מיקום הראוטר בבית

לא מספיק שיש לכם אינטרנט אלחוטי בבית וחבילת גלישה משתלמת, חוויית הגלישה שלכם היא הדבר הכי חשוב. וכאשר מדובר בבית עם מספר מסכים וצורך באינטרנט מהיר- יש צורך בראוטר חדיש ומתקדם אשר ממוקם במיקום מרכזי בבית. אכן כך, מיקום הראוטר משפיע אל מהירות הגלישה ועל איכות הגלישה ומשפר את החוויה האינטרנטית הביתית. אז איפה כדאי למקם אותו?

טיפים לבחירת מיקום הראוטר בבית:

מכיוון שמרבית החיים שלנו מתנהלים ברשת אנחנו צריכים אינטרנט חזק ואיכותי אשר עונה על הצרכים שלנו. אם בעבר הסתפקנו בחבילות גלישה בסיסיות וגלשנו על רשת קווית הרי שהיום ניתן למצוא אינטרנט ביתי וחבילות גלישה שמותאמות לצרכים ולדרישות שלנו במחירים משתלמים ולא להתפשר על רשת האינטרנט ואפילו על רשת אינטרנט סיבים אופטיים דבר שכלל לא היה מוכר לנו בעבר אבל משפר לנו משמעותית את חוויית הגלישה היום.

מעבר לגלישה ברשת אינטרנט סיבים אופטיים אחד הדברים הטכניים הפשוטים אך החשובים לביצוע הוא מיקום הראוטר בנקודה הנכונה בבית על מנת שנוכל לגלוש במהירות ובקלות בכל מקום בבית.

טיפ ראשון בבחירת מיקום הראוטר בבית שוב נזכיר שגם אם יש לכם אינטרנט סיבים אופטיים מצוין עם ביצועים טובים- אם יש לכם הרבה מסכים בבית והרבה אנשים שמשתמשים ברשת האינטרנט בו זמנית הדבר עלול לגרום להאטה. לכן הטיפ הראשון הוא לבדוק איפה רוב הפעילות והשימוש באינטרנט הביתי נעשים. האם בחדר השינה? האם בסלון? חשוב למקם את הראוטר הכי קרוב שניתן למקום המרכזי כמו פינת העבודה שלכם או פינת המשחק של הילדים.

טיפ שני בבחירת מיקום הראוטר בבית– נגישות ונוחות. ברוב המקרים לא תצטרכו להתעסק בכלל עם הראוטר אבל אם תהיה תקלה ותצטרכו להגיע אליו ולתפעל אותו חשוב שהוא יהיה ממוקם במקום נוח שקל להגיע אליו נוח לראות אותו ומאפשר תפעול קל ומהיר.

טיפ שלישי בבחירת מיקום הראוטר בבית– אם אתם הרבה דיירים שצורכים הרבה מאוד זמן מסך כדאי לא רק לבחור מיקום מרכזי עבור הראוטר בבית אלא להוסיף גם מגדיל טווח. מגדיל טווח שממוקם בנקודה אסטרטגית בבית מאפשר הגדלה מרבית של הקליטה ומספק חוויית גלישה מוצלחת.

בשורה התחתונה ההמלצה היא לבחור חבילה גלישה מותאמת למספר הדיירים בבית ולצרכי הגלישה שלהם, לבחור ראוטר מתקדם ולמקם אותו במקום אסטרטגי בבית ובמידת הצורך להוסיף מגדיל טווח גלישה. במידה והאינטרנט שלכם איטי חוויית הגלישה שלכם תהיה בהתאם ולא תהיו מרוצים וחבל. בעידן מתקדם בו קיים אינטרנט סיבים אופטיים כל אחד יכול וצריך לגלוש במהירות מרבית עם חוויית גלישה מוצלחת.

  • 3046 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות