חבילות סלולר משתלמות – כל המבצעים בחברות הסלולר

למה 019 מובייל מנצחת את כל המתחרים ? 

חברות סלולר מתחרות זו בזו על כיסו של הצרכן הישראלי. איזו מהן הכי אטרקטיבית במבחן המחיר? איזו חבילה סלולרית הכי שווה בחו"ל ? מה מסתתר באותיות הקטנות של כל חבילה סלולרית ואיזה דיל משתלם לכם יותר? הצרכן הישראלי מבולבל ובצדק: עשר חברות מתחרות עליו בשוק הסלולר וההחלטה באיזו חברה לבחור הופכת להתלבטות קשה.

התחרות הביא חברות רבות להגדלת החבילות סלולר שלהן ולא לבחור בהורדת מחירים. רוב חברות הסלולר נוטות להקפיץ את מחירי החבילות סלולר בחלוף שנה מהרכישה ומנפחות במקביל גם את מחירי החבילות סלולר בחו"ל. אז מה באמת מסתתר מאחורי כל השפע הזה ואיזו חברה הכי אטרקטיבית? זה הזמן לבחון את כל הנקודות.

עולם של סלולר, ים של מבצעים ?

בכל הנוגע לעולם הסלולר מבצעים יכולים אכן להיות מבלבלים. כשמשקללים את כל הגורמים מגלים כי חברת 019 מובייל מביאה לצרכנים הצעה ייחודית של מחיר קבוע לשלוש שנים כשבתום שלוש השנים המחיר עולה ב-10 שקלים בלבד. גם מחיריה בחו"ל משתלמים במיוחד. המחירים בשוק הסלולר נמוכים ואין צורך לשלם יותר מ-29 שקלים בחודש.

חברת 019 מובייל, מציעה חבילות סלולר משתלמות ביותר. חבילת סלולר בת 30 ג'יגה במחיר של 29 ₪. כמו כן, מומלץ להצטרף לחבילת סלולר   אשר לה תקופת הגנה בת שנתיים ומעלה. חברת 019 מובייל היא החברה היחידה בשוק הסלולר המציעה חבילות עם תוקף של 3 שנים. בשעה שאצל שאר חברות המובייל נרשם כי התכנית צמודה למדד חברת 019 מובייל מציעה חבילה עם תקופת הגנה של 36 חודשים. כן! 3 שנים.

טסים לחו"ל ?  חבילות גלישה משתלמות רק עם מובייל 019

כשמדובר על שימוש בטלפון סלולרי בחו"ל יש מגוון רחב של חבילות סלולר משתלמות ומגוונות וכל לקוח יכול לבחור את החבילה הנכונה לו ביותר בהתאם לצרכים שלו. האם אתם טסים לחול בתדירות גבוהה ?  האם אתם זקוקים לחבילת גלישה סלולרית בלבד או גם להודעות SMS? האם מומלץ לקחת סים לחו"ל או חבילת גלישה בלבד?

בשורה התחתונה חבילות סלולר משתלמות ביותר

חברת מובייל 019 נמצאת כחברת סלולר המשתלמת והאטרקטיבית ביותר בכל הסעיפים. הן במחיר חבילת סלולר המציעה חבילה בת 30 ג'יגה רק ב- 29 ₪ בלבד! הן בתקופת ההגנה בת 36 החודשים והן באטרקטיביות חבילת סלולר לחו"ל. חברת 019 מובייל מציעה חבילות סלולר משתלמות, אינטרנט ביתי ושיחות לחו"ל.  בכל השוואה נמצאת חברת מובייל 019 כחברה האטרקטיבית ביותר לצרכן הישראלי. זה הזמן המתאים ביותר ליהנות משירותים של חברה סלולרית עם כל היתרונות.

סים לחול חבילות סלולר משתלמות 019 מובייל
  • 4654 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות