שעון מעורר עם שיר מספוטיפיי 

איך אתם מתעוררים בבוקר? עם ילדים שקוראים לכם לבוא אליהם לחדר? עם ציוץ הציפורים? כשבן או בת הזוג מלטפים אתכם ברכות או נושקים לכם על הלחי? ואולי בכלל אתם מתעוררים עם שיר מיוחד שרק אתם אוהבים?

מחקר שהתפרסם בינואר 2020 על ידי אוניברסיטת RMIT באוסטרליה  מצא כי שעון מעורר בעל צליל מלודי (מוזיקלי) יכול להשפיע לטובה על מידת העירנות שלנו במהלך היום. ומה אומר המחקר לגבי שעון מעורר בעל צליל מונוטוני (אותו טו טו טו טו מוכר)? התשובה היא שצלילים כאלה, הנחשבים לצלילים טורדניים וצורמים, דווקא מחזקים את תחושת העייפות במהלך היום. מפתיע? כלל וכלל לא.

האמת היא שכבר שנים רבות ידוע על ההשפעה החיובית שיש למוזיקה על גוף האדם. לכן, לא מפתיע שאנשים רבים מתעוררים עם שיר אהוב על הבוקר.

להתעורר עם הפלייליסט הכי אהוב

גוגל וספוטיפיי יצרו שיתוף פעולה טכנולוגי/מוזיקלי ההופך כל בוקר לבוקר טוב. גוגל יצרה אפליקציית שעון מעורר מיוחדת המצליחה "לדבר" עם אפליקציית ספוטיפיי. כך למעשה המשתמשים לא כבולים רק לצלילי הרינגטון הקבועים שיש במכשיר, אלא הם יכולים להתעורר עם כל שיר שהם רוצים מתיקיית השירים האהובה עליהם באפליקציה.

יתרון נוסף שיש לשעון המעורר הייחודי הזה טמון בכך שניתן להגדיר פלייליסט ייחודי שיתנגן ברקע בזמן שאתם מתארגנים לעבודה.

איך תתקינו את השעון המעורר? בכדי להשתמש בשעון המעורר החדש, תצטרכו להוריד מחנות האפליקציות של גוגל את השעון המעורר של גוגל ואת הגרסה המתקדמת ביותר של אפליקציית ספוטיפיי.

כשתפתחו את השעון המעורר ותגיעו אל שלב בחירת רינגטון להתעורר איתו, תופיע על המסך הודעה האומרת שיש לכם אפשרות לבחור באחד מהשירים הנמצאים ברשימות השירים שלכם בספוטיפיי או להרכיב פלייליסט לבוקר.

כל מה שנותר לכם לעשות הוא לאשר את החיבור בין שתי האפליקציות וליהנות מבוקר טוב, באמת.

חשוב לדעת!

עד כמה שלהתעורר עם מוזיקה אהובה נשמע מהנה, אפשרויות השימוש בשעון המעורר הזה אינן פתוחות לכולם:

  1. אופציית רשימת ההשמעה אינה פתוחה לכל אחד, אלא רק לבעלי חשבונות פרימיום בספוטיפיי. בעלי חשבונות רגילים לבחור בכל יום שיר אחר מתוך רשימה ההשמעה ולא לשמוע את כולה ברצף.
  2. אפליקציית השעון המעורר של גוגל אינה נתמכת על ידי מכשירי אפל.
  3. אפליקציית ספוטיפיי מחייבת חיבור לאינטרנט, לכן ממומלץ שתהיה לכם חבילת גלישה מתאימה בכדיי להשתמש בשירות..

אז, אם אתם סקרנים לדעת אילו שירים נבחרו על ידי צוות החוקרים כשירים שכדאי להתעורר איתם בבוקר, תוכלו להוסיף לספוטיפיי שלכם את השיר “Good Vibrations” של הביץ' בויז ואת השיר “Close to Me” של להקת "הקיור".

ושיהיה לכם בוקר טוב ומוזיקלי !

  • 2305 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות