מצא את הטלפון

נדמה שכל עולמנו הגדול והמלא נכנס כולו במכשיר הטלפון החכם הנייד שלנו. כל מה שיש לנו- מיילים, הודעות, תמונות, מסמכים, אפליקציות וסיסמאות- הכל שמור בתוך הטלפון. ולמרות החשיבות שלו והעובדה שאנחנו מגנים עליו במגני מסך ובסיסמאות- אנחנו נוטים לאבד אותו לא מעט או לשכוח איפה הנחנו אותו לאחרונה… בין אם שכחתם את הטלפון הנייד שלכם באוטו, בביקור האחרון אצל ההורים, אצל החבר שלכם או בסבב קניות בטלפון, האפשרות של 'מצא את הטלפון' קיימת והיא פשוטה וקלה.

מצא את הטלפון שלי- איפה השארתי אותו הפעם?

סביר להניח שאתם שואלים את השאלה הזו לפחות פעם ביום. המציאות העמוסה של היום מאפשרת לנו אך במקביל מאלצת אותנו לבצע כמה פעולות במקביל מה שיכול להתבטא בהנחת הנייד במקום מסוים והמשך סידורים עד שאנחנו נזכרים שהוא לא איתנו- אבל לא תמיד זוכרים איפה הוא.

אפשרי בהחלט להתקשר לטלפון הנייד שלנו ולקוות שמי ששומע אותו מצלצל מהצד השני יענה ויגיד לנו איפה מצא אותו על מנת שנוכל לבוא ולקחת אותו, אבל אפשרי (ומאוד מומלץ ורצוי) לוודא שיש לכם את האפשרות של שירות 'מצא את הטלפון ' כחלק של חבילת סלולר שיש לכם בנייד.

יש לכם טלפון מסוג אייפון? ככה תמצאו את הטלפון שלכם:

  1. התקינו את אפליקציית Find my iPhone וודאו שהיא מופעלת
  2. כנסו ל- iCloud
  3. כאשר תרצו למצוא את המכשיר השירות של אפל יאפשר לכם לראות את מיקומו על גבי המפה ובמקביל לנעול אותו/לחסום את השימוש בו.

יש לכם טלפון מסוג אנדרואיד? ככה תמצאו את הטלפון שלכם:

  1. וודאו שהנייד שלכם מחובר לחשבון גוגל, מחובר לאינטרנט וששירותי מיקום מופעלים
  2. וודאו ששירות 'מצא את הטלפון שלי' בהגדרות דלוק
  3. למציאת טלפון שאבד תוכלו להיכנס לאיתור המכשיר דרך האתר של אנדרואיד והוא יציג לכם את המיקום המשוער שלו. במידה והנייד שלכם כבוי או לא עונה על אחד מהקריטריונים שצוינו, המיקום שיוצג יהיה המיקום האחרון שבו היה כשהיה מחובר לשירות.
  4. מכשירי סמסונג מאפשרים שירות נוסף של מציאת מכשיר טלפון שאבד.

 

למרות הקדמה והאפשרות למצוא את הנייד שלכם במקרה והשארתם אותו בחנות והמשכתם במסע הקניות או ששכחתם אותו בבית קפה לאחר פגישת עבודה, תמיד מומלץ לוודא שהנייד אתכם ונמצא אצלכם לפני שאתם עוזבים את המקום וממשיכים בסידורים שלכם, וגם כמובן לגבות את כל המידע והנתונים שיש במכשיר למקרה שלא יימצא.

  • 4150 צפיות

כתבות מומלצות עבורך:

לפרטים נוספים והתחברות מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם תיק תק
* כל השדות הינם שדות חובה
תודה!
אנחנו אוטוטו חוזרים אליכם עם כל התשובות לכל השאלות