נטפליקס או דיסני + כל מה שצריך לדעת

שירותי הסטרימינג או כפי שהם נקראים בעברית 'הזרמת מדיה' הם טכנולוגיה מוכרת שעושה שימוש באינטרנט על מנת להעביר מדיה דיגיטלית בצורה מתמשכת ורציפה. או במילים פשוטות- זו הצורה בה אנו צופים היום בסדרות ובסרטים. סוג צפייה זה מאפשר גם צפייה מקוונת בסרטים וצפייה בשידורים חיים, צפיה נוחה ורציפה שלא היתה בעבר ונדמה שהיום אי אפשר בלעדיה. כולנו מכירים את נטפליקס וסביר להניח שיש לנו לפחות חשבון אחד פעיל בכדי לצפות בסדרות ובסרטים ועכשיו כשנכנסו שירותי דיסני פלוס לארץ נשאלת השאלה מה עדיף מבין שניהם. בכדי לענות על השאלה ערכנו עבורכם השוואה בין שירותי נטפליקס לבין שירותי דיסני פלוס:

השוואה בין שירותי נטפליקס לבין שירותי דיסני פלוס:

לפני שאנחנו מתחילים לבצע את ההשוואה חשוב להדגיש שבשביל שירותי סטרימינג טובים ואיכותיים צריך רשת אינטרנט ביתי חזקה וטובה ואיכותית וזאת על מנת שאיכות הצפייה שלכם תהיה בהתאם. אז לפני שאתם בכלל מתלבטים אם להישאר מנויים של נטפליקס או להירדם לשירותים של דיסני פלוס- קודם כל תבררו שיש לכם אינטרנט ביתי חזק ואיכותי וחבילת גלישה לא פחות ממצוינת- כזו שתחזיק את שירותי הסטרימינג בבית שלכם בצורה טובה.

נטפליקס:

חברת נטפליקס התחילה לשדר בארץ בשנת 2016 ומאז הצטרפו אליה עשרות אלפי מנויים. נטפליקס מאפשרת ליהנות מהשירותים ולצפות זו זמנית בכמה מכשירים בהתאם לחבילת הצפייה שרכשתם. בחבילת הצפייה הבסיסית ניתן לצפות במכשיר אחד בלבד, בהגדלה לחבילת צפייה של HD אפשר לצפות בשני מכשירים בו זמנית ואם רכשתם חבילת צפייה פרימיום ניתן לצפות בארבעה מכשירים בו זמנית.

היתרון המשמעותי של נטפליקס היה האפשרות לפתוח על חשבון אחד עד חמישה משתמשים (כלומר חמישה פרופילים למנוי משלם אחד) לפני מספר חודשים ניסתה החברה להפסיק את האופציה הזו אך נתקלה בהתנגדות קהל הצופים ובכדי לא להפסיד מנויים החליטו בחברה לבטל את ההחלטה אך במקום העלו מחירים.

בספרייה של נטפליקס תוכלו למצוא אלפי סרטים וסדרות לכל הגילאים ובכל התחומים והנושאים כאשר בשנים האחרונות נוספו הפקות תוכן מקוריות של נטפליקס- הפקות שהפכו למוכרות ואהובות במיוחד על קהל הצופים.

דיסני פלוס:

חברת וולט דיסני השיקה את שירותי הסטרימינג של דיסני פלוס תחת חברת יס בחודש יוני האחרון. בכדי לעודד את הצופים להצטרף לשירותי הסטרימינג של יס פלוס הציעה החברה ארבעה חודשי צפייה ללא עלות לכל הנרשמים בהרשמה המוקדמת, ושישה חודשי צפייה ללא עלות לכל הרוכשים את חבילת הבסיס שלהם. בנוסף דיסני פלוס מאפשרת לצפות בתכנים המשודרים בארבעה מכשירים בו זמנית ולפתוח על חשבון אחד עד שבעה משתמשים (כלומר שבעה פרופילים למנוי אחד משלם) שזה כבר יותר ממה שנטפליקס מציעה.

לפי ההבטחות של דיסני פלוס האפליקציה שלהם מכילה יותר מאלף סרטים ויותר מארבע מאות סדרות. תוכלו למצוא בספריה את סרטי דיסני הקלאסיים מכל התקופות, את כל סרטי הקומיקס של מארוול ובמקביל תוכלו לצפות בסדרות חדשות בהפקה של דיסני, עונות חדשות ומדוברות של סדרות קאלט וגם סרטים דוקומנטריים מבית היוצר של נשיונל ג'יאוגרפיק.

אז איך מחליטים באילו שירותי סטרימינג כדאי לנו לבחור?

בשלב הראשון כפי שכבר הזכרנו- בדקו את איכות האינטרנט הביתי שלכם, את חבילת הגלישה שיש לכם ובדקו אם אתם צריכים ויכולים לשדרג אותה. בנוסף, בדקו את האפשרות של חיבור לסיבים אופטיים שמשפרת באופן משמעותי את איכות הצפייה.

אם כבר הזכרנו איכות צפייה- בדקו את איכות הצפייה בדיסני פלוס שכן נתון חשוב הוא שעלות הצפייה הינה קבועה עבור כל איכות צפייה שהיא, ושקיימים שירותי לואו קוסט של רשת יס המאפשרים צפייה באיכות נמוכה יותר של התכנים בעלות נמוכה יותר באופן משמעותי מהשירות של דיסני פלוס.

לאחר שסגרתם את הפינה הזו ההחלטה צריכה להתקבל לפי הצופים בבית. אם יש לכם ילדים קטנים שמכורים לדמויות של דיסני ואוהבים את הסדרות של החברה אז הרי שהתשובה הברורה היא שהשירותים שמתאימים לכם הם שירותי דיסני פלוס. כמו כן נזכיר לכם שישנן עונות חדשות ובלעדיות לערוץ לסדרות מוכרות ולכן זה שיקול שיש לקחת בחשבון. במידה ואתם אוהבים תוכן מקורי ואפשרות לבחור בין סדרות רבות או מבחר רב של סרטים הרי שהתשובה הברורה עבורכם היא שירותי הסטרימינג של נטפליקס.

לאחר שעברתם על הנקודות האלה ובמידה ואתם לא לגמרי בטוחים והתוכן הוא לא המרכיב העיקרי- השוו את המחירים, ואת מה שמקבלים עבור כל מנוי והאם המחיר משתנה או עולה בהתאם או לאחר תקופת זמן וקבלו את ההחלטה המתאימה ביותר עבורכם.

צפייה מהנה!

  • 908 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות