חמש דרכים לנהל שיחת וועידה בווידיאו דרך האינטרנט

אינטרנט ביתי, חזק ומהיר הפך בתקופה האחרונה לכלי חיוני והכרחי בכל משק בית בארץ ובעולם. האינטרנט משמש אותנו לעבודה מהבית, לבילוי ופנאי, לימודים ועוד.

בעת האחרונה, עת הקורונה פרצה לחיינו, מפגשים עם חברים ובני משפחה, ראיונות עבודה ומפגשים בין אישיים שבימים כתיקונם מתנהלים פנים מול פנים, עברו גם הם לאון ליין ומבוצעים כיום באמצעות שיחות ועידה בוידאו.  לכן אינטרנט ביתי חזק ומהיר כבר מזמן איננו  נחשב כמותרות אלא כאמצעי חיוני והכרחי לתקשורת.  לפנייכם רשימה חלקית של דרכים לניהול שיחות ו

אפליקציות לניהול שיחות וועידה בווידיאו:

ישנן כמה אפליקציות המציעות את האפשרות של שיחת ווידיאו של כמה משתתפים לכל אחת יתרונות וחסרונות וכדאי להכיר את כולן ולעבוד עם הנוחה והמתאימה ביותר עבורכם.

אפליקציה ראשונה- ה WhatsApp

אפליקציה זו מוכרת לנו מקבוצות משותפות שכולם כותבים בהן, העברת מסרים של המורה להורים בלי יכולת לענות או הודעות כלליות של העבודה או המשפחה או כל קבוצה אחרת בה אתם חברים. יש אפשרות לבצע שיחת ווידיאו שעד לא מזמן היתה אפשרית רק לשיחה אחת פרטית וכיום ניתן דרך האפליקציה לנהל שיחת ווידיאו משותפת עם עד ארבעה משתתפים. על מנת לשדר וידאו חזק ויציב תזדקקו לקליטה טובה וחבילת גלישה בטלפון הנייד.

אפליקציה שנייה- ZOOM

אפליקציה זו לא הומצאה עם מגפת הקורונה למרות שרבים מרגישים כך. היא היתה פופולארית מאוד בעיקר אצל אנשים שעובדים עם חברות ממקומות אחרים בעולם וצריכים לנהל שיחות ווידיאו לעיתים קרובות. האפליקציה מאפשרת פתיחת חשבון חינמי למאה משתתפים בשיחה אחת למשך ארבעים דקות אבל אפשר לחבר אליה תוסף שמאפשר שיחות ארוכות יותר.

אפליקציה שלישית- Facebook Messenger

ברגע שאתם מקימים קבוצה במסנג'ר של הפייסבוק תוכלו להפעיל את הווידיאו ולנהל שיחת וועידה עם עד שישה משתמשים פעילים.

אפליקציה רביעית – Google Hangouts 

אם תכניסו את הפגישה הקבוצתית ליומן של גוגל תוכלו דרכו לזמן שיחת וועידה ואפילו לתזמן אותה כמו פגישה ולהזמין עד עשרה משתתפים בחשבון רגיל ועד עשרים וחמישה משתתפים בחשבון עסקי

אפליקציה חמישית- Houseparty

מדובר באפליקציה חדשה בשוק שבעיקר מיועדת לבני נוער לצורך הכרויות חדשות בתקופה של ריחוק חברתי, פתיחת צ'אט קבוצתי שגדל עם כל חבר שמצטרף וכך הקבוצה גדלה ויש יותר משתתפים ויותר חברים בקבוצה ובשיחה.

בכל האפליקציות ניתן לפתוח חשבון פרטי שמוגבל בזמן השימוש או במספר המשתתפים אך הוא ללא עלות ומאפשר לקיים שיחת וועידה בתנאים הנוחים לכם לפי בחירה. את כולם אפשר להוריד לנייד או למחשב ולנהל את השיחות דרך האפליקציה או המחשב הנייח איפה שנוח לכם ומתי שנוח לכם ובחלק מהאפליקציות (כמו בזום למשל) להקליט את השיחה ולאחר מכן לשלוח למי שלא השתתף או לצפות בה.

 

  • 2052 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות