מה משפיע על מהירות הגלישה באינטרנט הביתי שלכם

מי מאיתנו לא נתקל באתר אינטרנט שלוקח לו "שעה" לעלות, צפייה בסרט שנתקעת חדשות לבקרים והורדת קבצים למחשב שנראה שבחיים לא יסיימו לרדת.
בכל בית בישראל מחוברים מספר מכשירים אלקטרונים לרשת האינטרנט האלחוטית, טלפונים סלולארים, מחשבים ניידים ונייחים. בעיית העומד על הרשת, תלויה בצורה משמעותית בכמות המכשירים המשתמשים בו זמנית ברשת האינטרנט הביתית שלכם., כיצד ניתן לבודד את הסיבות לגלישה האיטית וכיצד ניתן לשפר את המהירות.

כל הסיבות לגלישה איטית באינטרנט

ראשית נתחיל בסיבות לגלישה האיטית
איפוס לראוטר והמודם- ראשית עליכם למצוא את המכשיר שגורם לתקלה, בתחילה, בצעו ניתוק ואתחול מחדש של נתב הרשת והמודם בו אתם משתמשים.

תקלת חומרה במכשיר – בצעו בדיקה של מהרות הגלישה בכל אחד מהמכשירים בבית, במידה והבעיה הינה באחד המכשירים, בדיקת מהירות הגלישה בכל מכשיר, תנסה לאתר את המכשיר הבעייתי.
הסיבות למהירות גלישה איטית מגוונות, זה יכול להתחיל במחשב עם כרטיס רשת תקול, ויכול להמשיך בתוכנות אנטי וירוס, ווירוסים שחוסמים את תעבורת המידע למכשיר שים לב שאם הבעיה בגלישה מקורה בחומרה בהנחה ואין לך כישורים לפתרון תקלות מחשב באופן עצמאי, תצטרך להעזר בשירותי מעבדה לתיקון מחשבים.

קליטת אות בעוצמה נמוכה – וכמובן שלמרחק בין הנתב למכשיר הדיגיטלי יש חשיבות עליונה. , בדוק את עוצמת קליטת האות האלחוטית, בקרבת הראוטר ובמרחק, במדיה ויש הבדל ואכן בעיית הגלישה האיטית מקורה במרחק בין המכשיר הנייד לראוטר, תוכל לרכוש מגבר לעוצמת האות האלחוטי, כך שתוכל לקלוט את האות טוב יותר.

בעיות גלישה שמקורן בספק האינטרנט – במידה ומהירות האינטרנט איטית בכל המכשיריםבבית, אתם סובלים מניתוקים, ייתכן ומקור הבעיה הינו בהגדרות ועדכונים שצריך לבצע ברמת הספק, לעיתים מדובר בפער בין רוחב הפס המוגדר בתשתית לבין זה שמופיע אצל הספק. שיחת טלפון עם ספק האינטרנט שלכם, תסייע לכם להבין מה מקור הבעיה. את כלל ביצוע ההגדרות, נציג התמיכה יכול לבצע במעמד השיחה, במידה והוא יוכל לראות שהתקלה מקורה בנתב פגום או בראוטר לא תקין שנמצא אצלכם הוא ישלח אליכם נציג. יש לקחת בחשבון שבהתאם לתשתית באזור מגוריכם נקבעת מהירות האינטרנט, לא תוכלו להגיע למהירות מקסימלית אם אין באזורכם תשתית אינטרנט מתאימה.

מעבר לגלישה עם אינטרנט מהיר באמצעות תשתית סיבים אופטיים.
בדקו האם באזור מגוריכם קיימת תשתית סיבים אופטיים, במידה וכן תוכלו כבר היום לעבור לגלישה עם אינטרנט מהיר, תשתית סיבים אופטיים מחליפה את כבלי הנחושת, הסיבים עשויים זכוכית ומאפשרית למעשה, העבה של מידע בפס רחב תוך שיפור משמעותי של מהירות הגלישה.
גלישה עם אינטרנט מהיר באמצעות סיבים אופטיים, תאפשר לכל בני המשפחה לגלוש על אותה הרשת תוך הנאה וניצול מקסימלי של כל רוחב הפס.

  • 4460 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות