מגדיל טווח – הגדלת טווח האינטרנט הביתי

אז יש לכם אינטרנט אלחוטי מתקדם ויש לכם חבילת גלישה מוצלחת וחיברתם את הראוטר שלכם במקום הכי טוב בבית ואתם נהנים מחוויית גלישה נהדרת. אך מה קורה בשעות העומס? בשעות שכולם בבית- הילד הבכור בחדר משחק במשחקי רשת, הילדה הקטנה בחדר בטלפון הנייד החכם, האמא עובדת בסלון האבא עובד בפינת העבודה… יש הרבה ביקוש לרשת ויש האטה ומתחילות הצעקות מהחדרים שהאינטרנט נתקע ופתאום כל פעולה פשוטה לוקחת הרבה מאוד זמן ואי אפשר לעבוד ככה! במקרים כאלה צריך מגדילי טווח.

מגדילי טווח- להתגבר על העומס בשימוש באינטרנט הביתי:

הבתים של היום עמוסים בטכנולוגיות מתקדמות וגאדג'טים בלי סוף. לכל אחד בבית יש לפחות מסך אחד בשימוש וכאשר כל המסכים נמצאים בשימוש בו בזמן- יש צורך באינטרנט ביתי חזק ויש צורך גם לבחור חבילת גלישה מותאמת לצרכים ולדרישות של דיירי הבית. וכשכל זה לא מספיק על מנת להתגבר על העומס ולהבטיח גלישת רשת ביתית רצופה באופן בטוח- יש צורך במגדילי טווח.

מגדיל טווח הקליטה TP Link – הגדלת הטווח בצורה אלגנטית וקלה.

מדובר בראוטר קטן ומעוצב שמתחבר ישירות לחשמל. הראוטר הזה מספק אינטרנט אלחוטי בכל חדר שבו רוצים לגלוש והוא גם כרטיס רשת אלחוטי חזק במיוחד. כך שלא משנה איפה הראוטר שלכם ממוקם מגדיל הטווח הזה מבטיח לכם קליטה וגלישה מהירה בכל חדרי הבית. היתרון המשמעותי של מגדיל הטווח הזה הוא שהוא כולל כפתור הצפנה המאפשר חיבור מאובטח אלחוטי וקווי.

מגדיל טווח AC מסוג Edimax EW– הגברת הקליטה ללא מאמץ:

אם אתם חייבים קליטה בכל אחת מפינות הבית זה המכשיר עבורכם. מדובר בשלושה מכשירים שעובדים יחדיו- מגדיל טווח, מקודת גישה וגשר אלחוטי. הגשר האלחוטי שנקרה ברידג' מקשר בין שתי רשתות שונות לרשת אחת מרכזית ומאחד אותן על מנת לשפר את ביצועי הרשת האלחוטית. המכשיר ניתן לשליטה מרחוק על ידי אפליקציה. במידה ואתם מעוניינים בהגדלת טווח הקליטה של רשת האינטרנט האלחוטי בבית ללא ניתוקים ולהבטיח את מהירות הגלישה זה המכשיר עבורכם. המכשיר הוא מגדיל טווח איכותי בעל התקן המתקדם ביותר להבטחת מהירות הגלישה.

כפי שאתם רואים לא תמיד מספיקה חבילת גלישה, מצוינת ככל שתהיה בשביל להבטיח גלישה מהירה ובטוחה בכל שעות היום לכל הגולשים ברשת האינטרנט האלחוטית של הבית. טובה ולכן התעניינו במגדילי הטווח המתאימים ביותר שישפרו את חוויית הגלישה הביתית שלכם.

  • 1426 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות