חיבור מערכת בית חכם

אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה לשדרג את איכות החיים שלם ולהפוך את הבית שלכם לכמה שיותר אוטומטי ומונגש עבורכם- מערכת בית חכם זו המערכת המומלצת עבורכם. בהתקנה מהירה ופשוטה ובשליטה על ידי אפליקציה בנייד ויש לכם מערכת בית חכם מתקדמת.

בית חכם- מה זה אומר ומה חשוב לדעת?

מערכת בית חכם היא בעצם האפשרות לפקד ולשלוט על כל המערכות והמוצרים בבית ישירות דרך מרכז בקרה אחד. דרך לחיצת כפתור פשוטה בשלט של המערכת ואפילו דרך תכנות מראש ושימוש באפליקציה במכשיר הנייד החכם שלכם תוכלו לתת פקודות למכשירים חשמליים שונים בבית וגם לבצע מעקב אחרי מה שקורה בבית שלכם כאשר אתם לא נמצאים בו.

שלא כמו בעבר, הפיכת הבית לבית חכם היא פשוטה וקלה. אין צורך לרכוש ציוד חדיש ויקר ואין צורך לחצוב קירות ולהתקין מערכת קווית והתקנים חדשים שיחברו בין כל המכשירים החשמליים בבית. ניתן בקלות להתקין מערכת בית חכם אפילו מערכת אלחוטית ובעזרת נתב אחד מרכזי לשלוט בכל הנעשה בבית. את כל המתגים והשקעים בבית אפשר להפוך לחכמים ומחוברים למערכת ועל ידי כך לשלוט בתאורה, במיזוג האוויר בבית, במערכת ההשקיה ועוד.

מרכז השליטה של המערכת:

בכדי לשלוט בכל מה שנעשה בבית יש צורך במרכז שליטה. מרכז השליטה מנהל את כל ההתקנים החכמים בבית והוא יכול להיות אפילו הטלפון הנייד החכם שלכם. ניתן בקלות להוריד אפליקציה לנייד שתאפשר לכם לנהל את הבית החכם בעזרת פקודה חד פעמית מיידית או על ידי תכנון ותכנות מראש של הפעולות הרצויות במערכת.  אפשרות נוספת היא התקנה של רמקול חכם אשר מזהה את הפקודות הקוליות שלכם ומעביר אותן לתפעול המערכות השונות בהתאם.

מערכת חשמל חכם:

מערכת החשמל החכם היא המערכת העיקרית והמרכזית של הבית דרכה אפשר לבצע את השליטה על כל המערכות. אחד מהדברים העיקריים במערכת זו הוא האפשרות של התקנת מנורות חכמות. המנורות החכמות אמנם יקרות באופן משמעותי מנורות רגילות אבל הן חוסכות לכם חשמל באופן משמעותי בעתיד.

חשוב לוודא שהנורות החכמות שבחרתן מתאימות לפלטפורמת הבית החכם שהתקנתם וכך ביעילות תוכלו לכבות את האור ולהדליק אותו בפקודות וגם להתקין חיישנים אשר מכבים את האור כאשר אתם יוצאים מהחדר ומדליקים אותו כאשר אתם נכנסים לחדר ועל ידי כך חוסכים בצורה משמעותית בהוצאות האנרגיה הביתיות.

כחלק ממערכת החשמל החכם מומלץ גם לבצע התקנה של מזגן חכם. ניתן לשלוט על מיזוג האוויר בתכנון שעות הפעלה מראש או בהדלקה על ידי פקודה קולית או פקודה דרך מרכז הבקרה. ממש אין צורך לרכוש מזגן חדש אלא פשוט להתקין חיישן חכם שמעביר את ההוראות למזגן ועל ידי כך מחליף את שלט המזגן שהכרתם עד כה. ניתן לתכנת מראש שעת הדלקה של החימום בבוקר או לדאוג לכך שהמזגן יקרר את הבית לפני אתם חוזרים הביתה אחרי יום קיץ חם בחוץ.

מערכת בית חכם- העתיד כבר כאן:

אין סוף לאפשרויות שמערכת בית חכם מציעה והכל נמצא בהישג יד בהתקנה קלה ומהירה. שליטה מרחוק בדוד המים, ניהול השקעים החשמליים בבית, הרתחת מים לקומקום בקפה בבוקר ואפילו הפעלה מרחוק של מכונת הכביסה. מערכת בית חכם היא הדרך לייעל בצורה משמעותית את החיים שלכם בבית.

  • 1104 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות