קליטת סלולר במרתף

הרשתות הסלולאריות התקדמו רבות עם השנים ומציעות חבילות שירותים טכנולוגיים מתקדמים שמאפשרים לנו לעבוד מכל מקום ובכל זמן עם קליטה מלאה. עם זאת, אם אנחנו עובדים בממ"ד, במחסן תת קרקעי או מרתף רוב הסיכויים שניתקל בבעיות של קליטה מה שיפריע לנו לקבל הודעות, לשלוח מיילים ובכלל לתפקד עם הסלולארי. בעידן בו לא ניתן לחיות ללא רשת אינטרנט פעילה זמינה ומהירה ובטח שלא ניתן לתפקד ללא סלולר צריך לדעת מה לעשות במצב של חוסר קליטת סלולר במרתף.

קליטת סלולר במרתף- מדוע לא תמיד יש קליטה ואיך מתמודדים עם המצב:

קליטה של סלולר הינה קליטה הפועלת על ידי שימוש בגלי רדיו אלקטרו מגנטיים וזאת על מנת לקבל שיחות, להוציא שיחות וכמובן לגלוש ברשת האינטרנט. מכיוון שמדובר בסוג של קרינה בלתי מייננת העוצמה של האותר הולכת ויורדת ככל שמתרחקים ממקור הקליטה- ואם יש משהו בדרך שמפריע לקליטה. במקרה של מרתף או חדר אטום או סוג של ממ"ד- הקיר העברה והרחב של אותו חדר מנוע מגלי הרדיו לחדור אל תוך החדר בצורה טובה ובצורה רציפה מה שמפריע לקליטה אחידה. כך שסביר להניח שאין לכם קליטת סלולר במרתף או שיש לכם נקודות מסוימות של קליטה ממש בקושי.

בעידן בו בכל בית יש אינטרנט ביתי וחבילת גלישה מתקדמת אנחנו דורשים, ובצדק- שתהיה לנו קליטה סלולרית בכל אחד מחדרי הבית בכדי שנוכל להשתמש במכשיר הסלולר שלנו למטרות עבודה ולמטרות פנאי. כאשר אנחנו רוצים להשתמש במכשיר הסלולר שלנו לעניינים האישיים שלנו ואין לנו קליטה באופן רצוף או אין לנו קליטה כלל הדבר יכול לעצבן עד מאוד אך אם אנחנו צריכים את מכשיר הסלולר שלנו על מנת לעבוד- אנחנו לא רק צריכים קליטה אנחנו חייבים קליטה סלולרית.

בכדי לשפר קליטת סלולר במרתף יש צורך לרכוש ולהתקין מכשיר שהוא מגבר קליטה סלולרי:

בכל בית ממוצע לכל אחד מהדיירים יש מינימום מכשיר אחד שדורש חיבור פעיל לרשת. כאשר יש כמה דיירים בבית אחד ולכל אחד יש מכשיר אחד לכל הפחות יש צורך בחיבור חזק ומהיר לאינטרנט ביתי וכמובן צורך בחבילת גלישה טובה ומשתלמת. במצב בו הראוטר של האינטרנט הביתה ממוקם במקום המרוחק מחלק מהחדרים בבית ניתן להוסיף מגדיל טווח קליטה שיאפשר לקליטה של הראוטר להגיע לכל החדרים בבית גם לאלה המרוחקים ממנו ויאפשר גלישה מהירה ללא תקלות ועצירות.

אך מה עושים אם אתם מתגוררים בבית תת קרקעי או עובדים במרתף בו אין קליטת סלולר כלל? גם מגדיל טווח של הראוטר לא יאפשר לגלי הרדיו של הקליטה הסלולארית ושל רשת האינטרנט לחדור את הקירות העבים של המרתף ולאפשר לכם גלישה מהירה ורציפה. במצב של חוסר קליטת סלולר במרתף או בכל חדר אחר כמו מרתף יש צורך במכשיר אחר והוא מגביר קליטה סלולרית.

מגביר קליטה סלולרית הינו מכשיר אשר תפקידו להגביר את האות של הקליטה. הוא נועד במצבים בהם יש קליטה סלולרית חלקית ולקויה או שאין כמעט קליטה סלולרית. כך גם אם המשרד שלכם ממוקם בקומה תת קרקעית , אתם עובדים במרתף או בכל חדר אטום אחר- המכשיר יסייע להגביר את הקליטה בכדי שתוכל להשתמש במכשיר הסלולרי שלכם. מגביר קליטה סלולרית הינו מכשיר מתקדם בעל יכולת פריסה חזקה והוא מאפשר לרשת האינטרנט להגיע אליכם גם דרך הקירות הרחבים והעבים של המרתף וגם להוציא שיחות ולקבל שיחות בצורה מהירה ויעילה ללא תקלות, תקיעות ועיכובים.

בעידן מתקדם כמו היום בו יש צורך בחיבור לאינטרנט כמעט בכל שעות היממה ומכל מקום בבית, במשרד ומחוצה לו- אי אפשר להרשות לעצמנו מצב ללא קליטה בטח ובטח לא כאשר מדובר בעסק שצריך לספק שירות ומענה באופן קבוע. לכן בדיוק כמו שהומצא מכשיר שמגדיל את טווח הקליטה של האינטרנט הביתה לחדרים הממוקמים רחוק ממנו בבית או בבניין, כך גם הומצא מכשיר שמגביר את הקליטה ואת יכולת קבלת השיחות והוצאת השיחות במכשיר הסלולר. כיום הרשתות מציעות סוגים שונים של מגבירי קליטה ואם אתם מחפשים אפשרות לשפר את שליטה סלולרית במרתף חשוב לבדוק אילו מגבירי קליטה יש ואיזה הכי טוב ומתאים עבורכם ולבצע את החיבור אליו עוד היום ולעבוד בקלות ובמהירות- גם מהמרתף.

  • 10456 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות