שבא לכם. לכו תדעו, אולי עוד תתפרסמו בגלל הכתיבה שלכם!

3. מכירים אנשים חדשים דרך הרשת

יש המון אפליקציות בנייד המאפשרות הכרות אבל גם לא חסרים אתרי הכרויות, צ'אטים וקבוצות ייעודיות בהם תוכלו להתחבר, להכיר, ואפילו להתכתב בפרטי ולאחר מכן להיפגש בעולם מחוץ לרשת אם תרצו להתקדם עם היחסים מעבר למסך.

4. נהיים פעילים בקבוצות און ליין

בדיוק כמו שיש קבוצות של מציאת זוגיות, והתמודדות בתור הורים יחידניים וכדומה (היום יש קבוצה לכל דבר!) יש גם קבוצות רשת פעילות שמניעות לפעולה בנושאים כמו שמירה על הסביבה, מאבק באלימות ועוד- מצאו את הנושא שאתם מתחברים אליו, חקרו בדקו והפכו לאקטיביסטים ברשת ומחוצה לה.

5. גולשים במדיות החברתיות, 
בינינו – זה מה ש 99% מהאנשים עושים. ולמה לא? היום העולם הגדול הפך לכפר קטן בו כולם מחוברים לכולם 24/7. בין אם אתם בפייסבוק, בלינקדין, באינסטגרם או אפילו בטיקטוק- אתם יכולים לעקוב אחרי מה אנשים מהקצה השני של העולם עושים וגם לשתף בחיים שלכם. אתם יכולים להתכתב עם חברים שגרים מעבר לרחוב וגם להציץ לראות מה החבר לשעבר עושה…. אם עדיין אין לעסק שלכם עמוד עסקי ברשתות החברתיות, נצלו את הזמן שלכם מול המחשב ותדאגו לנראות האינטרנטית שלכם.

  • 3069 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות